Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Femi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänää tuli rakenneultrassa käytyä :) Kaikki oli niin kuin pitääkin! Kaikki elimet ja kehitys mennyt hyvin eteen päin. Vähän pienempi vauva oli mitä viikoihin nähden pitäisi olla mutta ultraaja täti muisti, että viime ultrassa kun kävin (np ultra), niin oli samalla tavalla, vauva oli jo silloin vähän pienempi kuin mitä viikot antaa ymmärtää, joten mitään huolestuttavaa ei ollut :) Saatiin nähdä vauva myös 4D ultrana ja voi, että se oli upeeta:Heartred Saatiin myös kuulla, että pikkuinen prinsessa meille on tulossa :Heartred:Heartred:Heartred Oi, onnea!!!

Tänään oli mullakin rakenneultra. Kaikki oli niin kuin pitääkin. Hyvin näkyi myös vauvan piirteet (nenä, huulet, sormet, varpaat...) ja kovasti kaveri liikkui ja availi suutaan. Meille tulee toinen tyttö ja olemme molemmat niin onnellisia!!!!!!! :') <3

Mulla viel melkein kolme eli 21+0 *huoh*, varasin vissiin sen verran "myöhään" ajan. Oottelin jos mies ois saanu tietää aikatauluistaan, kunnes en "uskaltanu" oottaa kauempaa.

Siellä se poitsu köllötteli ja kaikki niin kuin pitääkin. Rv 21+0 paino oli 419g. Etuseinä istukka tässäkin raskaudessa niinkuin epäilinkin kun potkut tuntuu melko hentoisesti. Miehellä on pureskeltavaa toisessa pojassa.. tietää että toivon kovasti molempia sukupuolia lapsikatraaseen ja itse oli ehkä ajatellut että lapsiluku jää kahteen jos tyttö tulisi...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Kohta pitäis lähteä neuvolaan esittelemään sokerimittausten tuloksia... Vielä eilen mietin, että pitää pyytää että kuunnellaan masua samalla kun ei ole tuntunut liikkeitä mutta hyvin tuo poitsu tuolla taas tömpsyttelee. Toivottavasti saan vapautuksen noista mittauksista kun edelleenkään ei heittoja ole, mutta äitiyspolillahan ne sen sitten päättää. Maanantaina rakenneultra osa 2... Jospa nyt näkyis ne muutamat jutut mitä ei viimeks näkyny.

Aika paljon poikia :D ite joudun viel odottaa ens viikon perjantaihin et nään mun pikkusen :) Huomenna ois neuvola lääkäri :)

...pitääkin taas kirjoitella..en muista koska viimeksi on (mukamas) ehtinyt :)

Viime perjantaina kävin neuvolassa.Painoa oli tullut edellisestä kerrasta +714g ja nyt oli th tyytyväinen,kun edellisellä kerralla oli -135g ja se oli maailman loppu th:lle :)
Paineet ja stixit oli ok,mutta HB:ta ei nyt ottanut..viimeksi oli 116 ja sanoi,että otetaan ens kerralla.Antoi kuitenkin Obsidan paketin mukaan ohjeistuksella "ota silloin tällöin" :D
Th sanoi,että vauva tuntuu jo hyvin masun läpi.Sydänääniä metsästi jonkun aikaa,kun vauveli kuulemma alhaalla ja jotenkin takana sekä tykkäs kovasti vaan potkia sitä kuuntelulaitetta :) sanoi,että vilkas on ;) sykkeeksi sai lopulta 132..lienee ok :)

Nyt tänään on 18+6 ja rakenneultraa täällä odotellaan kovasti...mua jännittää sinne meno ihan kamalasti.
Ehkä siksi,että kaikki on mennyt nyt "liian hyvin"....kaksi ekaa odotusta oli jotenkin niin vaikeita..oli vuotoja,kipuja,vuodelepoja,ennenaikasia suppareita,sairaalassa oloja ym...nyt ei mitään tähän mennessä.
Uutena juttuna kamala närästys ja väsymys..niitä ei poikien odotuksessa ollu :)

Mulla ois 3.11. ylimääränen lääkärikäynti äippäpolilla johtuen noista kahesta ekasta vaikeahkosta raskaudesta. :) hyvä kun seurataan...mulla kanssa istukka sellasessa paikassa,että liikkeet tuntuu aika huonosti :( sen takia jouduin ramppaamaan tokassa raskaudessa jatkuvasti sydänkäyrällä....

Meillä on mietitty nimiä,mutta umpikuja :) tytön nimi on toisine nimineen ja ollaan samaa mieltä koko nimestä,mutta mies sanoi ettei pojalle tartte keksiä,kun tyttö tulee...mur :) ite oon pojalle nimee miettiny,mut ei löydy,kun pitäis olla erikoisempi....

että tällästä tänne :rolleyes:

Neuvola takana. Tänään otettiin ekaa kertaa sf mitta. Kuinka monella se on katottu? Mun mitta meni ihan omis taulukoissa:O ja tänään on 19+4

Mulla ei viimeks viel otettu..silloin oli 18+1....th sano,et ens kerralla katotaan eli 17.10. :)

Ihan mielenkiinnosta kuin monella toi kiinalainen syntymäkalenteri on pitäny paikkansa kumpi tulossa? :D

Mulla ei kyllä pitänyt paikkaansa ku tyttöä ennusti. Oma vaisto oli oikeassa ja vanha sanonta; tyttö vie kauneuden, poika terveyden pitää paikkaansa mun kohdalla :)

Takaisin