...pitääkin taas kirjoitella..en muista koska viimeksi on (mukamas) ehtinyt :)
Viime perjantaina kävin neuvolassa.Painoa oli tullut edellisestä kerrasta +714g ja nyt oli th tyytyväinen,kun edellisellä kerralla oli -135g ja se oli maailman loppu th:lle :)
Paineet ja stixit oli ok,mutta HB:ta ei nyt ottanut..viimeksi oli 116 ja sanoi,että otetaan ens kerralla.Antoi kuitenkin Obsidan paketin mukaan ohjeistuksella "ota silloin tällöin" :D
Th sanoi,että vauva tuntuu jo hyvin masun läpi.Sydänääniä metsästi jonkun aikaa,kun vauveli kuulemma alhaalla ja jotenkin takana sekä tykkäs kovasti vaan potkia sitä kuuntelulaitetta :) sanoi,että vilkas on
sykkeeksi sai lopulta 132..lienee ok :)
Nyt tänään on 18+6 ja rakenneultraa täällä odotellaan kovasti...mua jännittää sinne meno ihan kamalasti.
Ehkä siksi,että kaikki on mennyt nyt "liian hyvin"....kaksi ekaa odotusta oli jotenkin niin vaikeita..oli vuotoja,kipuja,vuodelepoja,ennenaikasia suppareita,sairaalassa oloja ym...nyt ei mitään tähän mennessä.
Uutena juttuna kamala närästys ja väsymys..niitä ei poikien odotuksessa ollu :)
Mulla ois 3.11. ylimääränen lääkärikäynti äippäpolilla johtuen noista kahesta ekasta vaikeahkosta raskaudesta. :) hyvä kun seurataan...mulla kanssa istukka sellasessa paikassa,että liikkeet tuntuu aika huonosti
sen takia jouduin ramppaamaan tokassa raskaudessa jatkuvasti sydänkäyrällä....
Meillä on mietitty nimiä,mutta umpikuja :) tytön nimi on toisine nimineen ja ollaan samaa mieltä koko nimestä,mutta mies sanoi ettei pojalle tartte keksiä,kun tyttö tulee...mur :) ite oon pojalle nimee miettiny,mut ei löydy,kun pitäis olla erikoisempi....
että tällästä tänne