mashnu, kuulostaa silta etta ultraaja on ollut kokematon, koska senhan on vaan ultrattava kaikki jotka sinne tulee, eihan se voi valikoida etta ottaa vaan ne yli viikolla 20 olevat ja on purkanut oman ammattitaidottomuuden aiheuttamaa kiukkuaan suhun, mulla ei ollut ennen raskautta juuri rasvaa fyllina alavatsalla, mutta tiukkojen ja suurten lihasten takia joutui painamaan jotta paasi nakemaan mita alla on, joka kerta sanoi etta kerrothan heti jos painan liikaa ja jos sattuu. Eli se hoikkuuskaan ei takaa sita etteiko alla voisi olla jotain muuta joka estaa nakyvyytta. tuo 19+6 on jo kaytannossa 20+0 joten ei se paiva varmaan tuossa tee siita joko sen helpompaa tahi hankalampaa varsinkin kun se sikion kehitys on jo tasaantumaan pain versus aivan alkuraskauden rajahdysmainen kehitys ja kasvu.
Siella on tainnut olla vaan seliseli paiva ja kiukkupaiva joka valitettavasti on purkautunut suhun vaikka ei saisi.
Ma niin odotan innolla ensimmaista idari katiloa tai lekuria, ma todennakoisesti syon sen elavalta (taa raskaushormonimyrsky ei oo itkettanyt mua kertaakaan mutta nuo aggression puolen leijonaemot tulee aika pintaan helpostikin) joten sellainen kun mun tielle sattuu niin saattaa sanan saila viuhahtaa varoituksella siita etta jos kovin urpåilevat niin toim huom asioitte melkein juristin kanssa joka kylla tietaa oikeutensa <3