Huh huh. Mä oon niin naatti. Tänään rv 35+1. Aamulla oli neuvolakäynti, hemppa hieman laskenut mut ihan ok kai, 112 oli arvo sormesta. Painoa on tullut melkii viis kiloo kuukauden sisään. Noottia taitaa tulla ens viikolla diabeteshoitajalta. Suurin osa kylläkin ihan täs viikon sisään kun tuntuu et on välillä vähän turvonnut olo, nilkat ainakin. Pissan proteiinit melkein yhden plussalla. Verenpaineet koholla vastaanotolla yli 150/100, mut kotona aamulla oli ihan okt. Sydänäänet löytyi B:ltä mut A:ta terkkari ei saanut kuuluviin. Joten terkka soitteli Naistenklinikalle, et meenkö näytille sykkeistä ja verenpaineesta. Ja laittoi lähetteen kun sanoivat et sinne vaan.
Naikkarilla sit käyrille, jota ei oikein saatu piirtymään, kun ei kunnolla paikannettu missä kaverit piileksi mun peitteiden alla, mut sykkeet löytyi kummaltakin. Otti verenpaineen ja se oli ihan ok kun oli makaillu siinä pedillä. Niissä neuvolamittauksissa on joku ressilisä selvästi mukana. Lääkäri viel ultralla tarkisti et miten päi kaverit on, ja et sydämet sykki, liikkeitä näkyi ja et napanuorien virtaukset kunnossa. Kaikki sit lopulta hyvin. :) Toisaalta itellä oli semmone olo koko ajan että kaikki on kunnossa, vaikka harvoin tunnen tai paikallistan A:n liikkeitä, terkkari ja mies ne enemmän huolissaan olivat.
Tiadalla siellä onkin ollu aikamoista menoa. Tsemppiä!