Nyt on rakenneultra suoritettu myös näin espanjalaisittain :)
Saatiin 3 eri mittaa:
-Pään ympärysmitta 46 = 20+0
-Reisiluu 33 = 20+3
-Vatsan ympärysmitta 146 = 20+0
Millaisia mittoja te olette saaneet? Onko jotain muita mittoja mitä saitte kun nämä kolme? Harmikseni vauvan koosta ja painosta ei sanottu mitään.. Paperissa lukee, että kaikki elimet ja ruumiinosat ovat normaaleja, eli kaikki näyttää hyvältä
Sanottiin ettei haluta tietää sukupuolta, ja eihän se lääkäri sitä sanonut. Mutta papereissa sitten lukee "los genitales externos son aparentemene normales".. maalaisjärjellä jos miettii niin eiköhän tuo nyt tarkoita pojan sukupuolielimiä, ei kai tyttöjen elimistä voi vielä sanoa miltä ne näyttää..? Pomoni (lääkäri) myös sanoi että kyllä hän alkaisi ostamaan jo sinistä vaatetta... eli eli.. menikö tarkoin varjeltu salaisuus nyt tässä...?
Mitä muuta... istukka on takana ja tyyppiä 2. Oletan, että ensi viikon lääkärikäynnillä he selittävät mitä se tarkoittaa.
Kuvat jotka otettiin on eri elimistä, eikä mitään kuvaa koko vauvasta saatu.. Ultra tehtiin 10 minuutissa, todella nopealla tahdilla eikä lääkäri puhunut mitään. Me sitten kyseltiin kaikkea, mutta suurimmaksi osaksi saatiin vain hymy vastaukseksi. Jälkikäteen hoitaja tuli sitten kiukkusena kysymään, että mitä me oikein kysellään kun kaikki mitä meidän tarvitsee tietää on tässä paperissa. Ja ensi viikon lääkärikäynnillä me voidaan sitten kysellä.. Jäi todella ankea olo, olisi se lääkäri voinut kertoa, että tässä on pää, jalka, käsi jne jne.. Kyllähän noi nyt itsekkin näki ja minä sitten selitin miehelleni että mitä mä luulen että tossa näkyy... Tunsin miten vauva liikkuu ja olisi ollut kiva nähdä livenä, mutta kaikki meni niin nopeasti, elimestä toiseen ettei me mitään liikettä ehditty nähdä
Vähän jäi taas tylsä mieli tosta käynnistä, mutta pääasia on että vauvalla on kaikki hyvin