Niin se tilanne vaan muuttui, että olinkin sitten neuvolassa jo tänään, kun neuvolatädille tuli huomiseksi esteitä.
No kaikki kuta kuinkin samalla mallillaan kuin ennenkin, eli hyvin :)
Sf-mitta ja poitsun pontevuus jaksaa edelleen ihmetyttää neuvolatätiä ja toki itseänikin (tänään siis 34+0 ja sf-mitta oli 36!!) Painoa kuitenkin tullut mulle vain 350g/vkoa kohden..Yläkäyrien yläpuolellahan tässä ollaan koko ajan menty, mutta mietityttää vaan että mihin tämä tästä vielä paisuu 6 vkossa :D Lääkäri on puolentoista viikon päästä, että sillon sitten kaiketi päätetään, että pitäisiköhän tuota pikkuista katsella vielä ultralla varmuudeksi, että onko tosiaan niin iso kuin mistä antaa viitteitä ja mahtuuko tulemaan alakautta. Haluaisin ehdottomasti synnyttää alateitse ja mahdollisimman "luonnollisesti" ilman lääkkeitä, joten mikäli ei bebe sitten alakautta mahdukaan tm. niin haluaisin tietää sen mahdollisimman hyvissä ajoin, niin ehdin vielä henkisesti tottua siihen ajatukseen, etten saakaan häntä itse puhkia ja puhista.
Hemoglobiini on sitten se meikäläisen toinen mysteeri.. viime kerralla about 3 vkoa sitten oli Hb 109, ja nyt 106, vaikka olen ottanut obsidania tuplana.. No olo on ollut hyvä, että sinällään ei huolta, mutta kunhan vaan ei aiheuta synnytyksessä sitten mitään komplikaatioita. Huonothan nuo ovat olleet oikeestaan alusta asti, mut jännä on kyllä, ettei millään nouse..
Pikkuinen oli ihan visusti raivotarjonnassa, ja kuulemma selkeästi laskeutunut, muttei vielä kiinnittynyt, hyvä niin :)
Vielä ennen lääkäriä olisi synnytyssairaalaan tutustuminen, sekö tästä kaikesta sitten viimein tekee "todellista", alkaako siitä se kauan odotettu jännitys? :)