Täälläkin on taas neuvolakäynti vaihteeksi huomenna. Piti olla se laaja terveystarkastus, jossa mieskin mukana ja lisäksi perheen liikunta- ja ruokatottumukset, mutta päätettiin miehen kanssa että skipataan se nyt toistaiseksi ja mä käyn vaan tsekkaamassa pissan, hb:n yms mitä tuolla sikiötutkimusyksikössä ei ole katottu. Ja toki ne Kelan paperit pitää saada, kun olen jokatapauksessa jo oikeutettu äitiysavustukseen, vaikka raskaus vielä keskeytettäisiinkin, kun viikkoja jo päälle 22. Varataan sitten uusi aika noille muille, jos kaikki kääntyy hyvin. Ja sokerirasituskin lienee luvassa, yöks.
Paino alkaa kotivaa'an mukaan olla lähellä lähtöpainoa, vajaa kilo ehkä vielä alle, mutta muistaakseni neuvolan vaaka on näyttänyt aina himpun enemmän, joten arvelisin olevani lähtöpainossa. Ihan ihmeellistä ettei paino ole noussut enempää, kun olen aika paljon vaan köllötellyt sohvalla ja syönkin mielestäni ihan reilusti, herkkuja myös... Liikuntaa olen harrastanut viimeksi... öööö.... ennen kuin raskauspahoinvointi alkoi.
Paino alkaa kotivaa'an mukaan olla lähellä lähtöpainoa, vajaa kilo ehkä vielä alle, mutta muistaakseni neuvolan vaaka on näyttänyt aina himpun enemmän, joten arvelisin olevani lähtöpainossa. Ihan ihmeellistä ettei paino ole noussut enempää, kun olen aika paljon vaan köllötellyt sohvalla ja syönkin mielestäni ihan reilusti, herkkuja myös... Liikuntaa olen harrastanut viimeksi... öööö.... ennen kuin raskauspahoinvointi alkoi.