Täällä tänään neuvolakäynti taas takana :). Käyn siellä aina niin mielelläni kun kuulee minin sydänäänet ja hyvä aina varmistaa että itselläkin kaikki kunnossa ja mulla on tosi mukava neuvolatäti. Masu on pullahtanut kunnolla nyt viimeisen viikon aikana ja nyt ei kyllä ole enää kenellekään epäselvää että vauva on tulossa. Ihanaa kun on vihdoin kunnollinen vauvamasu!! Painoa on tullut 4 kg lähtöpainoon... Kuulemma ihan ok vaikka itseä vähän kauhistuttikin. Toisaalta en ole kyllä huomannut lihonneeni muuta kuin masusta joten tosiaan ei kannata varmaan sen suhteen stressata. Perusterveellisesti kun yritän syödä ja liikkunutkin olen. Mitä nyt muutama laskiaispulla mennyt, slurps... Nyt sitten vain rakenneultraa odotellessa, se on 26.2 eli parin viikon päästä. Seuraava neuvola on 11.3 ja sinne toivottiin mieskin mukaan. Saan silloin myös raskaustodistuksen Kelaa varten, jipii!
Pelokas: miten on mahdollista että voit synnyttää heinäkuussa Vammalassa? Olen ymmärtänyt että Vammalan synnytysosasto on koko heinäkuun kiinni. Voi toki olla että itsellä väärää tietoa.
Pelokas: miten on mahdollista että voit synnyttää heinäkuussa Vammalassa? Olen ymmärtänyt että Vammalan synnytysosasto on koko heinäkuun kiinni. Voi toki olla että itsellä väärää tietoa.