Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viime viikolla käytiin neuvolassa, joka oli ensimmäistä kertaa "miellyttävä" kokemus. Aiemmat kerrat on siis tullut siellä ravattua tosi huonossa kunnossa pahoinvoinnin vuoksi. Nyt päästiin jo ihan rauhassa keskustelemaankin! :)
Painon olin vihdoin saanut nousemaan (jes!), sepä putosikin tuossa ensimmäisten kuukausien aikana yli 6kg. Nyt myös koska vointi kohentunut, uskallettiin aloittaa pudonneeseen hemoglobiiniin rauta. Olen ollutkin kyllä mahdottoman väsynyt, että jo oli aikakin. Rauta aiheuttaa kuulema pahoinvointia ja näinpä minulle taas kävi, vaikka piti olla vatsaystävällisempi versio. Suositti sitten kokeilemaan nestemäistä luontaistuotekaupan versiota ja tämän uusio-oksennus-pahoinvoinnin siivittämänä lähdin tätä sitten ostamaan, eli nyt viikonlopun mennyt Floradixin Kräuterblutsaft. Tämä ei ole ainakaan nyt aiheuttanut huonovointisuutta.
Neuvolamamma suositti vielä jumiutuneeseen alaselkään mammajoogaa, johon sitten innokkaana ilmoittauduin. Sykkeitä kuunneltiin, mutta niitäpä ollaan kuunneltu myös Angelsoundseilla kotona. Sykkeiden perusteella neuvolatäti siinä tokaisi, että saattaisipa olla poika. Jah. Itsellä ollut kokoajan vahva tyttöolo. No keskiviikkona rakenneultraan, jospa se siellä selviäisi! Hieman jännittää! Toivottavasti beebiksellä kaikki hyvin, se on pääasia.