Lekurikäynti 36+6: Paineet ja pissat ok, painoo 600g/vko. Turvotuksia ei juuri ole. Hb:tä ei tsekattu, joten vielä muutama päivä nostellaan ruualla, ja perjantaina tsekataan lisäraudan tarve. Mut sit se mikä pistää jännäämään, paikat pehmenneet, sormelle auki ja pituus 2 cm.... Ja ekaa kertaa vatsaa aristi ihan vähän, kun tuosta päältä kokeili.
Mä niin haluaisin vielä jouluksi reissuun

!!!! Ja nyt pitää sit arpoo, et vieläkö uskaltaa, kun matka on kuiteskin aika pitkä. En nyt ehdoin tahdoin haluaisi, että käynnistyy tien päällä. Jos sitten perille päästyä alkaa tapahtumaan, niin sekin on pienempi paha, vaikka siitä on sitten SIKÄLÄISELLE synnärille matkaa reilun 100 km.
Lekuri oli muuten sitä mieltä, että jos vedet menee, niin sitten pitää olla ja reissata makuuasennossa sairaalaan

. Perusteena oli, että muuten voi napanuora luiskahtaa. Sama se mulle, voihan mää sen ambulanssin sitten kutsua, mutta ekaa kertaa mä mielestäni tästä ohjeesta kuulin. Kuvittelisin, että aika moni on vedet pudottanut kotona tai jossain muualla, ja menneet omalla autolla tai taksilla sairaalaan. Eikä välttämättä edes ihan heti. Noh, ohjeethan tulee sitten synnäriltä kun H-hetki koittaa, niin turha etukäteen liikaa kyytiä miettiä.