Mä oon Mellu niin miljoona kertaa halunnu sanoo sulle jotain (mitä kaikki muutkin) mutta ei jotekin löydy sanoja, kun itellä ei riitä älli edes kuvitteleen sitä mitä teidän perheessä käydään läpi.. Sanon kuitenkin että koita levätä, se on varmasti parasta mitä voit selviytyjävauvallesi nyt antaa! Toivottavasti isillä (tai jollain muulla läheisellä) ois aikaa touhuta teidän esikon kanssa mahdollisimman paljon että saisit loikoilla sohvalla. Vaikka varmasti osaltaan se tyttö on parasta terapiaa mitä on! Lämpimät osanotot enkelistä ja hirveesti voimia tähän kaikkeen. ♥
Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
Lila: ihanaa kun olette tukena ja tiedän itsekin miten vaikeaa sanoja on tällasissa tilanteissa löytää mutta kaikki tuki on avuksi! Onneksi tosiaan meillä tuo isukki on hyvin osallistuvaa sorttia joten saan kyllä levätyksi aina kun hän ei ole töissä. En osaa kuvitella millaista tämä olisi jos mulla ei olis tollasta miestä tukena!
Muillekin kiitos kaikesta! ♡
Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
Uuh, mua ja meitä jänskättää ihan hirveesti. Ens viikolla olisi sekä ultra (toivottavasti kaikki on kohdillaan) että ensimmäinen perhevalmennus. Perhevalmennukseen on koottu koko kunnan esikoistaan odottavat, joiden laskettu aika sattuu välille tammi-maaliskuu. Varmaan sinne on aika kiva tulla niiden, jotka eivät vielä ole käyneet edes ensimmäisessä ultrassa.
Odotan kuumeisesti sitä tunnetta kun ne kertoo kumpi tulee. Viimeksi tiedän kuinka mies odotti esikoisesta poikaa, joten onni ei välttämättä ollut ylimmillään tiedon saatua. siis tyttö tuli. mutta nyt olemme puhuneet että ihan sama kumpi on :) jänskää. meillä ultra siis vasta 15.9!!!
Miten malttaisi odottaa kolme (3!!) viikkoa vielä rakenneultraan! Neuvola on ensi viikolla, sydänäänten kuuntelua sitten edes. Millä viikoilla teillä rakenneultra on? Meillä 20+3.