Ultra- ja neuvola

Täällä tilanne viimeisimmässä ultrassa se että molemmat edelleen matkassa, B vauva voi mainiosti mutta A vauvalla sydänkin ruennut heikkenemään, rakenneviat pysyneet samanmoisina..niistä hiukan tarkempaa tietoa pystyttiin näkemään taas.

Oletus olisi ettei A pikkuisen sydän enää jaksa kauaa. KYSsiin meillä aika ensi perjantaina, siellä taas katsotaan ja mietitään lisää. Itsellä sellainen tunne ettei toinen sinne asti jaksa, jos enää on edes tähän asti jaksanut. Doplerilla en löydä kun yhden sykkeen, tosin niitä en aina aiemminkaan ole löytänyt molempia.

Tänään viikkoja 16+2 ja maha tuntuu valtavalta. Olo on kuitenkin fyysisesti kunnossa ja virkeä, henkinen puoli ailahtelee jatkuvasti!

Voi vitsi MarinaMelina, tsemppiä!! Toivotaan nyt et tilanne "ratkeaisi" itsestään niin pääsisitte jatkamaan eteenpäin. Toivottavasti en ollut tökerö... :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

MarinaMelina, omalla kohdallani toivoisin että pikkuinen luovuttaisi mahdollisimman nopeasti, varmaan tekin toivotte sitä, kun mitään toivoa hänelle ei kerran ole. Ja toivon, että B porskuttaa terveenä huolimatta A:n tilanteesta.

Sitä aina toivoo että kaikki menee hyvin alusta loppuun. Raskaus on muutenkin tunteellista aikaa, saati että raskaudessa onkin mutkia syystä tai toisesta.

Jaksamista MarinaMelinalle, siellä on kyllä sitkeä pieni!

Jaksamista MarinaMelinalle! Hyvä, että voit itse fyysisesti hyvin, vaikka henkisesti on ollut ja on rankkaa :Heartred

Jaksamista MarinaMelinalle!

Olin kaksi viikkoa sitten nt-ultrassa ja siellä varmistui uusi laskettuaika 7.2. joten siirryn helmikuisiin. Muuten onneksi kaikki oli hyvin. :)

Mutta onnea ja jaksamisia teille kaikille loppuraskauteen! :)

MarinaMelinalle kovasti jaksamista <3

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Meillä oli eilen rakenneultra. Pikkuinen oli mitoiltaan ja rakenteiltaan terve :Heartred
Nyt kävi kuitenkin niin, että lääkärin tekemä arvio sukupuolesta noin kuukausi sitten meni täysin pieleen ja täältä onkin tulossa TYTTÖ:Heartred Tytöllä oli painoa arviolta vähän reilu 300grammaa ja pituutta arviolta 20cm. Sydän tykytti hirmuista vauhtia ja oli erittäin aktiivisella tuulella! :)ultra1.jpg

Haluan vielä lisätä tohon edeltävällä sivulla olevaan keskusteluun tosta sukupuolen kertomisesta. Me oltiin eilen kättärillä(tosin naistenklinikan kerroksessa) ja meidän kohdalle ainakin sattui erittäin mukava kätilö. Ajattelin itse koko ajan, että kysyn sitten lopuksi näkikö sukupuolta, mutta yllätyin täysin kun kätilö itse kysyi, että "Oletteko sukupuolesta kiinnostuineita, kun näkisin sen tässä nyt erittäin hyvin?". :)
Toki varmaan vaihtelee vähän, että tarvitseeko itse kysyä vai kysyykö kätilö sun puolesta.

Istukan sijaintia jouduin itse lopussa kysymään ja sitä hän ei jostain syystä kertonut. Ihan aluksi näytti vaan kuvaa, että tässä istukka ja näytää hyvältä.

Mulle sano kätilö viimeksi kättärillä et kysykää sit heti se sukupuoli kun ne tekee sen tutkimuksen niin samalla katsovat mut sitä ei siis aleta uudelleen kattoo jos ei tajuu kysyy. Näin siis meille sanoi ja oli tosi kiva nainen :) tosin sanoi et sielläkään kaikki kätilöt ei haluu kertoo vaikka ohjeistus olisi et kysyttäessä kerrotaan...

Eilen käyty KYSsissä ja osakeskeytys tehty. Tilanne oli sellainen että riskit ainakin oletettavasti B vauvalle monella tapaa pienemmät näin. Enkelivauvalla todella todella vaikeat viat, kaikki oikeastaan mitä kuvitella saattaa..ei kaikkia elimiä, raajat väärin ja yms. Sydän kuitenkin niin hyvä että olisi saattanut käydäkin niin että olisi syntynyt tänne kuolemaan, jaksanut raskaus ajan mutta vaikeuttanut toisen mahdollisuuksia samalla huomattavasti. Todella pahaa teki pikkusemme puolesta :,(

Itse toimenpide oli kivulias mutta otti henkisesti paljon kovemmalle. Jälkeen päin on supistellut muttei onneksi kipeästi mutta tietenkin pelottaa kovasti B vauvan kohtalo. En kestäisi menettää toistakin. Tulevat viikot näyttänee miten meidän käy. Nyt olen vuodelevossa muutaman päivän.

Tyttöä povasivat meille tulevaksi ♡ toisella epäilivät ettei sukupuolielimiä ole edes päässyt kehittymään...se siis jääköön arvoitukseksi.

Tein enkelillemme oman paikan sydämmeeni ja siellä hän kulkee mukanamme ♡ nyt vaan pelon ja surun sekaisin tuntein eteenpäin ja toivoen että toinen pikkuisemme saa terveen ja hyvän elämän♡

Voimia loppu raskauteen Meltsu :Heartbigred

Mä en tiiä onko tää tökerösti sanottu mut koen itse tammikuun keskeytyneen keskenmenon tarkoittaneen muille sisaruksille enkelisisarta joka suojelee :Heartpink Voimahali, enkelivauva pitää huolen teistä taivaassa

Jaksamisia ja varmasti toinenkin jaksaa mukana loppuun asti ♡

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Marinamelinalle jaksamista ja voimia! Voi pieni enkelivauva!

MarinaMelina, voimia teille kovasti! <3 Toivotaan, että tytteli jaksaa nyt mukana loppuun asti.

Pakko kommentoida tuohon sukupuoliasiaan eli meille veikattiin viimeksi tyttöä rakenneultrassa, sitten myöhemmin poikaa ja viimeisessä ultrassa kuitenkin sitten näki selvästi, että tulossa tyttö. ;) Olen kuullut myös paljon juttuja, että esim. tytöksi veikattu onkin ollut syntyessään poika tai toisinpäin. :)

MarinaMelina: Osanottoni enkelivauvasta <3 ilmeisesti pieni ei olisi elänyt millään lailla hyvää elämää vaan teit niinkuin äidit tekee, et antanut hänen kärsiä! Nyt voimia tyttösen hautomiseen ja paljon lepoa vaan :)

Kiitos kaikille tuesta♡♡♡ enkelivauvamme ei tosiaan olisi voinut elää minuttiakaan kohdun ulkopuolella, ainoastaan mahdollisesti kohdussa vielä jonkun aikaa. Hänellä ei ollut siihen tarvittavia elimiä että elämä olisi onnistunut ilman istukkaa ym. :( täällä yritetään tosiaan nyt levätä siten että annetaan toiselle paras mahdollinen mahdollisuus selvitä raskauden loppuun asti. Hirveästi pelottaa ettei niin kaikesta huolimatta käy ja pahin mahdollinen tapahtuu. Mutta ei auta kun odottaa, nyt meitä ei voi auttaa muu kun aika!

Takaisin