Tyttö- vai poikaolo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hellu<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tyttöolo on täällä mutta se taitaa perustua vain toiveeseen :D
Nimistä: tyttönimiä on vaikka kuinka ja monta mielessä valmiina siltä ajalta kun ei tiedetty onko esikoinen tyttö vai poika. Poika tuli ja nyt on valmiina vain tyttönimet. Lopullinen nimi esikoiselle päätettiin vasta kun olimme hänet maailmaan saaneet :)​

Minulla ja miehellä on poikaolo ollut koko ajan, mut saas nähdä :) muut veikkailee tyttöä :D

Mulla on kaks tyttönimeä valittuna ja voi olla että valitsen kumpi on parempi vasta kun vauvan nään (jos siis on tyttö) ja mies on valinnut pojan nimen valmiiksi. Meillä onneks molemmat oli tyytyväisiä toisen valintaan niin ei tarvitse rueta kiistelemään :hilarious: Vähän huolestuttaa se, ettei vauva näytäkään yhtään siltä että valittu nimi sopii, kun on ne kuitenkin aikalailla päässään lukkoon lyönyt.

Me halutaan tietää sukupuoli jos vain mahdollista. Tytölle olisi nimi valmiina, tosin mies ei ole sanonut oikein mitään eli kaippa pitää vähän matustella :) pojalle on vielä nimi hakusessa. Mutta eiköhän sitten vasta aleta enemmän nimeä miettimään, kun ollaan ru:ssa käyty ja toivon mukaan siellä jotain näkynyt. :) viimeksi oli meidän nimisuosikit niin erilaisia, että ehdottomasti tarvitaan pitkä miettimisaika, jotta tulokas ei jää nimettömäksi ;)

Kyllä musta on kiva saada sukupuoli tietoon, vaikken ajattele, että erityisesti kasvattaisin tyttö- tai poikavauvaa eri tavalla. Mut just nimiä on kiva päästä miettimään.

Lisäksi kun tietää sukupuolen niin on vähän enemmän ajatusta siitä, miltä tulokas voisi ehkä näyttää ja voi luoda mielikuvaa omasta perheestä jo vuosia eteenpäin :) Tosin esikoinen oli ihan isänsä näköinen jo ultrissa ja oli oikeesti vaikeaa kuvitella miehen näköinen tyttö :D Ihan tyttölapselta tuo näyttää mutta isästä ei kyllä edelleenkään voi erehtyä. Mitään lastenhuonetta meillä ei oo sisustettavaksi ja vauvanvaatteet on tarkoituksella varsin unisex-mallia. Valkoista ja kirjavaa.

Hahaa, mies tilas ebaysta ni laitoin samaan tilaukseen leikillä ton boy or girl- testin, mä oon nii usein kuullu että siitä saa nii epäselvän vastauksen ja kuinkas siinä kävikään, musta toi mun testialue näyttää vaan likaselta :hilarious::hilarious:

Liitteet

• Collage 2017-04-24 16_55_27.jpg
    Collage 2017-04-24 16_55_27.jpg
    91 KB · Katsottu: 61
tiuhtimus, Eiikää :facepalm: mut kyl toi tuossa kuvassa musta enemmän v.punaiseen vivahtais. :)

Kyl mieki sanon et ihan selvä vaaleenpunanen, ei tuo oo nähnytkään sinisen sävyjä :D Jos ei siis kuvassa värit valehtele :D

Näyttää kun se olis ton väriviivan ihan vasemmassa päädyssä et tollain vähä likaisen vaaleanpunainen mut kaikista varmin tyttö väri :)

Me kokeiltiin tuota ruokasooda testiä ja poreilihan se, eli sen puolesta lupailis poikaa. :rolleyes:

Neulatesti lupailee edelleen tyttöä ja piti myös esikoisesta paikkansa.

Onkos muut hurahtaneet näihin testeihin? :p

Aika hauska testi:) ..en ollu kyllä ikänä kuullutkaan noista. Nii ja mää en valitettavasti Tiuhtimus osaa sanoa kumpaa väriä, huonosti näkyy tällä puhelimella.

Mulla on sellaset poikakutinat, mutta ehkä se on tyttö ku ei meidän sisaruksilla muilla ole ku tyttöjä, molempien puolelta :) ..niitä on yht 11 tyttöä! Mutta ei sillä niin väliä, kunhan saan nyytin syliin ja terveenä <3
Vähä kyllä kutkuttelis tilata tuo testi, mut ehkä sinne kesäkuulle jaksaa vielä ootella. Tillaa sitte jos ei sukupuoli selviä ru:ssa..

Ruokasooda testi eli pisua noin 1 dl verran ja sinne ruokasoodaa 1 rkl.
Jos seos poreilee = poika, mikäli ei tapahdu mitään = tyttö.
(Mies juuri tuumasi että kyllähän sooda poreilee aina. :D)

Neulatesti tehdään yleensä sormuksella joka pujotetaan hiussuortuvaan.
Tämä sormus nostetaan sitten vatsasta noin 1 cm päähän ja neula alkaa tehdä joko poikittaista liikettä = poika tai ympyrää = tyttö. :)
Tästä on kai monta variaatiotakin, mutta tällä tavalla mulle on aina tehnyt ja olen myös itse tehnyt muille.
On meidän suvussa tämä huuhaa testi kyllä kummasti pitänyt paikkaansa. ;)

Samalla testillä voi ranteesta povata lapsilukua. Neulan täytyy antaa aina rauhassa pysähtyä ja sitten se joko jatkaa liikettä, tai loppuu mikäli lapsiluku täynnä.
Meillä se on näyttänyt sekä miehellä että minulla joka kerta järjestystä tyttö, poika, tyttö, poika. :)

Tuli itekin kokeiltua tuota ruokasooda juttua eikä se seos reagoinut mitenkään, saas nähdä mitä 3 viikon päästä ru ssa lupailevat :D

Meillä rv 12 nt-ultrassa kaks paikalla ollutta gynekologia totesivat rakenteista että selkeä tyttö tulossa, itse kuitenkin kieltäydyn uskomasta noin aikaiseen diagnoosiin. :D Itse haluaisin tietää sukupuolen lähinnä siksi, että suhteen muodostaminen tulevaan vauvaan tuntuu jotenkin helpommalta kun tietää vähän mikä sieltä on tulossa. :)

Onnittelut Laurra tyttölupauksesta! :dummy1:

Takaisin