Tyttö- vai poikaolo?

Mulla oli jotenkin tyttöolo, vaikka oireet on sinänsä olleet hyvinkin samat kuin edellisestä ja silloin oli poika. Vatsa kuitenkin tuntuu levinneen ympäriinsä, joten siitäkin vähän itse tyttöä veikkailin ja toki sitä vähän silleen salaa olen toivonutkin. Tiistaina ultrassa sitten saatiin vahvistus eli tyttöä sielläkin lupailtiin [emoji4]
 
Onnittelut Tenava tyttölupauksesta! :happy:

Itsellä sama että tyttö -olo ja masu tuntuu omasta mielestä levinneen ympäriinsä + alun etova olo ja huono iho ym klassiset tyttöoireet löytyy kun taas esikoisesta oli täysin erilainen, oireeton raskaus ja poika tuli. :dummy:
Jotenkin on alitajuisesti niin varma tytöstä että saattaa pienen pieni pettymys olla mikäli ne kassit siellä taas vehkeineen vilahtaa. :hilarious:
 
Susqi, Jaiks! Oiskohan mulla sama edessä :nailbiting:Vaikka niin varmat olot on tytöstä, että poika taas tulisi. Olikos sulla esikoinen tyttö, muistanko väärin? Erosiko raskausaika mitenkään?
 
Poikaolo ollut alusta lähti, nt-ultrassa tuli jo varovaista veikkausta pojasta joten tällä oletuksella on menty. Ru tasan kahden viikon päästä, tyttö olisi kyllä iso yllätys :D
 
Mä oon varma et tämä on poika. Niin oireetonta väsymystä lukuun ottamatta :) tytöstä oli odotusaika ihan erilainen tasan kaksi viikkoa ru niin toivottavasti selviää :)
 
Meillä on alusta alkaen mulla ollut poikaolo ja miehellä tyttöolo. Huomenna toivottavasti selviää kumpi oli oikeassa :hilarious:
 
Oii tsemppiä Tiiiu huomiseen ultraan!
Toivottavasti pieni suostuu näyttämään jalkoväliä ja jännä nähdä että kummalla teillä on aavistukset osuneet oikeaan. :)
 
Susqi, Jaiks! Oiskohan mulla sama edessä :nailbiting:Vaikka niin varmat olot on tytöstä, että poika taas tulisi. Olikos sulla esikoinen tyttö, muistanko väärin? Erosiko raskausaika mitenkään?


Joo esikoinen on tyttö. :)
 
Mä oon kallistunut sille kannalle et masussa vois olla tyttö+poika :) nt-ultrassa kätilö jo beestä veikkaili poikaa ja sen jälkeen neuvolassa sykkeet on olleet erilaiset, viimeksi 134 ja 150. Neljä viikkoa pitäisi vielä odotella rakenneultraa jos sais jo selville kumpia on tulossa :)
 
Perjantaina tosiaan rakenneultra ja mulla ei kyllä ole tyttö eikä poikaoloa. Hyvä kun muistan olevani raskaana :joyful: Miehellä salaisena toiveena tyttö ja tyttöä veikkaileekin.
Tämä raskaus on kyllä ollut täysin erilainen kuin ensimmäinen ja esikoinen on poika... Hmmm voisiko tarkoittaa jotakin :rolleyes:
 
Tämä raskaus on kyllä ollut täysin erilainen kuin ensimmäinen ja esikoinen on poika... Hmmm voisiko tarkoittaa jotakin :rolleyes:

Sama juttu! Tämä raskaus on ollut aivan ääripää verrattuna esikoisen helppoon ja oireettomaan raskauteen. Esikoinen poika. Mulla on aivan tyttö -olo ja mies toivoo tyttöä, mutta on sitä mieltä että kyllä sieltä poika tulee. Huomenna selviää! :) Niin, noh eihän sitä tiedä suostuuko hän vilauttamaan jalkoväliään, mutta toivotaan näin. :wink
 
Aika erilainen raskaus ollut joten siksi vähän veikkailin poikaa. Kuitenkin tyttöolo on vähän ollut enemmän. Ja tyttölupaus tänään tosiaan saatiin.. nyt on vähän pöllämystynyt olo, jotenkin kuitenkin ajattelin että saisin sellaisen tosi tavallisen tyttö+poika kombon :) ja mies vähän säälittää kun jää ihan jalkoihin :D
 
Alkuun mulla tosiaan oli aivan satavarma tyttöolo, mutta nyt en enää osaa yhtään sanoa o.O Toivon, että ensi viikolla asia selviää rakenneultrassa :)
 
Sama juttu! Tämä raskaus on ollut aivan ääripää verrattuna esikoisen helppoon ja oireettomaan raskauteen. Esikoinen poika.
Mulla toisin päin, eli ensimmäinen raskaus oli tosi rankka kipuineen, pahoinvointeineen (rv22 saakka) ja vaivoineen, kun taas tämä raskaus on ollut helpompi vaikia vaivoja on toki ollut muttei samassa mittakaavassa! :joyful: Meilläkin tosiaan esikoinen on poika.
 
Niiinu, Ihanaa että noin päin että kakkonen helpompi raskaus kun on esikoinenkin kotona! :) Jännäilen kuulumisiasi sitten perjantaina.
 
Niimpä! On ollut ihanaa kun voi liikkua ja ulkoilla pojan kanssa :happy: Meillä esikoinen syntynyt joulukuussa 2015 eli aika samoihin aikoihin kun teillä! Harmi että sulla just toisinpäin! Oletko vielä kotona pojan kanssa vai käytkö töissä tai koulussa? Minä odottelen mielenkiinnolla teidän huomisia uutisia! Hauska nöhdä onko tyttö noin eri oloilla. :)
 
Takaisin
Top