Tyttö- vai poikaolo?

Meillä esikoinen on jostain keksinyt, että vauva on tyttö nimeltä Victoria ;D Pitäisi selvittää hoidosta, onko jollakulla tän niminen vauva vai onko juttu peräisin neidin omasta päästä. Sinänsä tuo nimi ei oo kyllä oman mielen mukainen mut jotenkin pelkään, että ajatukseen tottuu ja saadaan lopulta kuitenkin Victor/Victoria :DD
 
Onnea Hellu tytöistä.
Mä en vielä tiedä, kumpi meille tulossa. Seuraavassa neuvolassa kysyn. Meillä ultrataan joka kerta niin varmasti jo ens kerralla näkee kumpi on. Sillon noin puoliväli. Nyt vasta 16+jotain viikot. :) ei oo selkeää poika eikä tyttöoloa. Aluks oli poikaolo selkeästi ja nyt ehkä vähän tyttöolo. Kolmessa edellisessä raskaudessa on kyllä osunut oma olo aina oikeaan.
 
Mulla sukupuolet selvisi siis niptin sivutuotteena kromosomeista, mutta kyllä keskiviikon 17+0 ultrassakin kätilö heitti 60% tyttöveikkauksen :) Eli uskottava se on, että ultrassakin voi jo tässä vaiheessa saada ainakin hyvän veikkauksen :)
 
Onnittelut Hellu pienistä prinsessoista! :dummy1::dummy1:
 
Toivottavasti sanmarienkin pienoinen suostuu vilauttamaan. :wink
 
Minä sain tyttölupauksen myös eilen :Heartred

Varasin itselleni yksityiselle ylimääräisen ultran, kun liikkeitä ei tuntunut ja oli alamahakipuja. Melkoinen murehtija kun olen.. sain mielenrauhan ja se siitä poikaolosta :D
 
Sitäpä tässä pahoin pelkään että omakin veikkaus tytöstä menee niin kauas metsään ettei pöpeliköltä nää.. :meh:

Eilen sain juuri kuulla sukulaisilta että kaksi poikaa ja teillä on huushollissa meno taattu. Ajatukseni olivat että paniikki, apua! :inpain:
Olin juuri toissa päivänä nähnyt veljekset joista lähti enemmän ääntä ja energiaa kuin suuremmasta lapsilaumasta konsanaan.
Vaikka ovathan pojat ihania! :Heartred
 
Oli hauska huomata, että anopilla taitaa olla tyttöfiilis tästä pikkuisesta. Kierrettiin vauvanvaateosastoilla ja hän hypisteli ja ihasteli ainoastaan tosi tyttömäisiä vaatteita, kun taas itse poikafiiliksineni katselin lähinnä "unisex" vaatekappaleita, joista en sitten loppujen lopuksi olekaan varma käyttäisinkö niitä tytöllä. Nauroin just miehelle eilen, että jos meillä tuleekin tyttö, niin saa olla koko ajan korjaamassa ihmisten "onpas suloinen poika"-kommentteja, kun olemassa oleva vaatevarasto on jo niin poikamainen :hilarious:
 
Mä ostin esikoiselle aika unisexejä vaatteita pitkään sillä ajatuksella et jos myöhemmin tulee poika niin kävis sillekki. Lopputuloksena koko ajan kyselty "reippaan nuoren miehen" nimeä/ikää jne.. vaikka on musta tosi tytön piirteet. Ja silti nyt kun mietin niin useita en osais käyttää pojalla.
 
Hellu todellakin hassua, miten sitä jotenkin niin vahvasti ajattelee jonkun todeksi :)

Kunhan kaikki menee vaan hyvin :Heartred
 
Ja tietty minunkin pitää odottaa vielä tarkempi varmistus rakenneultrassa, mut aika varmaa tuntui olevan :D
 
Mä oon myös ajatellut käyttää esikoisen (poika) vaatteita, vaikka seuraava olisikin tyttö. Etenki jos niitä yhdistää johonki oikein tyttömäiseen niin eiköhän sen sukupuolen arvaa päältäpäinkin :)
 
Takaisin
Top