Tyttö- vai poikaolo ?

Mulla on vähän tyttöoloa, mutta en uskalla kuitenkaan niin ajatella, kun tiedän tyttöä kovasti toivovani ja olot voi tulla ihan siitä. Neuvolassa oli sykkeet 140 ja päättelin heti, että poika on. :grumpy: Tytöillä ei oikeestaan ikinä ollut noin matalat sykkeet. Anoppi on sata varma pojasta, hänellä kun on neljä poikaa. Oma suku taas odottaa tyttöä, "kun on sen vuoro". :grin Vielä muutamat viikot täytyy piinailla ennen ultraa.
 
Mulla vaihtelee olot melkein päivittäin! :D Alussa oli vahva tyttöolo, mutta sitten n.10-12 viikoilla se muuttui poikatuntemukseen. Nyt en sitten tosiaan tiedä yhtään.. Kumpikin on yhtä tervetullut, joten mennään tällä vielä ainakin rakenneultraan..vajaa pari viikkoa ja ehkä asia selkiytyy. :)
 
tässä mielenkiintoista, koska ei ole oikeastaan kumpikaan olo.. Ei tyttö eikä poika..
Väsymyksen suhteen voisi sanoa, että ois poika ja, että liikkeet vaisuja.. kuopuksen kohdalla liikkeet olivat vaisuja ja väsymys taivaissa..
 
Vaihtelevasti menee täällä tuntemukset.. Ensin oli poika olo, sitten tyttö, poika tyttö... Kiinalainen testi näyttää tyttöä, sormustesti näyttää poikaa (jos katson kaikki) ni tämä olis poika.. Jossain oli se istukka juttukin, ekassa oli istukka etuseinämässä (tyttö), toisesta ei oo merkattu neuvolakorttiin (tyttö tuli) ja tässä raskaudessa se on takana ylhäällä.. Vielä jännitetään kumpi tulossa, itse toivon kyllä enemmän tyttöä, jokin juttu kuitenkin on että unissa vauva on tyttö ja vauvan vaatteita katsoessa huomaan katsovani tyttöjen vaatteita.. Ensi torstaina toivottavasti selviää sukupuoli..
 
Tyttö olo mutta en jotenkin luota itteeni ollenkaan koska entuudestaan meillä on 3 poikaa
 
Takaisin
Top