Tyttö- vai poikaolo ?

Mulla oli esikoisesti heti tosi vahva poika olo. Ja nyt mulla on ekaa kertaa tänään kans tosi vahva "poika se on!" olo :) Rasvasen himo vähä kielis pojastakin... Eile tuli ostettua kauan himoittua Prisman grillistä luullista grillikylkeä. :love017 Että rasva uppoo taas!
 
Mulla ei esikoisesta ollut mitään oloa missään kohtaa että onko poika vai tyttö, ennenkuin sanottiin että on poika :D oletan ettei nytkään tule mitään oloa sukupuolesta ja elelen jännityksessä syntymäänasti :)

Esikoisesta minulla ei ollut oireita ollenkaan ja nyt on etovaa oloa,univaikeuksia yms niin tietty ajattelen että kun pojasta ei ollut oireita niin ehkä tämä onkin nyt tyttö kun on oireet. Uskon silti että ajattelen noin vain koska toivon tyttöä :P
 
Mulla oli esikoisesta niiiin varma tunne että on poika, höpöhöpö, tyttö tuli :D Nyt taas on aika varma tunne että on tyttö, onkohan siis poika kun näin käänteisesti meni viimeksi :wink
Meinaako muut kysyä kumpi tulee jos "näkyvyys" on sopiva? :wink Me ei viimeksi haluttu tietää, nyt itse haluaisin mutta veikkaan ettei mies halua tietää :D
 
Mitenhän mie saisin miehen suostuteltua siihen että kysyttäs kumpi tulee :D Hyviä argumentteja kehiin kiitos ;D
 
Jää mun viimeiseksi raskaudeksi ja tyttöä toivon niin pelkään että en pysty 100% nauttimaan raskaudestani jos kuulen odottavani poikaa vaikka poikakin on tervetullut tottakai :). Eli en siis halua tietää, nytkun saan vielä tuon miehen suostumaan ettei vahingossakaan kysy sukupuolta ultrassa :wink

Hiukan on jännitystä ja paineita kun aina olen tiennyt että haluan kaksi lasta. Poika ja tyttö. Sukua kun katselee kuinka on tyttöjä ja poikia niin ei voi lähtee siittäkään arvaileen kun on niin tasaista :D :/
 
Passitat miehen siksi aikaa huoneesta ulos ja kysyt ite jos ei suostu tietämää :D Vaikea keksii argumentteja miks pitäs tietää josm toinen on päättänyt toisin. :) Tai no.. Sanot, että ostat pinkkiä jo valmiiksi, että voivoi jos on poika. :grin Vitsi!
 
Vai kun sukupuoleen vaikuttaa vain mies jos nyt olen oikein ymmärtänyt, niin riittääkö pelkkä miehen suvun tarkastelu ? :D
 
Hahaa sit möläytän sille kuitenki :D haluaisin vaan päästä ompelemaan kaikkia ihania pikku vaatteita niin olisi kivaa tietää kumpi on :love7 Enköhän mie kerkeä sitä taivutella tässä :wink
 
Halutaan tietää jos vaan näkyy :) Mut tällä kerralla ei ehkä kerrota muille :D



...jos maltan olla hiljaa :'D
 
Mulla ei ole harmainta aavistustakaan! Sisarukset pelottelee kaksosilla, koska isäni on kaksonen. Mies sanoo, että tulee kaksospojat ja äiti on sitä mieltä että tyttö :D Ehdottomasti haluan tietää etukäteen mitä on luvassa!
 
Tein raskaustestin reissussa ja kun kotiin palattua kävin ensimmäistä kertaa sängyllemme nukkumaan, niin selkäni alta peiton mutkasta tupsahti pääsiäismunasta tullut pikkuauto. Selvästi joku enne!! :D
Eikä oo juuri mitään heikotusta ollut vielä et eiköhän sieltä poika tuu vaikka tytöstä alunperin haaveilin :P
 
Mulla on kaksoispoika olo! En tiedä miksi! Heti plussauksen jälkeen mulle tuli olo että odotan kaksosia! Siis vain tuli ja pojastakin en tiedä sekin vaan on semmonen olo ja joka tunkee uniin. 2vko odottelua ekaan ultraan siellä sit selviää onko yksi vai kaksi rakkautta❤️ Mut oireet viittais jonkun uskomuksen mukaan enempi tyttöön. Oli kunpi hyväjään yksi tai kaksi! Odotan sitä hetkeä kun saan käärön/kääröt syliin asti.❤️ Ehdottamasti halutaan tietää kumpi tulee.:wink
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on poika olo en tiedä miksi. Toivottavasti ultrassa selviää sukupuoli. Esikoisen kohdalla (tyttö) selvisi sukupuoli vasta syntyessä ,vaikka oli silloin kyllä vahva olo,että tyttö tulee. Kauheasti tekisi mieli jo ostella vauvanvaatteita :Heartred
 
Mulla poika olo yhä päällänsä. Eikä tää tästä kyl varmaa tuu muuttumaan ennenkuin toisin todistetaan :grin
 
Mulla ei sillee oo mitään oloa vielä.. Ainoastaan että kun tyttöä ehkä "toivoisin" niin tuntuu että poika sieltä kuitenkin tulee.. Mulla tosin on ollut sama olo kahdessa ensimmäisessäkin ja tytöt tulivat molemmissa...
Me jännätään synnärille asti sukupuolesta.. Mies ei haluu tietää, mä ehkä haluaisin.. Mutta pidetään jännityksenä silti :)
 
Mulla on vatsa niin turvoksissa että luulen et norsu on tulossa! :p Meidän suvussa on kaksosia eli sekin mahdollisuus on olemassa. Esikoisesta olin ihan varma että poika tulee ja ultran jälkeen selviskin että tyttö tehtiin. Tässä raskaudessa kyllä oireet on samanlaiset silloin kun esikoista odotin mutta peittoa heiluteltiin just ennen ovista eli poika vois olla mahdollinen. Rakenneultrassahan se sit toivottavasti selviää, haluan tietää ehdottomasti!
 
Takaisin
Top