Tyttö- vai poikaolo ?

Mulle on ihan sama kumpi tulee mutta mulla on ihan tytsy olo :) eikös se sanonta mene et tyttö vie äitinsä kauneuden? Mul on just sellanen olo kun taas poikaa odotellessa mä olin siis niin jumalaisen kaunis ja seksikäs nainen..vaikka näytinkin loppuaikana ihan ryhävalaalta :D

Heh, mulla ei oo vielä mitään oloja tän suhteen. Vois tulla tyttö :D mies on ihan varma, että äijä tulee :laugh: :cool:

Mullakaan ei ole mitään fiilistä mihinkään suuntaan :dummy::dummy1: Miehen kannalta tyttö voisi olla parempi ja itseni kannalta taas poika :grin

Mulla on kaksi tyttöä 13, ja 8.v.. Molemmista oon oksentanut läpi koko raskauden, heti plussaamisesta.. Nyt ei mitään, hiukan huonoja oloja välillä mut menee ohi kun muistaa syödä säännöllisesti.. Olisko poika.. :happy119:happy118

Haha oli pakko tehdä kiinalainen raskauskalenteri ja kokeilla sellaista sormustestiä sukupuolesta.. Molemmat anto pojan. Mutta katoin sitä raskauskalenteria että esikoisen olisi pitänyt olla poika mutta nuorin meni oikein.. Kaikkeen mäki sorrun :p
Mutta jotenkin myös tämä vähäinen pahaolo saa mut ajattelemaan että poika tulisi..

Luulin että minulla ei olisi poika- tai tyttöolo, eikä varsinkaan vielä tässä vaiheessa. Kaksi poikaraskautta takana, kummassakaan ei poika- eikä tyttöolo. Ekassa huono iho ja happaman himo, tokassa makean himo. Molemmat muuten hyvin samanlaisia, hieman huono olo 12 ensimmäisten viikkojen aikana ja muuten superhyvä olo koko raskauden aikana. Nyt ei melkein ollenkaan huono olo eikä melkein mitään muitakaan alkuraskauden oireita. Ja jostain syystä (ei yllämainitusta) vahva tyttöolo. Ehkä johtuu siitä kun kaikki ympärillä toitottaa että kolmas on sitten tyttö. Itsellä aina ollut tunne että kolme poikaa saan, joten yllätti tämä tyttötunne :) Molemmat yhtä tervetulleita. Jännää seurata muuttuuko tunne ja kuka siellä masussa sitten on. Selviää rakenneultrassa toivottavasti.

Mulla on ihan tyttö olo. En tiedä mistä nää mulla kumpuaa, mutta ainakin kaksi ensimmäistä kertaa omat olot on pitänyt paikkansa. Kaupassa nään vaan tyttöjen vaatteita.

Heippa, mulla oli ensimmäisen kanssa tyttöolo joka piti paikkansa, tokaa odottaessa oli poikaolo, tyttö tuli. Nyt on taas poika olo... Saa nähdä :-) mitään vauvan vaatteita en ole säästänyt kun nuorimmainen on jo 6v.

Meillä yhteensä 3 tyttöä ja 1 poika. Poika olisi molemmilla toiveissa, mutta ei siitä sen enempää... :)

Me haluttais kovasti poikaa, mutta molemmilla on tyttöfiilis. Mä oon ikuinen pessimisti eikä asiat muutenka koskaa mee niin ku haluisin, nii siks oon ihan varma että tyttö tulee :D

Mies katseli ultra-kuvaa ja totes "Voi, ku on nätti tyttö!" Kyllä olokin oli alkuraskaudessa enemmän tyttöön viittaava. Mieskin sen huomasi :meh: Etoi ja oksentelua 14 ensimmäistä viikkoa monta kertaa päivässä. Pojasta ei ollu oikeastaan paljonkaan oireita koko raskauden aikana. Mutta mene ja tiedä, ei täyttä varmuutta. Kumpikin on yhtä rakas :dummy::dummy1:

Miehellä ja minulla on poika oli. Samalla tavalla mennyt alkuraskaus kuin esikoisella. Mutta tyttökin on tervetullut. :)

Mulla on taas yhtä huono olo kuin kakkosesta ja kolmosesta (tai no kakkosesta oli ihan hyperemesis), molemmat tyttöjä. Esikoinen oli poika ja silloin ei pahoinvointia ollut juuri lainkaan. Jos näihin merkkeihin pitää perustaa niin tyttö tämäkin :D

Ja siis tervetullut on, oli ihan kumpi vaan :)

En tiedä yhtään. Ei oo ollut sen alun jälkeen mitää tuntemuksia, mut Toivona minä tätä oon pitänyt :D

Takaisin