Tyttö- vai poikaolo ?

Joo vähän rupes hämmentämään ku ei mulla ole lapsia vielä :D ja ensimmäinen raskaus myöskin
 
Mäkin tein sen sormustestin, ja ensin se pyöri ympyrää ja sitten alkoi heilumaan edestakaisin.. Että ilmeisesti jompikumpi :)
 
Mulla ihan selkeästi heti vaan pyöri. Mies vähän naureskeli mulle että ei tommosiin voi luottaa :DD
 
Toivon salaa tyttöä, kaksi poikaa täällä kotona. Kolmas poika erittäin tervetullut myös. Jotenkin toivo tytöstä sai mut tuntemaan että vois olla tyttöraskaus mutta nyt kun on mennyt aikaa olen huomannut että raskaus seuraa kahden ensimmäisten lasten raskauksia melkein päivälleen, joten aivan varmasti on poika. Ja hyvin rakas hänkin tulee olemaan. Olen aina kuvitellut itseni kolmen pojan äitinä :)
 
Ootteko kattonu tästä? Ennen uskottiin että oli 90% varma mutta nykypäivänä kuulemma vain 65%. Hauska silti tehdä. Kalenterin mukaan sekä esikoinen että kuopus olisivat poikia, mikä pitää paikkansa. Nyt tulisi taas poika. Saa nähdä :) Kun lukee kalenteria pitää muistaa että kiinalainen ikä lasketaan eri tavalla kuin meidän; vuosi vaihtuu eri kuukaudessa ja kaikki ovat vuotta vanhempia.

"Helppo perussääntö on, että kuukalenterin mukaan olet vuoden vanhempi kuin oletkaan, sillä Kiinassa vastasyntyneen ikä on yksi vuotta eikä nolla kuten läntisessä maailmassa. Koska kiinalaista uutta vuotta vietetään tammi-helmikuussa, ja sen tarkka ajankohta vaihtelee, voi ikäero kuitenkin joissain tapauksissa olla kaksikin vuotta."

http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/
 
Jos nyt oikein tajusin, niin poika olisi tuonkin mukaan tulossa. Taitaa jäädä pahimmat rimpsu- ja pitsivaatteet tekemättä :D
 
Hahaa poikaa povaa tuo.. Aiemmin katoin että tyttö kun en tajunnut ohjeita :D
 
Ootteko Ramzi-teoriaan tutustuneet? Siis, että istukan sijainnista voisi alkion/sikiön sukupuolen päätellä 97% varmuudella jo alkuraskaudessa! Minä jossain törmäsin tuohon ja pitihän se varhaisultrassa sitten tiirata ja miettiä. Meillä oli istukka oikealla ylhäällä ja poikaa se povaisi...vasemmalla oleva istukka tarkoittaisi todennäköisemmin tyttöä.. Tuo kiinalainen kalenteri ennustaa poikaa meille myös. Aikapa näyttää, pitääkö paikkansa. :D
 
Tämä onkin hauskaa arvailla. Luulen, että tämä esikko jää meidän ainoaksi lapseksi ja mies toivoo selkeästi poikaa (itselleen metsä- ja kalakaveria), vaikkei sitä suoraan halua myöntääkään. Pojalle on jo nimikin olemassa. Itsekin olen tuon takia koko ajan ajatellut, että poika sieltä varmaan tulee, kunnes oltiin alkuraskauden ultrassa ja siellä heti kun näin sikiön, tuli olo, että tyttöhän se on. En sanonut miehelle mitään :angelic: Tietysti molemmat ovat yhtä tervetulleita, aika näyttää vilauttaako vauveli rakenneultrassa jalkoväliään :)
 
Olenkin tehnyt aikaisemmin väärin tuon kiinakalenterin eli nyt näytti esikoisen kohdalla tyttöä, niinkun onkin ja nyt olisi sitten tulossa poika.
 
Takaisin
Top