Tyttö- vai poikaolo ?

Mun takaraivossa kutkuttelee nimi Elias jatkuvasti.. Mutta noin muuten ei ole mitään oloa että kumpi sieltä olisi tulossa :)
 
Mulla oli esikoisesta vahva poikaolo, samoin miehellä ja poika sieltä tuli. Nyt on ollut ihan alusta asti tyttöolo, mieskin mainitsi yks päivä vähän vahingossa samaa. :dummy1:
Myönnän ihan rehellisesti, että toivoisin poikaa. Jotenkin ajattelen pojan kasvatuksen olevan helpompaa (suoraviivaisempaa), mutta eihän se tietenkään niin mene. Jokainen lapsi on yksilö ja tietenkin kumpi vaan sukupuoli otetaan rakkaudella vastaan. Pojalle mulla on nimiäkin jo vaikka kuinka, tytölle vaikeampi keksiä.
Ja sillä kuuluisalla sormustestillä oon saanu jo paljon ennen yhtäkään lasta tulokseksi ensin poika ja sitten tyttö. Ja sehän on lähteistä luotettavin... :hilarious:
 
Mies kuulemma haluaa tytön koska "isin tyttö" :DD mut kyllä meille käy kumpi vaan. :)
 
Mulla ei oo vielä täysin kumpaakaan fiilistä. Välillä menee odotus esikon mukaan (samoja piirteitä) ja välillä tulee lievä tyttöolo jostain takaraivosta. Meille on kumpi vaan tervetullut mutta kun yksi poika on niin toki toinen poika olisi jees (sama perustelu kuin indiellä itseasiassa) :)
Välillä jännittää myös tosi paljon että mitä jos siellä olisikin kaksi. Kai siitäkin selviäisi mutta kyllä se tässä tilanteessa olisi pelottavaa. Esikon imetysaikana näin joskus unia että synnytin kaksoispojat ja unessa heillä oli kohdussa hellokitty sukat:grin ne sukatkin erotti ultralla :D tämä oli hupaisa uni.
 
Joo, itsekin koen, että pojan kanssa tuo mm. teini-ikä voisi olla helpompaa. :grin Tai siis koen, että tytön perään ois kokoaja huolissaan enempi kuin pojasta. Sillee en osaa selittää järkevästi.
 
Miehellä vahva olo että nyt olisi tulossa poika. Viime raskaudessa itse veikkasin poikaa ja mies tyttöä ja tyttöhän sieltä tuli. Itsellä ei veikkausta vielä tässä raskaudessa oikein kumpaankaan suuntaan. Tärkeintä tietenkin että tulisi terve lapsi. Sinänsä olisi kiva jos tulisi poika niin olisi sitten yksi kumpaakin sukupuolta. Toisaalta enemmän olisi kuopukselle sopivia esikoiselta jääneitä vaatteita jos olisi tyttö. Molemmissa puolensa ☺.
 
Mulla oli alkuun tyttöolo ja vau .fi:n leikkitesti sanoi mun odottavan tyttöä, samoin kun sormustesti a jopa kiinalainen kalenteri. Nyt oon alkanu miettimään, että onkohan kaksoset tulossa. Oireet on voimakkaat ja testiin pärähti plussa oletetulla rv 3+3. Kuvotusta, nälkä, turvotusta ja painon lasku -4kg. Olen syönyt kuitenkin hyvin ja tasapainoisesti. Painon putoamisesta huolimatta turvottaa ja janottaa... Varhaisultra 26.5, silloin ainakin tietää varmat viikot ja alkioiden lukumäärän. Varasin tarkoituksella myöhäisen ultran, että varmasti havaitaan sydänäänet.
 
Nt jälkeen tuli aivan poikaolo. Mutta toisaalta aina ollaan haluttu poika, mikä voi ajatukseen vaikuttaa :) sukupuoli kysytään kesällä, mutta uskon vasta kun saan vauvan syliini. Nimet on kyllä jo sovittu, kumpi tahansa tulee!
 
Mies katteli eilen jotain mainoslehteä ja sanoi että pian pitää sitte ostaa tommonen pinkki potkumopo... Reppana on oikeasti ihan epätoivoinen kun haluaa niin omaa poikaa, mutta kun on tullut aina tyttöjä :)
 
Mulle tuli jotenkin tyttöolo eilisessä ultrassa. Tosin se meni nopeeta ohi.
 
Oli pakko tehdä tuo vau.fin testi. Sen mukaan olisi poika tulossa. Muuten ei kyllä ole mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen ainakaan vielä. Mies tosin on miettinyt pelkkiä pojannimiä, minä vähän molempia.
 
Luin eile et kova pahoinvointi tietää tyttöä ja nyt on vähemmän pahaaoloo ku ekan lapsen aikana ja eka oli tyttö :) joten poikaolo, mut silti uskon et tulee tyttö :D
 
Mulla on kyllä ihan jäätävä pahoinvointi että vois kyllä olla tyttökin :) ja sillon miehen toive toteutuu kun sanoi että haluaisi mielummin tytön :D
 
Mielenkiintoinen tuo sormustesti. Tein isännän sormuksella (omani on hukassa, näitä hoitajien ongelmia) Minun hiuksellani. Oikealla ja vasemmalla kädellä. Joka kerralla sormus oli ensin liikkumatta ja nopeasti kiihtyi edestakaiseen heilurivauhtiin. Käteni pidin visusti vakaana. Kokeilin muiden ruumiinosien päällä ja sormus ei hievahtanutkaan. Tästä voi olla monta mieltä, mutta minä hämmennyin :D

Vau.fi testi puhui myös pojan puolesta :)
 
Muokattu viimeksi:
Lasten määrästä on myös olemassa ennustus. Vasen käsi kertoo menneen/olevan. Pikkusormen jälkeen kämmensyrjässä on kohta ennen sydämen viivaa. Niin monta viivaa kun tässä "välissä" on, niin monta lasta sinulla on. Vastaavasti oikea käsi kertoo tulevan ja samainen kohta kertoo tulevat lapset.

Minulla on vasemmassa kädessä kaksi selvää viivaa ja nyt viimeviikkoina viivojen väliin on alkanut piirtämään kolmas viiva :Heartred oikeassa kädessä on vuosia ollut yksi viiva, eli se yksi tuleva lapsi.
 
Takaisin
Top