Tyttö- vai poikaolo?

Mulla on alkanut olemaan poika-olo vaikka aluksi ajattelin tyttöä. Sormustesti mahan päältä näyttää myös poikaa. Toisaalta kaupassa pitää aina ihastella niitä vaaleanpunaisia pikkumekkoja. :)
 
Mulla on taas olot ollu sen verran erilaisia kuin kahdessa aikaisemmassa raskaudessa, että ajattelin poikaa. Mutta mistäpäs sitä ikinä tietää
 
Oletin ihan raskauden alussa että vauva on poika, mutta nyt ajan kuluessa on kyllä tullut enemmän tyttöfiilis :) Vielä joutuu pienen ikuisuuden odottamaan rakenneultraa, haluaisin jo tietää kumpi tuolla köllii.
 
Mulla vaihtuu olo sitä mukaa kun sanon sen ääneen :D Eli täysin pihalla siitä, kumpi saattaisi olla tulossa.
 
Tyttöä pienesti toivon mutta oon ihan varma että poika tulee. 30.10 rakenneultra. Ja aiotaan ottaa selvää.
 
Tuli muuten mieleen onko kukaan muu huomannut että joka sivustolla tuo kiinalaisen syntymäkalenteri on aina erilaine? :D
 
Joo. Enkä mä löydä sitä, mikä ennusti ekalla kerralla mulle pojan. Toki noi muutkin on sen tehneet. Mutta nyt riippuen kalenterista se ehdottaa tyttöä tai poikaa.
 
Minä en ole kokeillut kuin yhdellä nettitestillä, kumpi sen mukaan tulisi (piti paikkansa tuntemusten ja ultralupausten kanssa :love2). En tiedä, miten tehdä noita muita testejä :bored: Olisi hauska, jos testejä tietävät laittaisivat tänne kaikenlaisia testejä/ohjeita, joita voisi kokeilla :)
 
Mulla tuli edellisessä raskaudessa nettitestin perusteella vastaukseksi että odotan tyttöä, vaikka odotin poikaa. Nyt varmaan näyttäisi taas tyttöä, mikä saattaa pitää paikkansakin.
 
Takaisin
Top