Tyttö- vai poikaolo?

Viime raskaudessa mulla oli todella vahva poika fiilis ja ultrassakin pojaksi totesivat ja poikahan sieltä tuli.
Nyt ei vielä oo oikein tuntemuksia kumpaankaan suuntaan ja raskaus on mennyt aika samanlailla kuin aikaisemmin.

Toiveissa ois ehkä kuitenkin tyttö ku poika jo on mutta ei se poika ois yhtään sen hassumpi :)

On ollut aikomus että halutaan tietää sukupuoli vaikka oiskin kyllä kiva jännätä loppuun asti, mutta en mä kuiteskaan jaksa oottaa niin kauan :)
Mielestäni kaikkia värejä joista tykkään niin sopii niin tytölle ku pojalle, koska tykkään oikein raikkaista väreistä :)

Tuo lupauslista on tosi hyvä idea :)
 
Mulla sellainen fiilis, että poika tulossa ja olisihan veljekset aika kiva :) mutta tietty tyttökin ihan yhtä tervetullut!
Ehdottomasti halutaan tietää sukupuoli, kun nimikin pitää taalla olla ennen syntymää tiedossa.
 
Mulla sellainen fiilis, että poika tulossa ja olisihan veljekset aika kiva :) mutta tietty tyttökin ihan yhtä tervetullut!
Ehdottomasti halutaan tietää sukupuoli, kun nimikin pitää taalla olla ennen syntymää tiedossa.
Miksi pitää tietää nimi ennen syntymää?
 
En asu suomessa niin täällä taytetaan nimi papereihin jo ennen syntymää. Ja muutenkin ihan yleistä puhua vauvasta nimellä jo mahassa :)
 
Meillä ei kumpikaan halua tietää vauvan sukupuolta etukäteen.
Itsellä tyttöolo mutta niin oli viimeksikin ja poika tuli :)
 
Nannanaa, voiko sen nimen sit jälkeenpäin vaihtaa jos sukupuoli ei ookkaan se mitä ennustettu? :)
 
Iltatähti79, kiva että teilläkään ei oteta sukupuolesta selvää :) melkeen taitaa kaikki muut täällä ottaa selvää :D
 
Mutta kyllähän täälläkin pitää sairaalaan täyttää lappu, missä sekä tytön että pojan nimi hätäkastetta/-nimenantoa varten (jos ei olekaan sitä mitä luvattu).

Itse koen kuitenkin, että pystyn muodostamaan paremmin suhdetta tulevaan lapseen jo odotusaikana jos sukupuolen tietää. Toisaalta, jos se menee väärin niin...
 
Esikoisen kohdalla ei haluttu tietää sukupuolta. Itsellä oli jostain syystä alusta asti poikaolo, mies taas oli varma, että tyttö tulee. No, sillä kertaa äidinvaisto osui oikeaan eli poikalapsi saatiin. :happy:

Tällä kertaa halutaan tietää sukupuoli heti kun mahdollista. Jotenkin olisi niin ihanaa saada nyt prinsessa :dummy1: kun prinssi jo on. Mutta jos niin ei käy, on sitten ainakin aikaa totutella ajatukseen veljeksistä - mikä olisi tietysti hieno asia sekin. :p
 
Mulla on tyttöolo.
Ekassa oli poikaolo ja poika tulikin. :) nimi on valmiina sekä tytölle et pojalle. Esikoisen nimen pohtiminen oli ihan järkyttävää hommaa joten oon tyytyväinen et nyt ollaan jo suht varmoja etunimestä.
 
Esikoisesta oli poikaolo ihan alusta saakka ja poikahan sieltä sitten tuli. Silloin ekasta ei haluttu selvittää sukupuolta, mut olin tosiaan aivan varma, että poika tulee. Nyt ehkä itse haluaisin tietää sukupuolen, mutta mies juuri sanoi että hän ei halua. No saas nähdä mitä tehdään sen kanssa.

Yhtenä yönä näin unen jossa olin ultrattavana. Ultraa tehnyt mies oli hyvin töykeä eikä näyttänyt monitorista vauvan kuvaa ollenkaan, josta olin hyvin hämilläni. Hän vain töksäytti kylmästi: Tummatukkainen tyttö siellä on.

Unessa oli mahdollista näköjään selvittää ihan tukan värikin. :) Eli jos tuohon uneen on uskominen, on meille tulossa taas vaaleatukkainen poika niinkuin ensimmäinenkin on. :)
 
Meillä näyttää sormustesti mahan päältä toisena päivänä selvää tyttöä ja tänään taas pelkkää poikaa. :)
 
Pitääkö sormustestin tehdä joku muu, vai voiko itse? Eikö sitä ole sekin versio joka tehdään ranteen päältä?
 
Onko sormustestissä väliä sillä sormuksella? :D ku en omista yhtäkään sormusta nii pitäis jostain lainata. Jotkut on tehnyt myös saman testin neulalla.
 
Mä pujotin vihkisormuksen hiukseen, annoin levätä hetken kohdun päällä ja nostin sitten ilmaan. Pyöriminen tarkoittaa tyttöä ja edes takas keinuminen poikaa. :)
 
Takaisin
Top