Tyttö- vai poikaolo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Papu16
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viimeksi oli tyttöolo koko raskauden ja piti paikkaasa.
Nyt on poikaolo, mutta vahva epäilys että se on vaan mun oma " salainen toive" eikä niinkään "tunne" kuten esikoisen kohdalla. ehkä mieli tekee tepposia ?
Ei kyllä aijota kysyä etukäteen, pitäähän se joku jännitys momentti olla ;)

Mekään ei todennäköisesti kysytä sukupuolta. Ei oo tyttö eikä poika olo. Katsotaan millainen maha tulee. Esikoisesta oli selvä poikamaha. Nyt on naamassa näppyjä joka voisi viitata tyttöön.

Ekan kohdalla alkoi ekan kolmanneksen lopulla tulla poikaolo. Alunperin olin tyttöä hiukan toivonut, mutta ar-ultrassa tajusin, ettei sillä ole mitään väliä. Rakenneultrassa poika näytti auliisti värkkejään, joten sukupuolesta ei ollut epäilystäkään. Tyttövatsa mulla oli, moni ennusti tyttöä.

Kaveri oli varma poikansa jälkeen, että heille tulee tyttö. Oli aikamoinen sopeutuminen, kun ru:ssa oli kerrottu, että toinen poika tulee. Onneksi oli sitten vielä puolet raskaudesta aikaa sopeutua ajatukseen.

Itse toivoisin tyttöä, koska poika jo on. Toisaalta, jos tulee poika niin eipä haittaa sekään. Aika lailla ajatukset muuttuneet siitä, kun ei lapsia vielä ollut. Tervettä toivon minäkin, ja ehkä enemmän isänsä näköinen, kun esikoinen on saanut piirteitä enemmän minulta. Välillä huomaan ajattelevani tulokkaasta tyttönä, mutta tyttöoloa mulla ei oikeastaan ole. Ainakaan vielä.

Mulla on ihan selkeä tyttö fiilis.
Mun naamaa ja koko kroppa on yhtäkkiä ihan finnien peitossa. Eikös se niin sanota että tytär vie äidin kauneuden? ;)

Tyttöfiilikseen vaikuttaa varmasti myös useat unet jossa mä olen pukenut vauvalle vaaleanpunaisia vaatteita :D
Mies on mun kanssa samoilla linjoilla, sekin puhuu meidän lapsesta jo "tytsystä" <3

Ja aiotaan kysyä sukupuoli ultrassa.:)

Mulla on alusta asti ollut sellainen oli vahvasti et poika on tulossa. En usko et mistään oireista ym. voi sitä ennustaa, siks on todella hauska nähdä pitääkö oma fiilis paikkansa :).
Molemmat on yhtä lailla odotettuja mut en ole edes miettinyt tytön nimiä ;) haluan tietää ultrassa vaikka ei ole satavarma.

Oireista ei voi päätellä oikeen mitään kun muuten on oireetonta mut naama kukkii :rolleyes: vähän on semmonen tunne kuitenkin et tyttö tulee, pari kertaa untakin nähny tytöstä :cat:

Mulla on ihan sellainen olo että tyttö olisi tulossa mutta mies sanoi että poika se on :) Juttelin veljeni tyttöystävän kanssa ja hän oli varma että tyttö tlee joten mielenkiinnolla odtan sitä että saadaan tietää :wink

Pitää sit tehä semmonen ketju mihin laitetaan ylös onko tyttö/poika lupaus :)

Hyvä idea ninni! Semmonen lista missä ois vaikka oma arvaus, sitten se lupaus ja sitten maaliskuussa myös se lopputulos :)

Alussa olin varma, ett meille tulee poika. Sitten alkoi naama ja rinta tulemaan täyteen näppyjä ja olo vaihtui yhtäkkiä tyttöoloksi. Nyt kun tietää, ett sieltä on tulossa kaksi, niin toivoisin tietty, ett tulee molemmat.

Ninni, hyvä kun muistutit, tuosta lupaus-listauksesta olikin taannoin juttua :). Millonkas sen aika ois, ja listataanko siihen kaikki tiedot esim. kuten Nannal ehdotti, vai pietäänkö ne kahtena eri ketjuna? Nii ja sit mietin sitäki, et tavallaan haluisin pitää tarkat tiedot salaisella puolella.. pikkuisen alkanu jännittää, haluanko maaliskuussa sukupuolta, painoa ja pituutta näkyviin, ettei tutut sit osaa yhdistää tietoja nimimerkkiin.. Kaikkea määki mietin :D. Sorry sivuraiteille lähtö.

Törmäsin aikoinaan kiinalaiseen raskauskalenteriin (mikä tietty ihan humpuukkia), mutta se on näyytänyt edellisten olevan poikia ja olivatkin. Tästä vauvasta näyttää tyttöä, pitäiskö nyt sit uskoa? :rolleyes:

Itsellä ollut voimakas poika olo alusta lähtien. Miehellä taas tyttö olo, mutta olkoon kumpi vain kuhan on terve :)
Tarkoitus olis sukupuoli udella kuhan siihen on mahdollisuus. En malta odottaa synnytykseen asti :D

Tyttöolo joka piti paikkansa oli lähes kymmene vuotta sitten mut nyt oireet voimakkaammat ja vatsa kovin turvoksissa ollutkin jo tovin. Ainoastaan mietin onko asukkeja 1vai2 enkä niinkään sukupuolta molemmat on tervetulleita. Ensimmäistä jännitin loppuun asti kumpiko tulee mutta nyt kyllä haluan tietää jos vain mahdollista

Mulla on jotenkin poikaolo, tyttöä enempi toivoisin :p mutta väliäkö sillä kunpi tulee :)

Esikoisen aikaan oli poikaolo ja poikaa toivoin ja tyttö tuli:)

Vähän enemmän tyttöolo alkanut tulee.. mut ei vielä varma olo.. Aikasemmissa raskauksissa tullut lähempänä ultraa todella varma olo sukupuolesta ja molemmilla kerroilla myös osunut oikeeseen. Luotan siis vaistoon aika lailla tälläkin kertaa. :D Mut en tiedä vielä kysytäänkö sukupuolta kun molempia olis jo yksi kuitenkin. :D ♡

Mulla ei ole mitään oloja sukupuolesta :) oon aina toivonut ensin tyttöä mutta silti on se kyllä ihan sama kunpi tulee :) pääasia että on terve, yhtä toivottu oli sitten tyttö tai poika!

Ja meinataan myöskin udella vauvan sukupuoli :) vaikka ei olekkaan satavarmaa :)

Mulla on ihan selvä poikaolo!! Vaikka ehkä vähän tyttöä toivoisin.. :) Haluan kans tietää etukäteen kumpi tulee.

Takaisin