Kharou, niinhän se on :). Eli myös tuttujen ultrissa tullu vääriä arvioita, eli sen varaan ei kannata laittaa.. eikä ainakaan hommata kaikkea välttämättä sinisenä/pinkkinä. Ja just pahoinvoinnin määräkään ei kerro totuutta, ku esim. yhellä ystävällä oli aikas pahat olot alkuraskaudesta, ja sit tuli poju :).
Mä vaan lähinnä meinasin, et jos pojalta rakenneultrassa näyttää, ni täytyy tosissaan alkaa miettiä niitä nimiä, ku se on ollu niin tuskanen homma, etten sitä oo muuten vaan malttanu tehdä.. heti alkuun huomasin, et aika hankalaa, ku ihan eri mielipiteet
. Mulle ei oo poikien nimilistalta kelvannu ku muutama (hankala sukunimi määrittelee rimmaamisia), ja mies ei oo niille sulannu ja sit ne tokat nimet.. miehen suvussa kulkevat ei vaan sovi niiden kanssa yhteen.
Vaatteiden kanssa ei tuu todennäköisesti kriisiä, vaikka arvio muuttuisikin, ku oon valinnu ja tuun valitsemaan melko neutraaleja ja molemmille sopivia värejä :). Tai ei kaikki värikaavailuni taida täysin neutraaleja olla, mut mun mielest sopii kummal vaan.