Tyttö vai poikaolo? (Ei käytössä!!)

Mä olen ymmärtänyt että vatsa voi olla tosi poikamainen - mutta vyötärö lähtee tytöstä, eli se olisi se kokonaisuus.

Tosin, mun mielestä tämä on sellaista harmitonta spekulaatiota ja viihdyttävää :joyful:
 
Jostain kumman syystä ollut ihan koko ajan sellainen olo, että tyttö mahassa köllisi eikä poika sovi ajatukseen ollenkaan. Huomenna sitten näkee rakenneultrassa onko intuitio oikeassa vai paljastuuko toisenlaiset pissavehkeet..:grin

Eli marjo86/ tyttö 90% / ? / ?
 
Jostain kumman syystä ollut ihan koko ajan sellainen olo, että tyttö mahassa köllisi eikä poika sovi ajatukseen ollenkaan. Huomenna sitten näkee rakenneultrassa onko intuitio oikeassa vai paljastuuko toisenlaiset pissavehkeet..:grin

Eli marjo86/ tyttö 90% / ? / ?

Ja vääriä signaaleja on kroppa lähettäny koko ajan, niin selkeä poika näky ru:ssa..:laughing005
 
Mulla on ollut koko ajan tyttöfiilis ja niin lähipiirissä melkein kaikilla. Keskiviikkona sitten ru :)
 
Mulle vois täydentää! Rakenneultra yllätti mut kun siellä ei sitten ollutkaan tyttöä... Eli;

Ginger / tyttö (60%) / poikalupaus / ?
 
Ciciro / Tyttö 99,9% kun vieläkin oksennan aamusta iltaan / 1.12 selviää lopullisesti mutta ultrattu kerran 18+5 viikolla tytöksi / Pysyspä tyttönä niin tulis eka tyttö serkku pojille :)
 
Minulle voi myös täydentää
Pähkinä80/poika80%/tyttö?

Makeanhimo ja vyötärön katoaminen kertoivat sittenkin tytöstä. Salaa sitä toivoin, mutta ajattelin että poika tulee, kun oli ovulaatiohetkellä puuhasteltiin :wink
 
Esikoinen poika ja oli vahva poikaolo. Kukoistin! Hiukset, iho, kynnet upper ja maha oli nätti kans. Ei erityisemmin huonoa oloa. Nyt odotan toista ja parin viikon päästä ru. Täysin päinvastainen. Karmee olo vieläkin välillä ja yökin päivittäin. Naama kukkii vaikkei oo sitä ikinä tehny edes teininä. Hiukset ja kynnet kans kaameessa kunnossa. Aika vahva tyttöolo! Sormustesti näyttää myös tyttöä:D saas nähdä!
 
HUOM!! LOPETAN TÄMÄN LISTAN PÄIVITTÄMISEN!!

Olen harvoin paikalla täällä ja listaan kerääntyy paljon uusia ja kännykällä näitä on todella hankala ja työlästä päivittää joten jos joku haluaa alkaa pitämään samanlaista listaa niin tarvitsee tehdä uusi ketju!! Olen pahoillani

Hyvää odotusta kaikille!:Heartred:happy:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top