Tyttö vai poikaolo? (Ei käytössä!!)

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2016' aloitti Nanaa_, 23 elo 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Mä olen ymmärtänyt että vatsa voi olla tosi poikamainen - mutta vyötärö lähtee tytöstä, eli se olisi se kokonaisuus.

Tosin, mun mielestä tämä on sellaista harmitonta spekulaatiota ja viihdyttävää :joyful:
  2. huhtivauva16 Näppärä viestien naputtelija

Hehee.. Ultrattu on ja meille olis tulossa Poika!! Että fiilis petti tällä kerralla :D ja vahvasti! Meille vois siis muuttaa tietoihin huhtivauva16/95% tyttö/poika-lupaus / ?
    • Tykkään Tykkään x 8
  3. Ellem Puuhakas puhuja

Ellem/ tyttö (95%)/?/?

Tämä lisäys tuolla aiemmin ei ole mennyt listalle, mutta nyt siis rivi on täydennettynä rakenneultran jäljiltä tämä;

Ellem/ tyttö (95%)/ tyttö/?
    • Tykkään Tykkään x 2
  4. Iirai Sukkela juttelija

Meidät voisi kanssa lisätä/päivittää kun tuleva isoäiti taisi oikeassa olla :)

iirai/60% poika/poika-lupaus/?
    • Tykkään Tykkään x 1
  5. Ruusa# Supliikin supersankari Huhtimammat 2016 Elomammat 2017

Nii mulle vois kanssa täydentää:
    Ruusa#/poika51,2%/tyttö/?
  6. marjo86 Hyväntuulinen höpöttäjä

Jostain kumman syystä ollut ihan koko ajan sellainen olo, että tyttö mahassa köllisi eikä poika sovi ajatukseen ollenkaan. Huomenna sitten näkee rakenneultrassa onko intuitio oikeassa vai paljastuuko toisenlaiset pissavehkeet..:grin

Eli marjo86/ tyttö 90% / ? / ?
  7. marjo86 Hyväntuulinen höpöttäjä

Ja vääriä signaaleja on kroppa lähettäny koko ajan, niin selkeä poika näky ru:ssa..:laughing005
    • Tykkään Tykkään x 2
  8. Manteliina Hyväntuulinen höpöttäjä

Mulle voi täydentää Manteliina/poika 75%/ poika/? Ei se mun kroppa näköjää ihan pieleen oo arvannu:D
    • Tykkään Tykkään x 1
  9. Pulla16 Sanaisen arkkunsa ammentaja

Mulla on ollut koko ajan tyttöfiilis ja niin lähipiirissä melkein kaikilla. Keskiviikkona sitten ru :)
  10. huhtivauva16 Näppärä viestien naputtelija

Hauska että jollain muullakin
    • Tykkään Tykkään x 1
  11. Wolfie Oman äänensä löytänyt

Jos sitä nyt uskaltaisi jo jotain veikata, huomennahan tuo jo selvinnee :joyful:

Eli Wolfie/poika 75%/?/?
  12. Eleanora Kommentoinnin ninja

Eilen siis rakenneultrassa käyty ja mulle vois täydentää tiedot:

Eleanora/Tyttö (70%) / tyttölupaus / ?
    • Tykkään Tykkään x 2
  13. Ginger Kunnioitettu kommentaattori Toukoäidit 2020 Huhtimammat 2016

Mulle vois täydentää! Rakenneultra yllätti mut kun siellä ei sitten ollutkaan tyttöä... Eli;

Ginger / tyttö (60%) / poikalupaus / ?
  14. eloisamami Hyväntuulinen höpöttäjä

Eli siis
    eloisamami/ poika 69%/ poika/ ?/ :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  15. Ciciro Hyväntuulinen höpöttäjä

Ciciro / Tyttö 99,9% kun vieläkin oksennan aamusta iltaan / 1.12 selviää lopullisesti mutta ultrattu kerran 18+5 viikolla tytöksi / Pysyspä tyttönä niin tulis eka tyttö serkku pojille :)
  16. Pähkinä80 Keskustelun kolmiottelija Huhtimammat 2016

Minulle voi myös täydentää
    Pähkinä80/poika80%/tyttö?

Makeanhimo ja vyötärön katoaminen kertoivat sittenkin tytöstä. Salaa sitä toivoin, mutta ajattelin että poika tulee, kun oli ovulaatiohetkellä puuhasteltiin :wink
  17. Sinsa86 Silmät suurina ihmettelijä

Esikoinen poika ja oli vahva poikaolo. Kukoistin! Hiukset, iho, kynnet upper ja maha oli nätti kans. Ei erityisemmin huonoa oloa. Nyt odotan toista ja parin viikon päästä ru. Täysin päinvastainen. Karmee olo vieläkin välillä ja yökin päivittäin. Naama kukkii vaikkei oo sitä ikinä tehny edes teininä. Hiukset ja kynnet kans kaameessa kunnossa. Aika vahva tyttöolo! Sormustesti näyttää myös tyttöä:D saas nähdä!
  18. Nanaa_ Hyväntuulinen höpöttäjä

HUOM!! LOPETAN TÄMÄN LISTAN PÄIVITTÄMISEN!!

Olen harvoin paikalla täällä ja listaan kerääntyy paljon uusia ja kännykällä näitä on todella hankala ja työlästä päivittää joten jos joku haluaa alkaa pitämään samanlaista listaa niin tarvitsee tehdä uusi ketju!! Olen pahoillani

Hyvää odotusta kaikille!:Heartred:happy:
    Last edited: 28 marras 2015