Tyttö vai poikaolo? (Ei käytössä!!)

Nanaa_

Vauhtiin päässyt keskustelija
Otin tämän vinkin maaliskuu ryhmästä :wink
Leikkimielellä ajattelin tänne laittaa myös kumpi tyttö- vai poikaolo?
Jos mieli muuttuu niin toki vaihdan vastauksia mutta asian helpottamiseksi laittakaa uuden viestin eteen VAIHTO tai LISÄYS: niin tiedän :)


HUOMIO!! Muotona:
Nimimerkki / Oma arvaus tai tunne (kuinka vahva?) / Rakenneultralupaus tai "ei selvitetä" / Kumpi tuli?


Nanaa_/ poika (60%) / ? / ?
marimus / poika (70%) / ? / ?
Millier / tyttö (55%) / ? / ?
Eleanora / Tyttö (70%) / ? / ?
Babuu / poika (55%) / ? / ?
Viena / tyttö (80%) ? / ?
Manteliina / poika 75% /?/?
Huhtivauva16 / tyttö 95% /?/?
Jannski / poika (85%) / ? / ?
Hannamn/ tyttö 70%/?/?
Lise/ tyttö 70%/?/?
Muffeli / tyttö (70%) / ? / ?
Syysneito /poika (65%) /?/?
kkattja / poika (80%) / ? / ?
musamama/ tyttö (80%)/?/?
Marip/ poika (55%) / ?/?
Tiltti / tyttö 70%/?/?
Eloisamami/ tyttö 80%/ ?/ ?
ötökkä ILO / Poika (80-90%) /?/?
Ruusa#/poika/51,2%/?/?
Ginger / tyttö (60%) / ? / ?
jp-90/ poika (65%)/ ?/ ?
Rebecca/poika (70%)/?/?
 
Muokattu viimeksi:
Tää on vaikee.. Viime raskaudessakin mieli muuttui, mut tällä hetkellä tuntuu tältä:

Millier / tyttö (55%) / ? / ?
 
Mulla on poikaolo siksi, että hedelmöityksen on ollu pakko tapahtua samana päivänä kuin ovis oli, eli siittiön on pitänyt olla nopea ja itse hedelmöityksen ripeä. Asiaa puoltaa myös testit: esikoisesta (tyttö) tuli roskishaamu apteekin testiin vielä päivä sen jälkeen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja nyt selvä haamu marketti-testiin tuli jo dpo10, eli 4 päivää ennen menkkoja. Lisäksi oon aina ajatellut itseäni kahden eri sukupuolta olevien lasten äitinä ja pojalle olisi nimikin valmiina :rolleyes:.

Mut saas nähdä. Voihan tämä olla tyttökin. Ja varmasti aivan ihana tyttö olisikin :Heartred:Heartred:Heartred.
 
Meille olis tyttö tilauksessa kun poika jo löytyy, tosin vähän luulen, että käy sit just päinvastoin :grin
 
Mulla ei itselläni ole oikein mitään oloa, mutta mies on vahvasti sitä mieltä että poika tulee (heh, ylläri..) ja ehkä se on nyt vähän muhunkin tarttumassa se fiilis. Esikoinen on tyttö ja toivoo kovasti pikkusiskoa vaikka ei siis tiedä raskaudesta nyt vielä.
 
Mulla vaihtuu mieli viiden minuutin välein, niin en uskalla vielä sanoa.. Odotellaan kumpaan vahvistuu.. :D
 
Tyttö fiilis. esikoinen on poika ja nyt jotenkin on semmoinen fiilis et nyt tulis tyttö. Raskaus on muutenkin ainakin oireiden perusteella ihan erillainen kun esikoisen aikana. Katsotaan mikäs sieltä sit tulee, mutta ei yhtään haittaa vaikka tulis toinen poika

Hentokuiskaus/ tyttö 95%
 
Muokattu viimeksi:
Huhtivauva16 / tyttö 95% /?/?

Ekasta olisin voinu sanoo 100% mikä se sit olikin, mutta laitetaan nyt pieni optio pojallekin :D :D
 
Mä oon koko elämäni ajatellu, että jos saan lapsen, niin se on tyttö. Nyt kuitenkin oon huomannut, että aina kun mietin meidän tulevaa lasta, miellän hänet pojaksi:D

Manteliina / poika 75% /?/?
 
HUOMIO!! Jos haluatte listelle niin laittakaa muotona:

Nimimerkki / Oma arvaus tai tunne (kuinka vahva?) / Rakenneultralupaus tai "ei selvitetä" / Kumpi tuli?

Kiitos! :)
 
Jannski / poika (85%) / ? / ?

Tämän hetkisten oireiden mukaan poika
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö (ei vau.fi jne, "oikeassa" huomioidaan kiinalainen uusivuosi ja sen mukaan ikä :))
Mutta toinen poika sieltä tulee, oon varma :)
 
Lise/tyttö 70%/?/?

Mies sanoi, että se on varmaan tyttö. Hänen perheessään on miespuolisille tullut esikoisiksi tyttöjä. Jotenkin olen itsekin ajatellut kokoajan tyttöä, en tiedä miksi. Halutaan ehkä säilyttää yllätys loppuun asti.
 
Muffeli / tyttö (70%) / ? / ?

Tyttöä veikkaan. Mies sanonut et se tuottaa vaan tyttöjä ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö ja sormustestin mukaan tyttö. Ja noi ennusti esikoisestakin tyttöä ja tyttö tuli. Kumpikin olisi ihana. Kaksi tyttöä tai tyttö ja poika.
 
Toiveena poika koska tyttö on jo mutta luulen että tulee tyttö tästäkin :angelic: :Heartred
 
Takaisin
Top