Tyttö vai poikaolo? (Ei käytössä!!)

Ruusa#/poika/51,2%/?/?

Nyt uskaltauduin "veikkaamaan"kun löysin jostain tiedon missä suhteessa vauvoja syntyy :D poikiahan syntyy ton verran kaikista vauvoista! Ei ole kyllä poika eikä tyttöoloa vielä yhtään. Ainut "merkki" tuo suolaisten ruokien maistuminen sekä se että pojalle ois nimi....
 
Oon aina ihmetelly miten tyypit voi vaistota tai tietää kumpi tulee.. Itellä ei oo mitään hajua saati fiilistä kumpi olis tulossa :wideyed: Sama oli ensimmäisestä joka sitten oli tyttö :shy: Mut ei mul hänestäkään tullu mitään fiilistä että tyttö tulee :grin Niin että en kyl yhtään osaa sanoo et oisko tää nyt poitsu vai tytsy. Haluun kyllä tietää heti kun ultrassa vaan näkee. Uutta tulokasta odotetaan kyllä innolla, kumpi tahansa meille tarkoitettu :Heartred
 
Mulla esikoisesta tuli niin selvä poikaolo yhtäkkiä ja poikahan se oli :) Kai oma keho voi jotenkin aistia kumpi siellä on, sama kun jotkut aistii jos vauvalla ei oo kaikki hyvin yms.
 
Mä huomasin tuon tumman viivan vatsassa viime perjantaina (13+0), tosin se jää navan alle, niin eikös se taas meinaisi tyttöä. :D On kyllä itsellä ihan poikaolo. Onko täällä muilla tullut viiva näkyviin? :)
 
Mulla on unet kertonut kumpi tulossa...josta sit tullut fiilis siitä kumpi tulee. Unia en oo tän suhteen vielä nähnyt mut Nyt ehkä ois tunne et tyttö (kolmas) tulossa ..voi johtua siitäkin etten osaa kuvitella hoitavani poikaa :D
 
Hannamn siis se linea negra? Kai se vähän riippuu, kaikilla ei ees tuu semmosta ja esim siskolla oli samanlainen viiva pojasta ja tytöstä :)
 
Ginger / tyttö (60%) / ? / ?

Tyttöolo mulla on ollut ihan alusta lähtien. Raskauden edetessä on kyllä tullut vähän sellainen fiilis että mitä jos sittenkin se on poika, eli oon hilannut vähän tota prosenttia alaspäin kun aiemmin olin toosi varma... :D Mutta joo, semmoinen tuntuma vaan on ollut, saa nähdä onko oikeassa. Linea negra on ollut jo hetken aikaa navasta alaspäin, en oo kyllä aatellut että se sukupuoleen liittyisi. :) Mies toivoo kovasti poikaa ja nurisee mulle kun juttelen että musta tuntuu kyllä et meitä taitaa odottaa mekko-ostokset... Itekin ennen raskautta ajattelin että poika ois kiva, mutta nyt mulle ei kyllä oo mitään väliä, kunhan olis terve! :Heartred
 
jp-90/ poika (65%)/ ?/ ?

Veikkaan poikaa, koska tässä raskaudessa olen oksentanut vain kaksi kertaa ja enemmän tekee mieli suolaista ruokaa ja herkutkin ovat "suolaisia", kuten lakritsia ja salmiakkia. Tosin omat verenpaineetkin on niin matalat, että voi johtua siitäkin, että elimistö kaipaa suolaista. Viime raskaudessa (odotin tyttöä), oksentelu oli lähes päivittäistä aina raskausviikolle 13 asti. Jännä nähdä kumpi on tulossa, rakenneultraa odotellessa :)
 
Iirai/ poika (60%)/ ?/

Suolasia ruokia himoitsen, finnit puhkesivat, mutta kuihtuivat viikossa (olkapäissä on vieläkin mutta johtuu tod.näk raapimisesta). Oksentanut en ole kertaakaan vaikka hajut aiheuttavat huonoa oloa. Äitini sanoi ensimmäisenä kun raskaudesta kerroin, että poika sieltä tulee. Myöskin itse olen poikaunia nähnyt, mutta alkuraskaudessa minulle tuli tunne että entä jos se on tyttö! En tiedä kuinka niitä tulisi kasvattaa tai tiedä kivoja tyttöjen nimiä.

Toiveena siis poika, sillä miehellä on jo tytär.
 
Mulla on ollut linea negra molemmista tytöistä. Nyt veikkaan tyttöä, jos nyt jotain uskallan veikata.... :smiley-angelic008
 
Oon ollu ihan varma, että poika tulee, mutta viime yönä näin unta että synty tyttövauva:D Nyt meni pasmat ihan sekasin:D
 
Norappi/ poika (70%)/ "ei selvitetä"/ ?

Jotenkin tää on ollut niin erilainen raskaus kun esikoisen. Meillä tyttö ennestään. Siittäkin olin 99% varma vielä synnyttäessä että poika tulee. Nyt on enemmän poika olo :D
 
Iltatähti79/tyttö (80%)/ ei selvitetä.

Syy tyttöoloon on naaman ruusutarha ja mahan muotoutuminen. Viimeksi ei ollut näpyn näppyä ja maha työntyi kauniisti pinkeänä ulos. Poika tuli. Tosin yhtäläisyyksiäkin on: ei pahoinvointia ja salmiakki maistuu. Linea negra on on haalea (olisko peruja viime raskaudesta).
Meillä ei sukupuolta selvitetä vaikka ens kuun lopulla olisi rakenneultra jossa olisi mahdollisuus saada tietää.
Saadaan sitten keväällä ylläri! :Heartbigred
 
Tyttöolo ollut alusta asti, ihan kaikilla! Nyt kumminkin aavistelen poikaa. Ihan 50/50! Ru 13.11 rv 19+4
 
Täällä tyttöolo koska alkuraskaus oli niin kamala. Nyt kuitenkin alkanut tuntua että olisiko poika sittenkin! Vauvan syke matalampi kuin tyttö-esikoista odottaessa ja muutenkin raskausoireet vaihtunut nyt enemmän poikaoireisiin. Ei malttaisi odottaa rakenneultraa :-)
 
Takaisin
Top