Tyttö vai poikaolo? (Ei käytössä!!)

Täällä tyttöolo minkä tajusin siitä et kun kuvittelen vauvan niin kuvittelen sen tytöksi. Mutta johtuisiko siitä että on kokemusta jo 2 tytöstä niin se on tuttu ja turvallinen tapa ajatella vauvaa :D yhden vauvaunen oon nähnyt jossa vauva oli poika. Aika yllättynyt oon jos poika tulee. Oireiden puolesta veikkaisin myös tyttöä. Hedelmät ja makea maistuu (tälläkin kertaa)

15+5
 
Täällä kans vauvan syke ollut 150-160 tietämillä vaikka alkuraskaudessa taitaa aina olla korkeampi. Näin ainakin neuvolatäti sanoi. Missäköhän vaiheessa tasaantuu?
Jos hedelmöittymisen perusteella pitäis veikata niin ois poika tulossa kun ovispäivänä puuhailtiin. Mut tiedä näistä :)
 
Tänään käytiin vaateostoksilla, mä vetäydyin sinne poikavaatteiden luo ja mies haaveili prinsessamekoista. Tiedä häntä. Mä en oo yhtään perillä noista muista myyteistä paitsi ruokahimot, suolainen vai makea. Mulla ainakin menee mielummin tomaattikeitto kun suklaalevy, mikä ei ennen olisi tullut kuuloonkaan :)
 
Rumpnisse / poika (60%) / Ei selvitetä / ?

Miehen suvussa kaikki tuntuu saavan vaan poikavauvoja, joten siitä syystä ehkä tuntuu enemmän siltä että poika olisi tulossa. Itsellä tosin perheessä on aikamoinen naisvalta, joten tiedä sitten. :) Myös siitä arvuuttelisin poikaa, että mun tekee enemmän mieli suolaista kuin makeaa, vaikka ennen raskautta olin varsinainen sokerihiiri.
 
Ihana lukea näitä tyttö/poika-arvailuja :) Ja mielenkiinnolla odotan pitääkö nuo makeaa/suolaista enteet paikkaansa!
 
  • Tykkään
Reaktiot: s.
Pihla / Tyttö (70 %) / ? / ?

Esikoisesta oli ihan poikaolo ja poikahan se oli. Nyt en tiedä tuntuuko enemmän tytöltä vaan siksi kun ehkä ajattelen nyt olevan tytön vuoro. Mutta veikataan noin.
 
iiikku/poika 60% /?/?

Jotenkin vaan on vaan poika olo. kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö ja mies on kanssa tyttö kannalla :) saas nähä kumpi tulee!
 
Mulla kääntynyt poikaolo hieman tytöksi.. Pojan aikaan tuli se viiva mahaan.. Pahoinvoinnin puute taas oli pojan juttu mut mut.. On tää oottelu vaan niin!!! Ja huomaan vaatteita katsellessa, että tyttöjen jutut kiinnittää enemmän huomiota.. Oon kyl muutenki semmonen että väreistä tykkään..
 
Muk tyttöolo on vaihtunu ihan poikaoloksi.. Oon tässä jo pari viikkoa pähkäillyt ja nyt veikkaankin että poika olisi tulossa.. Ru vasta vajaa 3vk päästä rv 21.. Mulle saa siis vaihtaa arvaukseksi poika 69% :D
 
Daisy / poika (70 %) / ? / ?

Poikaolo on lähinnä sen takia, että meillä kummallakin on vain veljiä. Toki molemmat on yhtä ihania ja halutaan kyllä ru:ssa tietää kumpi on tulossa (jos vaan näkee). Jotenki aattelisin, että muuttuisi konkreettisemmaksi koko toukka ja olisi kiva katsella vaatteita sukupuolen mukaan, miettiä lastenhuonetta ym. :)
 
Munkin täytyy ehkä kirjata veikkaukseni ennen joulukuista rakenne-ultraa. Vahva olo kumpaankaan suuntaan ei ole mutta toivotaan tyttöä pojan seuraksi. Ihan erilainen raskaus kun pojan odotus. Oon myös nähnyt unta että tyttö syntyi, mun äiti myös tytön kannalla (ehkä myös toiveajattelua).

Camillainen / tyttö (60%) / ? / ?
 
Kyfixfix / Poika 80% /?/?

Tyttöä vähän toivon, kun kaksi poikaa jo täällä viipeltää, mutta kyllä melkoinen poika olo on, vaikken tyttö oloista mitään tiedäkään :joyful: Toisaalta taas raskaus on ollu aika erilainen ku kaks edellistä, mutta kaikki testit yms. viittaavat poikaan. Hedelmöittymisestä en oikein osaa sanoa, kun se ei taida uä:n laskelman mukaan ihan pitää paikkaansa, joten uskon, että siellä on vaan taas joku isompi möhkäle :p Viikko sitten ultrattiin lääkärissä ja haarukset siinä kyllä vilahti, mutta en tiedä kummat ne oli :wideyed: Odotellaan RU:ta..!
 
17+2 menossa ja ei mitään tuntemuksia kumpi voisi olla.. :p ehkä hieman poikaan kallistun, mutta se selviää ru:ssa neljän viikon kuluttua.

napiainen / poika (60%) / ? / ?
 
Mun tyttöfiilis ei oo kadonnu minnekään... Laitoinkohan jopa 95% :) noh.. Huomenna se selviää! :) toivottavasti!
 
Linea negra ja matala syke oli edellisellä kerralla ja poika tuli. Makeanälkä oli normaalilla asteella = korkea. Ja happamat tuotteet ovat aina kelvanneet, kuten myös suolaiset.

Onks kukaan kuullut sanonnasta tyttö vie äidin kauneuden raskauden aikana?
 
On kuultu kauneuden viemisestä :D Mulla iho kukkii näppylöitä ja ultran mukaan pitäis sanonta paikkansa. Normaalista pienentyneen makeannälän perusteella oisin veikannu poikaa. Lieväoireinen oon ollu muutenkin. En ole oksentanutkaan kertaakaan. Mahan muodosta vielä vaikea päätellä...
 
Mulla kaksi tyttöraskautta takana ja ei ole vienyt kauneutta (ei ollut näppyjä tms). Maha ollut poikamaha.
 
Tää on jännää aikaa, parin viikon päästä se selviää!!

Veikkaan 80/20 poikaa.

Ei ole tuntemuksia puoleen eikä toiseen. Pojan puolesta puhuisi hyvä vointi raskauden aikana ja ihokin on ollut kuulas. Sikiön syke tasaisesti 150+ joka mittauksella.

Tytön puolesta taas kertoisi hirveä makeanhimo ja vatsakin tuntuu leviävän ainakin tässä vaiheessa sivulle.
 
Takaisin
Top