Tyttö vai poikaolo? (Ei käytössä!!)

Aijaa.. mulle näkyy.. no siinä vaan siis kuvana se kuinka mun ikäsellä menee ainakin ihan ristiin noi ennustukset. Siinä missä vaussa näkyy poika näkyy kaksplussalla tyttö..
Tänää kaikki asiat ärsyttää niin toikin heti rupes ottaa päähän
 
Nyt siihen ilmesty "rikkinäisen" kuvan viereen se kuva. Tää sovellus on huono :sad001 Tänään on märkä masis sadepäivä :sad001
 
Joku sanoi että kiinalaisessa kalenterissa omaan ikään pitää lisätä kaksi vuotta enemmän??!
 
Joo noi vaun yms kinkkikalenterit ei oo sama kun se "oikea" :) Siinä pitää laskea oma ikä kiinalaisen uudenvuoden mukaan ja huomioida onko se jo tänä vuonna ollut. Sen oikean mukaan esikoinen poika ja niin oli ja tämä seuraava olis tyttö. Saapi nähä :)
 
LISÄYS

ötökkä ILO / Poika (80-90%) /?/?

Kaikki tuttavat ja perheen jäsenet ovat sanoneet että potra poika sieltä tulee ja itsellä sekä lapsen isällä on vahva tunne, että poika siellä on tulossa! :) ♥ No tulipa kumpi vain niin ihan yhtä ihana on ja kunhan vain olisi terve!!! :) ♥ kuukausia ennenkuin aloin odottaa, olin kirpparilla töissä, niin jostain syystä sieltä tuli hamstrattua enemmän poika sävytteisiä vaatteita ja jopa työkalupakki-lelukin :D mutta vaikka sieltä tyttö tulisi niin en aio pukea sitä pelkästään vaaleanpunaiseen vaan kyllä tytölle sopii myös sininen!! :D Toisinpäin asia ehkä olisi vähän hassu, et pojalle vaaleanpunaista, mut mikäs siinä jos niin tykkää! :)
 
Meijän pojalla on ainakin 10 tyttöjen vaatetta ollut käytössä, tällä hetkellä enää mahtuu päälle vaaleanpunainen hippoyökkäri ja on kyllä söpö :) Eipä kukaan oo mitää sanonu :D
 
Mulle aluks toi kiinalainen testi sanos tyytöä, mut sit ku tein "kiinalaisen iän" mukaan ni sanookin poikaa. Itelläni kyllä ihan tyttö-olo :D
 
Mulla oman iän ja kiinalaisen iän mukaan molemmat näyttää oikein edelliset, mut tää tuleva.. Oman iän mukaan tyttö ja kiinalaisen iän mukaan poika,ärsyttävää! :D
 
Mulle toi kiinalainen antoi kiinalaisen iän mukaan (ja laski myös hedelmöitys kk kiinalaisen ajanlaskun mukaan) kaksi edellistä on sen mukaan tyttöjä niinku siis onkin :wink ja tämäkin olisi tyttö kalenterin mukaan :)
 
Joskus sitä tuntee ittensä vähä tyhmäks :'D kärsivällisyys vois välillä olla paikallaan. Mutta meille tulee ton kiinalaisen mukaa poika
 
Mihinkäs se tästä muuttuisi.. Neljä viimeistä ovat tyttöjä, joten uskon (ja toisaalta toivonkin) tämän tulevan noudattavan samaa jakaumaa!

Ellem/ tyttö (95%)/?/?
 
Takaisin
Top