Tyttö vai poikaolo? (Ei käytössä!!)

Syysneito /poika (65%) /?/?

Vaikka ollaan miehen kanssa puhuttu, että toinen tyttö ois tervetullut (mulla nimi valmiina, tosin ei saanut miehen hyväksyntää). Silti luulen että kyseessä pojan palleroinen, jos ovu on ollut silloin kun kalenteri sen sanoo. Kumpikin käy :Heartred
 
Eka oli tunne että olisi poika.. Mutta, alkaa pikkuhiljaa tuntumaan hedelmöittymisen ajankohdasta ja sykkeestä (~176) että olisikin tyttö.. Mummikin tänään sanoi että on aina kuvitellut että meidän esikoinen on tyttö :D Ei ole kuulemma käynyt mielessäkään että voi tulla poika :D Tiedä sitten..
 
musamama/tyttö (80%)/?/?

Mulla on jotenki alusta asti ollu fiilis että tyttö tulee.. :) Oon ite vanhin kolmesta siskoksesta, eli poikia ei meidän perheessä oo koskaan ollu.. Ehkä siksi ajatus tyttövauvasta on helpompi omaksua.. Oon 12 vuotta vanhempi kun mun nuorin sisko eli muistan ihan selkeästi sen vauva-ajat ja kun oon hoitanu tyttövauvaa. En tiiä, tuntuu että osaisko sitä poikaa edes hoitaakaan...kaippa sitä oppii... :D
Myös mun äiti, joka on kyllä melkonen noita (!!!), sanoi että tyttö taitaa tulla.. Ja sanoi tuon melkeen heti kun olin kertonu sille koko raskaudesta! Ensin se vähän hihkui tulevaa mummoutumistaan... :D
 
Marip/ poika (55%) / ?/?
Ensimmäinen lapsi tyttö nii josko sieltä jo poika tulisi seuraavaksi. Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan olisi poika tulossa
 
musamama, mä oon jo kuulemma tarhaikäsestä hokenu, että mä en sitten poikalapsia saa... ja nyt oon 1-vuotiaan hulivilipojan äiti, että varo vaan! :grin
 
Muoks. Laitetaas nyt kunnolla eli

Saaristotonttu/tyttö 55%/ei selvitetä/?

Oireiden perusteella myös tyttö. Odotan mahan muotoa eli laitan 55% tytölle.

Viime raskaudessa mökkinaapuri, entinen kätilö, totesi mahan muodosta että tyttö tulee ja se piti paikkansa. Oli jo kutonut vaan.punaiset sukat valmiiksi
 
Muokattu viimeksi:
Nyt on kyllä niin voimakkaasti ollut tyttöolo (esikoisesta oli myös voimakas poikaolo) mutta en vaiha arvausta vielä, ehkä lähempänä seuraavaa ultraa :)
 
Mä oon edellisissä raskauksissa tytöistä nähnyt unta ja kaksi tyttöä siis jo on. Musta jotenkin tuntuu, että tämäkin matkustaja tyttö on
 
Lähti aikaseen. Tässä raskaudessa en oo vielä sukupuoleen liittyviä unia nähnyt.

Eli

Tiltti / tyttö 70%/?/?
 
Eikö vauvalla ala erittyä sukupuolihormoneja tässä jossain ekan kolmanneksen lopulla? Eli tavallaan äiti voisi nyt kokea sen ylimääräisen estrogeeni tai testosteroni määrän... Tai se voisi aiheuttaa jotain oireta tyyliin tyttöraskaudessa tekee mieli makeaa tms. Vai mihinköhän ne aavistukset sukupuolesta perustuu..? Itse en kyllä aavistele mitään vielä! Pojalle ois nimi valmiina ja mun suvun puolella paljon tyttöjä (mulla ei veljiä ja siskon lapset tyttöjä) niin sikäli vois olla pojan vuoro. Mutta ehkä lähinnä siitä nimi kysymyksestä johtuu etten osaa kuvitella tyttöä! Mutten silti mitään arvausta uskalla sanoa! Ehkä sitten kun alkaa uskoa raskauteen (ens viikon ultran jälkeen jos kaikki hyvin) niin vois alkaa ajatella enemmän sitä millainen vauva siellä saattais kasvaa
 
Tuskin liittyy mihinkään hormoneihin.
On vaan sellanen olo :)

Mul on ainaki menny näin
-Esikoisesta ei mitään, tyttö tuli
-Toisesta poikaolo, poika tuli
-Nyt poikaolo :)
 
Näin viime yönä unta että synnytin kotona ja sain tytön :) ja kuvotuksen tunne taitaa olla yhtä voimakas kuin sillon esikoista odottaessa (tyttö tuli), että voiskohan tämä olla tyttö... Mutta en uskalla veikata vielä mitään ennen kuin tulee ihan kunnon tyttö/poikatunne. :)
 
Mulla on jotenki ollu ihan tyttö-olo alusta asti, oon nähny unia tyttövauvasta ja oireetkin viittaisi tyttöön :D
Eloisamami/ tyttö 80%/ ?/ ? :)
 
Mun isä sanoi, kun kerroin esikoisen olevan tyttö, "Kyllä kai minä sen tiesin. Sinä teet vaan tyttöjä." Ehkä se mun tyttöfiilis tulee siitä :rolleyes:
 
Mä tein sen kiinalaisen kalenterin ennustuksen niin sain vaun ja kaksplussan sivuilta eri. Eli toisesta pojan ja toisesta tytön......
 
13971040.t.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top