Tyttö vai poika?

Alussa ajattelin, että tyttö sieltä tulee. Näin unen tyttövauvasta päivää ennenkuin kuukautisten piti alkaa. Vauva ei unessa ollut kyllä minun, mutta sen voimalla tein heti testinkin. Sitten jonkin aikaa pohdin, että jos se on tyttö niin nimi on valmiina, ja se tunne siitä nimestä oli vahva. Mutta muutama viikko sitten aloin pohtimaan kovasti poikien nimiä ja mietin, että miten musta tuntuukin siltä, että minulle kuuluisi tulla vielä toinenkin poika... Ultrassa sitten löytyikin viitteet pojasta ja olo oli heti sellainen, että ilman muuta se on poika. Pikkuinen kikkeli siellä jalkojen välissä näytti heiluvan. Kohtaloni on olla ihanien miesten ympäröimä. Hubby ja kaksi poikaa. Parasta. :Heartred
 
Mä näin myös unta pienestä vaaleatukkaisesta pojasta jo ihan alkuraskaudessa ja alusta asti olen vain aavistanut että poika sieltä tulee. Mutta jostain syystä vain tyttöjen nimet pyörii silti päässä ja olisin valmis nimeään jo monta pientä tyttöä. :D poikien nimien kohdalla lyö taas ihan tyhjää, ei tunnu mikään sopivalta vaihtoehdolta! Odottelen uutta unta jossa nimi vilahtaisi myös. :) Päätettiin sitten että nimiasia päätetään vasta kun se pikkuinen syntyy, katsotaan miltä se näyttää ja mikä nimi sopii sille parhaiten. Naurettiin myös että poikaa täällä kovasti odotellaan, katohan niin sieltä tuleekin se pieni suloinen prinsessa joka sekoittaa kaikkien pasmat totaalisesti. :D
 
Mulla ton nimen kanssa sama ongelma kuin helylillä. Esikoisen kanssa tehtiin ihan samoin, et odotettiin hänen syntymäänsä. Kuukausi siinä suurinpiirtein meni, kun keksittiin hänen nimi ja se nimi sopii kuin nenä päähän hänelle. Mulla kun on vielä kriteerinä, ettei mitään muotinimiä ja hänen etunimeään Suomessa kantaa noin 2500 muuta, joten se on riittävän harvinainen mutta samalla ihana nimi, jolla on kulttuurihistoriallista taustaakin. Tämän toisen kohdalla olen ajatellut, että toivottavasti päässäni pyörivä nimi sopii hänelle. Sitä nimeä kantaa noin 5000 muuta... ei liian yleinen vielä. :)

Itseäni ärsytti koulussa muotinimen omaavana, kun luokalla oli kolme muutakin saman nimistä ja joka hiivatin paikassa tulee vastaan kaimoja jatkuvalla syötöllä. En halua omille muksuille samaa, että joutuu koulussa keksimään lempinimiä, että erottuu kaimoistaan.
 
tyttö tulossa, pieni toive oli pojasta kun uusioperheessä on 2 tyttöä ja 1 poika entuudestaan. Pääasia,että on terve :)
 
Ei ollut mitään fiiliksiä sukupuolesta pitkään aikaan. Pari tuttua oli sitä mieltä että tyttö tulee, toinen sanoi jo ennen kuin tiesin olevani raskaana, että se on sitten tyttö. Ja tyttö tuli!
 
Takaisin
Top