Tyttö vai poika?

Mulla ei oikeastaan ole fiilistä kummastakaan, mutta toisaalta ajattelin et jos olis molemmat. :)
 
Mulla on vahva poikaolo. Samat oireet kuin edellisestä poikavauvasta, tytöistä olleet ihan päinvastaiset oireet.
 
Täällä kaikki ympärillä olevat veikkaa tyttöä, itsellä edelleen vahva poika fiilis. Vielä ei ultrassa selvinnyt kumpi siellä on, ei oo kyllä uskallettu vielä kysyäkkään. :D ultraajilla ollut täys työ saada mitat ja sydänäänet otettua, sen verran vilkas tapaus masussa. Rakenneultraa täällä odotellaan jo kovin, jospa siellä selviäisi sukupuoli sitten. :)
 
Oih! Mä olin ihan unohtanut ton kiinalaisen syntymäkartan! Se on ollu tosi tosi monen kaverin kohdalla oikeassa (ja mulla kans). Sen mukaan tyttö tulis. Mies on varma, että on tyttö, nub-teorian mukaan tyttö ja vauvan veljet odottaa jostain syystä tyttöä. Lisäks raskaus on erilainen kuin noiden veljien kohdalla - pahoinvointi on illalla, ei aamulla, kuten poikien kohdalla oli. Lisäks np-ultrassa sain käsityksen, että olis tyttö tulossa - kätilö ei kommentoinut kylläkään mitään. Vielä 5vk ja sitten rakenneultra ja selviää kumpi on tulossa, tavallaan mä kuitenkin kaikesta tästä huolimatta luulin, että poika tulee. Nyt en kyllä ole enää niin varma..
 
Maanantaina selviää kumpi olis tulossa, jos vaan saadaan sukupuoli näkyville :Heartred Me pidetään Gender Reveal juhlat sitten ensi viikon viikonloppuna, silloin vasta itsekin saadaan tietää kun pyydän ultraavaa lääkäriä kirjoittamaan sukupuolen kirjekuoreen :grin
 
koko ajan ollu poikaolo, kun raskaus ollu niiiiiiiiiiiin erilainen kuin tytöstä.... Mutta tyttöhän sieltä on tulossa! Minusta kiva, että tyttö saa siskon. Vanhat sukulaiset pettyy(ei mummot jne vaan ne vielä vanhemmat :D)
 
Mulla on ollut koko ajan sellainen olo että tyttö tulee, mutta nytpä näin unta vaaleansinisestä hello kittystä
 
Tiiättekös mitä. Täällä kasvaa kuin kasvaakin tyttönen. Kaikki nuo höpöhöpö-merkit osui nyt oikeaan. Vähän jännittää: miten sitä nyt tytön osaa kasvattaa? Poikien äitinä tottunu itsensä näkemään. Tuleekohan tästä likasta yks niistä, joka reagoi, kun kaupassa kuuluu tomerasti: ”Pojat!” Huh, toisaalta kyllä aika söpöä.. mutta ihan uskomatontakin, että mulleko tyttö :x
 
Kiinalaisen syntymäkartan mukaan tyttö ja samoin soodatestin. Nub-teoria ei antanut tulosta tai sitten en osannut tehdä sitä oikein.
Raskausoireet on olleet samat kuin esikoisesta (tyttö).
Itsellä ei ole mitään poika- tai tyttöoloa.

Rakenneultraan vielä kuukausi.
 
Mulla ei oo mitää oloja että kumpi tulossa. Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Samoten ku jonku muunki tyttö-poika testin mukaan ois tyttö. Vaikea edes miettiä oloja ku toivon kovin tyttöä 2 pojan jälkeen.
 
Näin unta tyttövauvasta ja sitten seuraavana aamuna plussasin. On fiilis, et tyttö voisi olla. Esikoisesta arvasin oikein, että poika tulee. Saas nähdä, osunko nyt oikeaan. Esikoinen toivoo pikkuveljeä. Muutenkin hän on niin hellyttävä, kun taputtelee mun kasvavaa mahaa ja tuumaa aina : "voi sitä pientä vauvaa". Kovasti odottaa vauvaa saapuvaksi.
 
Kiinalaisen syntymäkartan mukaan tyttö, sormustestin mukaan poika:grin, alussa oli heti poika olo, nyt vuoronperään tyttö-poika olo :shifty:.
 
Takaisin
Top