Tyttö vai poika?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)
 
Jotenkin on sellanen olo että voisi olla tyttö.

Esikoiselta teki kamalasti mieli texmexiä, tonnikalalevitettä ja (kiellettyä) maksamakkaraa :D

Tässä raskaudessa oon himoinnut marja/hedelmä-jääsmoothieita, mentos-karkkeja, jääteetä ja mehuja. :D
 
Poikafiilis on. Toki niin oli edellisessäkin ja tyttä tuli :D
 
Mä en oikein osaa vielä sanoa, toisaalta alkanut ihan samoilla oireilla kun esikoinen (=poika). Ainut ero nyt ihan alussa että tekis mieli makeaa, viimeksi kaikki makea ällötti pitkään, lopussa meni herkkuja sit senkin edestä.
 
Tosi voimakas poikafiilis! :Heartblue Esikoisesta ei ollut oloja kumpaankaan suuntaan mut nyt tuli heti kun plussasin :angelic:
 
Ei mitään oloja :wideyed: Ekasta oli heti poikafiilis ja tokasta tyttö, olot osu oikeaan molemmilla kerroilla.
Jospa sieltä alkais joku aavistus tulemaan kun seuraavien viikkojen aikana.
 
Eka on poika ja ei ollu sillo muistaakseni mitään oloja kumpi tulee. Nyt tyttö toiveissa ja aamulla oli oksentaminen lähellä että toiveet korkeella. Eikös sitä sanota että tytöistä olisi enemmä pahoinvointia?
 
Esikoisesta todella vahva tunne,että poika tulee ja niin tulikin.Toisesta epäilin tyttöä,kun paljon enemmän pahoinvointia,näppylöitä naamassa yms. ja tyttö tuli.Kolmannesta oli olo samanlainen kuin esikoisesta ja itse esittelikin ultrassa itsensä pojaksi. :) Nyt taas huonompi olo kuin pojista,mutta ollaan kuitenkin vielä niin alussa etten osaa sanoa.
 
Pakko kyllä sanoa, että tyttö-olo on. Molempien poikien koko raskaudet alusta synnytykseen oon vain oksentanut.
Tyttöä odottaessa oksensin vain jonkun pienen pätkän ja vielä ei ole lainkaan mitään raskausoloja ollut. Ainoa mistä voin arvailla edes olevani raskaana on menkkojen puute ja repäisy kivut aivastaessa. On kyllä todella epäuskoinen olo, voiko raskaana olo olla näin vaivatonta? o_O
 
Meillä esikoinen tyttö, ei pahoinvointia, nyt hyvin samoilla oireilla menty, ja miehen suvussa tehdään vain tyttöjä niin oon liki varma ettei me poikia osata edes tehdä :D mut eipä sitä tiedä :)
 
Ekan kanssa olin satavarma tytöstä, mies sanoi poika ja poika tuli. Nyt olen aika varma, että tulee poika, mutta mies sanoi että tyttö. Miehellä on joku ihmeellinenkyky tietää sukupuolet jo ensimmäisestä ultrakuvasta ennen rakenneultraa, että kai se on uskottava :hilarious:
 
Miulla oli edellisestä poikafiilis, mies ootti tyttöä koska suvussa on niin paljon tyttöjä. Tästä ei vielä oo tullu fiiliksiä, ootellaan :) vaikka salaa ehkä toivon tyttöä, koska niille on niin ihania vaatteita! :)
 
Mulla oli esikoisesta tyttöfiilis ja tyttö tuli. Nyt ei vielä ole oikein mitään fiiliksiä, tosin edellisestäkin tyttö olo tuli vasta hieman ennen rakenneultraa niin voihan tässäkin se olo tulla myöhemmin. Kuten edellinen mainitsi niin ehkä hieman salaa toivon tyttöä kun niille on niin ihania vaatteita [emoji8] mutta jos tulisikin poika niin pääsispä shoppaileen uusia söpöjä pikku tamineita :Heartred
 
Voi ei, mun veikkaus alkuraskauden aikaan meni ihan pieleen enkä usko enää mihinkään ennustusjuttuihin! Sanotaan että tyttö vke äidin kauneuden mutta omasta mielestäni hehkuin lähes koko raskauden! Eli en osaa sanoa ja ennen vk 20 ultraa en ajatellut hirveästi pohtiakaan, pieleen menis kuitenki :p
 
Mie en oo tajunnu tehdä mitää testejä tai arvuutella uskomusten perusteella, mut jos kauneus katoaa tytön myötä ni täält tulissa tyttö, niin tuli kauhee passikuva tänään miusta :hilarious:
 
Mulla on alkanut tulemaan vähän tyttö fiilis. Oon paljon huonovointisenpi kuin esikoisen (=poika) raskauden alussa. Lisäksi mulle on tullut aivan kamalat viikset, joku pigmenttimuutos ylähuulen päälle enkä muutenkaan koe oloani missään määrin hehkeäksi. Poikaraskaudessa olin koko odotusajan tosi tasainen mieleltäni, nyt räiskyy! Mies parka jos oon näin kauhea koko raskauden ajan.
 
Ihan alussa oli tyttöfiilis, mutta nt ultrassa iski kuin salama kirkkaalta taivaalta poikafiilis. Ekalla neuvolaläkärikäynnillä ultrattiin ja olin näkevinään jo silloin pienen pippelin, poikafiilis kasvoi. Jostain syystä silti vaan mietin yhä tyttöjen nimiä :D. Sitten näin unta, että poika tulee ja varhaisrakenneultrassa äippäpolilla rv 15+6 sitten varmistui, että poika siellä on.
Huomenna, tai siis tänään, kellohan jo yli puolenyön, varsinainen oikea rakenneultra :)
Eiköhän se pippeli sielläkin taas näy :)
Myös kiinalaisen ennustuksen mukaan poika oli odotettavissa.
 
Täh, eihän vielä rakenneultraa tehdä? Vai enkö tajunnu jotai :hilarious:
 
Mulla tehtiin varhaisrakenneultra koska olen äitipolin asiakkaana. Meidän asuinpaikkakunnalla äitipoli on sairaalassa ja heillä ilmeisesti eri järjestelmät kun neuvolassa joten tuli heidän puolelta kutsu, koska äippäpolin puolella ei päästä jostain syystä katsomaan kaikkia neuvolan kirjaamia tietoja.
Tänään oli viikoilla 20+1 se varsinainen rakenneultra, LA on 6.12.
Kaikki oli hyvin ja poikaa kehuttiin oikein sieväksi ja profiililtaan erittäin kauniiksi :)
 
Takaisin
Top