Tyttö vai poika?

Ootko eksyny väärään ketjuun :D ei se mitään! Vähän piti mietiskellä mitä.mie oikein luen :)
 
Oho, niinpäs onkin, sori! Puhelimella sovellus heittää mut aina ihan vääriin ketjuihin, vihaan muutenkin koko älypuhelinaikaa :mad::oops:
 
Nyt on sit jostain hiipiny sellane tyttöolo o_O Huomaamattani oon pyöritelly pari päivää tyttöjen nimiä päässä ja ihaillu tyttövauvojen asukokonaisuuksia.
 
Mä näin unta pariviikkoa sit, että synnytin tytön, ennenkuin edes tiesin odottavani. Ja alkuraskauden oireissa kyl taas etovaa oloa on ollut ja näppyjä naamassa. Et saas nähä.
 
Mulla oli esikoisesta järkky määrä näppyjä, ei mitään pahoinvointia eikä muutakaan ongelmaa, superrauhallinen vauva jo vatsassa. Poika tuli.

Nyt on pientä etovaa oloa joka päivä, mutta veikkaan et kuumuudella on kans osuutta asiaan.. saa nähdä, tottakai tyttö olis ihana et pääsisin ostaa Hello kittyä mut pojalle olis kaikki valmiina :D
 
Mun oireet ovat samanlaiset kuin esikoispojan raskaudessa. Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan olisi tyttö tulossa. Tämä kyllä riippuu, miltä sivuilta katsoo. Jotkut sivut ennustaa tyttöä, toiset poikaa :D mulla itselläni ei ole mitään ajatusta tai tunnetta, kumpi olisi tulossa.
 
Ei ole vielä kummempia oloja, mutta jostain syystä tytön nimeä pyörittelen mielessäni enemmän kuin pojan!
 
Jos nyt ihan vaan oireita tarkkailee niin tyttö tulossa.Sama jäätävä kuvotus kuin kohta 13v.tyttärestä.Pojista oli vain huima väsymys ja palelu.
 
Tyttö olo, mutta en oireista osaa sanoa. Kolmen aijemman kohdalla veikkaus mennyt nappiin, kaikissa fiilis on tullut 7-viikoilla, kuten tässäkin... Saas nähdä :wink
 
Mulle on (oikeestaan jo reilu viikko sitten) jostain tullut alitajuntaan ajatus kaksosista:eek: en tajua miksi ja miten, mutta niin vain on ja ajattelematta sen enempää oon pari kertaa löytänyt itseni etsimässä tietoa kaksosraskaudesta netistä... mistä ihmeestä tämä kumpuaa! Ja todellakaan en sitä toivoisi kun kolme lasta jo ennestään ja neljään saisi lapsiluku jäädä. Eikä oo mitään "tuplapahoinvointia" ollut mihin voisin ajatukseni perustaa.. ainoastaan vatsan hillitön turvotus ja tuntuu et jo aamusta on alavatta pömpöllään mitä ei kyl aiemmis raskauksis oo näillä viikoilla ollut.. ja vaan tää kummallinen "aavistus" asiasta tai siitä et nyt ei oo asiat niinku aiemmis raskauksis on ollu. Viime yönä näin myös unta että meillä oli kaksoset:nailbiting: unessa ne oli jo käveleviä taaperoita ja ulkona (kesä) yritin epätoivoisesti opettaa niitä potalle :D Vähän sekavat fiilikset, mut toivottavasti tää aavistus ei tarkota et jotain olis hullusti.. :sorry: vielä 4vkoa et pääsee ultraan...huh, ikuisuus!
 
Ei ole vielä oloja täälläkään, viimeksi oli vahva poikafiilis mutta tyttö tuli :)
 
Raskaus sujunut samoilla oireilla kuin edellinenkin ja poika tuli, ei ole kyllä mitään aavistusta kumpi tulee eikä ollut viimeksikään. Sukupuoli selvisi vasta kun synnytin, vähän kahden vaiheilla mennäänkö samalla kaavalla vai ei.
 
Mulla tunne sanoo tyttö mutta järki poika. Pystyn paremmin kuvittelemaan meiän pojan ja tytön pikkusisarukseksi pojan kuin tytön. Mutta nimiä mietin vain tytölle :pompus: mutta vasta 6+0 eikä oikeestaan oireita, joten niistäkin hankala ennustaa
 
Just vaihtui raskausviikko 10 ja juuri viimeyönä näin unta että minun sylissä istui pieni vaaleatukkainen poika joka esitteli ensihymyn isälleen. :) Jostain syystä poikafiilis on vain vahvistunut viimeaikoina, nyt näin ensimmäistä kertaa vauvasta unta. Miehelle kerroin heti aamusta että nyt se tapahtui, vauva tuli uniin. :) olinkin jo vähän odotellut milloin näin kävisi...
 
Mulla tunne sanoo tyttö mutta järki poika. Pystyn paremmin kuvittelemaan meiän pojan ja tytön pikkusisarukseksi pojan kuin tytön. Mutta nimiä mietin vain tytölle :pompus: mutta vasta 6+0 eikä oikeestaan oireita, joten niistäkin hankala ennustaa

Mulla vaan nimiä tytölle, hankala pojalle miettiä vaikka järki sanoo että poika tulis :D
 
Takaisin
Top