Tyttö vai poika?

N. viikko sitten näin unta, että raskaus oli paljon pitemmällä ja siinä tuli yhtäkkinen tajuaminen, että totta kai tämä on poika. Herättyäni en ollut niinkään varma. :D Mies puhuu lapsesta poikana, vaikkakin olisi yhtä onnellinen tytöstäkin.
 
Meillä esim mun vanhemmat "olettaa" että on tyttö, yrittää pohtia tytön nimiä yms :D esikoinen on poika ja mä jotenki kuvittelen et tää toinenkin on.
 
Toi on muuten "hauska" ku jotku ihmiset olettaa että kun perustetaan perhettä nii se on poika ja tyttö ja thats it. Ei voi toivoa samaa sukupuolta olevia lapsia.
 
Meillä anoppi tuumas esikoisen synnyttyä, "nyt teidän täytyy enää pikkupoika tehdä niin on täydellistä". No jaa.. Voin kuvitella anopin pettyneen ilmeen mikäli nyt tuliskin toinen tytär.
 
Toi on muuten "hauska" ku jotku ihmiset olettaa että kun perustetaan perhettä nii se on poika ja tyttö ja thats it. Ei voi toivoa samaa sukupuolta olevia lapsia.

No tämä just! Tiedän, että ainakin miehen puolen vanhemmat toivovat kovasti että tämä toinen ois tyttö :shifty: Musta taas olis ihanaa jos olis veljekset!
 
Mä en tiedä kumpi, ja jos siis näistä vuodoista selvitään eteenpäin elossa niin kumpikin käy, mutta mies oli nähny viime viikolla unta että pieni poika sanoi "isi" ja kiipes syliin. :Heartred :Heartred :Heartred
 
Pakko päivittää tilannetta. Näytin miehelle ultrakuvaa ekalta neuvolakäynniltä ja hän sanoi saman tien, että poika tulee! :grin aiemmin sanoin että hän veikkasi tyttöä, mutta jos miehen ultrakuva meediokyky pitää paikkansa, me saadaan toinen poitsu. Saa nähdä miten käy :p
 
Mulla on ollu alusta asti vahva tunne tytöstä :D en tiedä miks.. Jotenkin vaan ollu. Raskaus ei poikkea hirveesti esikoisen raskaudesta, hän siis poika mutta oireet ovat selkeästi vahvemmat nyt. Näin jo untakin tytöstä, mutta niin taisin nähdä ekassa raskaudessakin. Olin ekasta aivan varma että tulee poika ja niinhän sieltä tulikin :) Saa nähdä kyllä, jännittävää!
 
Mulla on tunne pojasta, mutta unissa on joka kerta pieni tyttö.

Ihan sama kumpi sieltä tulis, kunhan vaan olisi terve.
 
Mulla on jostain syystä tyttöfiilis. Raskausoireet ovat olleet niin erilaisia kuin esikoisesta, joka on poika. Tosin eihän se välttämättä mitään kerro. Kahdesti unissa on vauva on tosin ollut poika.
 
Mun mielestä tulee poika, miehen mielestä tyttö :) sanoin vitsillä että sittenhän meille tulee molemmat :D torstaina 6+3 nähdään montako on matkassa :Heartred

Yksi on tuloillaan ja mulla alkanu pyörii vaan tyttöjen nimiä mielessä. Muutenkin ajattelen vaan vaaleanpunaisia vaatteita ja prinsessajuttuja tulevaan lastenhuoneeseen :O
 
Alkuviikkoina tytön nimeä pyörittelin huomaamattani mielessä, mutta nyt kääntynytkin ehkä poikaoloon. Käytettyjä tavaroita etsiessä netin palstoilta huomaan tyttökuosien kohdalla ajattelevani, että ei näitä voi ostaa, kun tulee poika.
 
Mulla on ollut poikafiilis pitkin raskautta, mutta pieni toive oli josko tyttö olis kuitenkin tällä kertaa ollut tulossa :) tänään nt-ultrassa sitten aika vedenpitävästi näky poika olevan tulossa :Heartred Olen tietysti onnellinen uutisesta ja uskon sen pienen tytöntyllerönkin tulevan sitten meidän perheeseen kun hänen aikansa on :) On tässä se hyvä puoli ettei tarvitse pistää koko vaatekertaa uusiksi kun olen kuitenkin esikoispojan vauvanvaatteet säilyttänyt visusti :)
 
Ainakin tämän syke- ja nub teorian mukaan meille tulee tyttö. Sellasilla fiiliksillä ollaan tässä oltukin. Vielä ei mitään värejä viitsi hankkia, mutta pian sekin selviää.
 
Löysinki tuosta nubista infoa ja kuvia katsellessa näyttää vahvasti pojalta. Nt-ultrassa sanottiin että ois poika ja kiinalaisen syntymäkalenterinkin mukaan ois poika. Kai se rakenne ultrassa varmistuu :D

No anoppi on ainaki tyytyväinen..
 
Takaisin
Top