Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä sykkeitä teiä pikkusilla on ollu neuvolas/kotona kuunneltaes? Täällä n.140-150 ja musta toi sopii niin tyttöön ku poikaan![]()
Mullaki ekassa uä - sykke oli 160 ja sitten nlalääkärillä 140 , eikä minkäänlaista oireita, maistuu joskus makeeta joskus suolasta... Jännää kumpi sieltä tulee <3 :)Mulla on ollut sekä nt-ultrassa että viikko sitten nlalääkärillä noin 160. Sama oli esikoisen aikaan.

Sykkeet ollu siinä 150. Katotaan nyt sitten päättääkö hän kuitenkin kasvattaa pallit mutta näillä näkymin saamme kesällä tytön 

Mulla on arvauksena poika, mikä on tullut ajatuksiin vasta muutamien vkojen sisällä selkeämmin. Perinnetietoa on kumpaankin sukupuoleen sopien: Reidet ja takapuoli on kasvaneet ennen mahaa, pahoinvointia ei ollut, vauvan syke on 145, iho on hyvässä kunnossa (ennen liian kuiva) , syön mieluiten rasvaa ja suolasta (niinkuin aina ennenkin on mun mieltymykset olleet). Anoppi ja miehen mummo veikkaavat tyttöä. On saatava tietää ru:ssa jos mahd. että on aikaa orientoitua uusiksi jos meneekin päinvastoin.
Poikaa veikkaan ja mies on siitä lähes varma.![]()