Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Joia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on jotenkin tyttöolo. Mulla oli toisaalta esikoisestakin aluksi ja se oli poika niin ehkä mun oloihin ei ole kovin luottamista :D

Näin ensimmäisen synnytysunen ja tyttö syntyi. Kerroin siskolle ja hänkin sano että on nähnyt unta mun tyttölapsesta. Mies taas näkee poikalapsiunia. :D

Jotenkin vähän tuntuu, että tyttö voisi tulla, mutta suku niin täynnä poikia, että tuntuu hieman epärealistiselta :wink

11+0

Mulla poikafiilikset vaan kasvaa. Olen kyllä tosi yllättänyt jos tyttö näkyy sitten ultrassa!
Ei ole siis väliä kumpi tulee, mutta fiilis on vaan niin poikamainen:D

Itsellä on alusta saakka ollut fiilis,että tyttö tulee. Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa ennestään,saa nähdä tuleeko akka vai ukko valta taloon :) ihan sama kumpi tulee. Tähän saakka tullut tyttö,poika,tyttö,poika niin eikö tuo vähän vaikuttas että taas tyttö tulee ;) nähtäväksi jää

Mulla oli ihan alussa sellanen fiilis että poika tulee, mutta nyt on kyllä tosi vahva tunne että tyttö se on. Pojalle en keksi millään nimeä, mutta tytölle mulla on ollut aikoja sitten nimi. Äidin meedio ystäväkin sanoi että tyttö se on. Tietenkin kaikein tärkein on että sieltä tulee terve lapsi.

Mie alan nyt olojen perusteella olla varma että toinen poika ois tulossa :) On nimittäin ihan samanlainen pahoinvointi kun esikoista odottaessa, sama väsymys, samat ruoat maistuu. Ja sillon siis olin ihan varma että tulee tyttö :grin

Ja pojallehan meillä ei edelleenkään ole nimivaihtoehtoja, ei meinattu millään esikoisellekkaan nimeä keksiä. Tytölle olis useita nimiä mietittynä.

Mulla on vahva poikafiilis. Omalle äidille ennustettu ensimmäiseksi lapsenlapseksi poikaa ja tuleva tätikin oli nähnyt enneunen :) En tiedä voiko tää vähäinen oireilu myös enteillä poikaa.

Mitenkä sitten kun olotila on kuin zombiella ja ulkomuoto samaten? :spitoutdummy::laughing002 Ultrassa vielä varmistettu että ois vaan yksi tulokas, suvun kaksosista huolimatta :) Jännä kun odottaa esikoistaan, niin ei ole kyllä edes pienintäkään "mututuntumaa" siitä kumpi olisi tuloillaan :confused013

Ootko tiiuska käyny jo nt ultrassa? Varhaisultrassahan ei välttämättä sitä toista näy... Ehkä yllätys tulossa :wink

Ens viikon maanantaina käy matka nt-ultraan :happy: Silloin toivottavasti potentiaalinen kakkonen suvaitsisi tehdä ensi-ilmestymisensä jos niikseen on :nailbiting:

Kaikki mahdolliset ennustukset ja enteet ja arvailut sano, että tyttö, mies toivo kovasti tyttöä, mutta mä jostain syystä mietin enemmän poikien nimiä. Ei mulla silti mitään aavistusta ollu. Nyt saatiin ultrassa (4D) vahingossa varmistus: poika! Miehellä oli vähän nieltävää, vaikka tietysti aidon ilonen ylipäätään lapsesta on :)

kalpeaaviljaa ja kirppu 12+1

Meillä on ennestään yksi tyttö ja kyseinen raskaus oli kyllä paljon helpompi alun alkaenkin, kuin tämä meneillään oleva. Eli jotenkin on sellainen kutina, että tällä kertaa olisi poika tulossa.

Takaisin