Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Joia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä tosiaan varsinkin appi on niin kovasti sen tytön perään, että ihan hyvä ois vaikka olla kertomattakin ja saisivat vaan olla onnellisia tulevasta lapsenlapsesta sukupuolesta huolimatta. Aiemmin ollaan siis lähipiirille sitten ultran jälkeen kerrottu sukupuoli.

Täällä ihan sama tilanne :D Appi on varsin jäyhä, lapsirakas kylläkin, mutta esikoisen syntymästä asti on haikaillut ääneen pientä prinsessaa... Käynyt mielessä et parempi ois olla nostamatta toiveita, saisi odotella kiltisti syntymää. Esikoisen ultrassa sukupuoli näkyi selvästi ja kerrottiin saman tien kaikille :)

Meillä molemmilla on tosi vahva fiilis että tyttö olisi tulossa! Meillä ennestään yksi tyttö, ja aikaisemmin olin aina haaveillut tytöstä ja pojasta, mutta nyt tämän tyttöviban pauloissa olen kieltämättä aivan intona myös ajatuksesta että meillä olisikin kaksi pikkuneitiä! Mutta jos masussa olisikin matkalla poitsu, olisi sekin aivan ihanaa :) Saa nähdä! Meinataan varmaankin kysyä ultrassa sukupuolta, tälläkin kertaa. Saatamme kuitenkin pitää sen omana tietonamme syntymään asti ;)

Mulla edelliseltä oli tosi vahva tyttö fiilis nyt ei vielä oo tullut tunnetta et kumpi tulee...mut silleppä ei oo väliä kumpi tulee...kumminkin niin rakas:Heartbigred

Oletteko ajatelleet sukupuolen selvittää? Itse miettinyt että ei ehkä olisi olennaista, yksi lapsi jo ja ei väliä kumpi tulossa. Toisaalta olisi kiva yllätys syntyessä, mutta en tiedä tekeekö kuitenkin mieli tietää

Esikoisesta olin alusta asti täysin varma et poika tulee ja niin kävi. Nyt tää alkuraskaus on ollut täysin erilainen kuin esikoisesta, joten pieni epäilys et olisko sitten tyttö? Salaa toivomme tyttöä, mutta poika on yhtä tervetullut :)

Me selvitetään sukupuoli ilman muuta. Ja aiotaan se kertoa kaikille :) nimi pidetään salassa ristiäisiin asti. Tytön nimi meillä onkin jo valmiina :D

Mulla ei oikein vielä mitään fiilistä, eikä ukollakaan. Esikoinen on tyttö ja molemmat taitaa salaa toivoa poikaa. Toki pakko sanoa, että tulee kumpi tahansa, niin yhtä rakas ja toivottu on :) Jotenki mä kuitenki aavistelen tai luulen aavistelevani, että poika vois tulla. Herkkuja ei tee mieli tällä kertaa, mutta mandariinit oikein huutaa mun nimee :laughing025

En mä oo ainakaa, ootko Ninni itse tehnyt? Mitä tuli? Mulla ei oo kyllä yhtään tunnetta kummastakaan, toisaalta olis kiva pojalle saada poika leikkikaveriks ja toisaalta haluun tytön :) no kumpi vaan ni ihana on, toivon että joskus saisin myös tytön!

En mä oo ainakaa, ootko Ninni itse tehnyt? Mitä tuli? Mulla ei oo kyllä yhtään tunnetta kummastakaan, toisaalta olis kiva pojalle saada poika leikkikaveriks ja toisaalta haluun tytön :) no kumpi vaan ni ihana on, toivon että joskus saisin myös tytön!
En oo tehny, mutta kyllä tekis mieli testata :grin Ohjeessa oli, että jopa rv 6 alkaen voi tehdä. Tuntuu aika hurjalta, että niin aikasin. Toki eihän ne 100% oo missään vaiheessa.

Minulla on ennestään kaksi tyttöä. Ensimmäisestä tiesin, että se on tyttö. Toinen oli aivan erilainen ja se oli hämmentävää, koska mitään poikaoloa ei silti ollut. Tulikin vain erilainen tyttö kuin siskonsa. Tästä tulokkaasta ei ole aavistusta. Mies toivoo poikaa. Minä olen niin tottunut tyttöihin, että prinsessakausi voisi mielellään vielä jatkua, mutta tyttöjen murrosikä on äidille niin kauhea, että poika olisi siinä kohdin mukavampi.

Kun nyt vaan tulisi syliin asti terveenä, niin sukupuolella ei ole väliä.

Vielä ei oo mitään tuntemuksia kumpi olis tulossa. Edelliset oon osannut aavistaa. Ennestään on poika ja kaks tyttöä.

Edelleenkään ei mitään kummempia tuntemuksia tai ajatuksia suuntaan tai toiseen. Ekassa viestissä mainitsinkin tästä tytön nimen ongelmasta, kun the nimeä ei meinaa löytyä. Yhtä nimeä tässä on kuitenkin pyöritelty ja lähes jo tuumattiin että se se vois olla, jossei takavasemmalta muuta ilmaannu. Noooh, tänään oli parhaan kaverin lapsella ristiäiset ja arvatkaapa mikä tuli nimeksi... Nimi on vielä varsin harvinainen joten todenäköisyys tälle oli ihan marginaalinen. Vähäsen ehkä omalta kohdalta harmittaa mutta oikeasti kiva kun nimi pääsi käyttöön asti ja vielä läheiselle lapselle ❤️

Muutenkin oon ns. nimi-ihmisiä, oon kiinnostunut nimistä ja ne merkitsee mulle paljon. Että tämän puolesta alan kohta ihan toivomaan sitä poikaa, niin ei tarvi stressata nimiasiaa.

Muokattu viimeksi:
Joia, minä olen aina ollut kiinnostunut nimistä. Tytöille on minusta enemmän hyviä vaihtoehtoja. Nyt meillä on kyllä molemmille nimi valmiina, kun ollaan pari vuotta yritetty vauvaa.

Yölento, mulla on just toisinpäin. Poikia voi tulla vaikka kolme, niin monta pojannimeä meillä on jo ns. lyöty lukkoon, ollaan molemmat niihin enemmän kuin tyytyväisiä. Mutta tytön nimi, voi huokaus...

Lasten nimiä oon huvikseni pohtinut jo omasta lapsuudesta asti, ihan ei vaan ole vuosien karttuessa nimimaku pysynyt samana ;)

Täällä sama, poikien nimiä tiedossa ja niin hyvin menis esikoisen kans, haluisin toisen niistä ainakin joskus käyttöön! Tyttöjen nimistä ei oo kyllä tietoa :)

Meillä taas olis kahdelle tytölle jo nimet, mutta pojan nimestä ei olla päästy yhteisymmärrykseen. Tosin ei nyt ihan tosissaan vielä olla pohdittukkaan, mutta ideoita heitelty jo pari vuotta :P

Yölento, vaikea koittaa keksiä jotain yhtenäistä teemaa mikä kuvaisi mun nimimakua. Jonkin verran viittaa vanhahtavaan suuntaan, toisaalta tykkään myös ulkomaisista nimistä että ei rajoitu pelkkiin kotimaisiin nimiin. Ehkä kaikkiaan mun makuni on sillä lailla persoonallinen, että harva suosittu hittinimi (Suomessa tai muualla) osuu yksiin omien ajatusteni kanssa. Mutta sitten tulee myös tämä ongelma että nimen pitää kuitenkin sopia meidän lapselle, paljon on tosi kivoja nimiä mitkä ei kuitenkaan meidän perheeseen sovi, syystä tai toisesta.

Takaisin