Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Joia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä kävi niin että rak.ultrassa jalat oli sen verran edessä et epäselväksi jäi... Jos haluaisi varmistuksen sukupuolesta niin mitä vaihtoehtoja on? Varata yksityiseltä kallis ultra? vai odotella marraskuulle? Äh. Ois niin kiva tietää! :)

Me mennään huomenna yksityiselle kattoo sukupuoli :) maksaa 75€ toimisto kulujen kanssa. :)

Juu nyt on 17+ 4 :) eli ennen ultraa mennään :D

Lahdessa on Perhekeskus arte, ajetaan sinne :) Terveystalo meijän paikkakunnalla oli kallis.. :(

Meillä on vielä kolmas ultra ainakin kunnallisella rv 36-37, näin sanoi tänään minulle ultraaja. Siellä sit varmaan ainakin varmistuu meidän tyttölupaus, tai viimestäänhän se marraskuussa sit varmistuu kumpi on :D
Yksityinen on sit kai ainoa vaihtoehto jos ei ole enempää kunnallisia ultria.

Joo minäkin innostuin tekemään noita lisää ja blogiinkin päivitin xD
Minulla siis testit meni näin:

oiretesti - poika
Maya-kalenteri - tyttö
Kiinalainen kalenteri - poika
Mahan muoto - poika
Vau.fi testi - tyttö
Sormustesti: poika
Sooda-testi - en ole tehnyt enkä tätä viitsi tehdä.

Eli testeistä 4/6 näyttäis poikaa.

Testit olivat väärässä :grin Maya-kalenteri ja Vau.fi testit oli oikeessa.
Jossain oli, että tuo Maya-kalenteri ei koskaan erehtyis. Meidän kohdalla ei erehtynyt tosiaan juu :joyful:

Oire testi, täpärästi POIKA
Maya- kalenteri , POIKA
Mahan muoto, POIKA
Sooda testi, TYTTÖ
Vau testi, TYTTÖ

Täpärästi kallistuu testit poikaan... Alun poikaolo siis muuttunut tyttöoloksi. Anoppi on varma pojasta.

Maya-kalenteri, oiretesti ja anoppi väärässä...:grin
Tyttöä lupailtiin 90% varmuudella...:)

Meillä kyllä Maya-kalenteri ennusti väärin, ellei tämä meidän poika sitten mystisesti muutu loppuraskaudessa tytöksi :grin

Poikaa aavisteltiin ja poikahan sieltä on kätilön mukaan tulossa. :) Meillä kun miehen äidillä on kaksi poikaa ja minun äidillä poika, tyttö (minä) ja poika, joten tiedossa oli, että ihme on jos tyttö tulee.

Meillä kätilö sanoi rakenneultrassa (21+2) näyttävän sillä hetkellä enemmän tytöltä, mutta jätti kyllä ennustuksen vielä hyvin epävarmaksi ja painotti kovasti sitä, että voi sinne vielä ilmaantua nekin pojan killuttimet, eli emme oikeastaan tulleet hullua hurskaammiksi siitä, kumpi siellä nyt sitten loppujen lopuksi on. :D Meillä ei ainakaan tietääkseni ole muita ultria enää tulossa, ellei sitten jotain tarkistettavaa ilmene. Ja ainakaan tällä hetkellä ei sellaista ole näköpiirissä, kun kaikki on edennyt oikein mallikkaasti.

Myö aateltii ettei oteta selvää etukätee sukupuolesta, mutta itselle tullu nyt joku hinku selvittää kumpi ois tulossa, pitäisi yrittää malttaa oottaa sinne marraskuuhun. Oon yrittäny oireiden perusteella päätellä, kumpi olisi mahdollisesti tulossa. Mutta niiden perusteella on tosi hankala päätellä mitään kun oireet viittaisi kumpaa tahansa :D Aamupahoinvointia ei varsinaisesti ollut, enemmänkin etovaa oloa, maha on edessä mutta alhaalla, kauhea makeanhimo, ei turvotuksia, mielialat ei juurikaan heittele.. Jonkun kiinalaisen kalenterin mukaan pitäisi poika tulla, mutta en oikein usko noihin :D

Tyttöä vähän kaikki toivoisi, miehellä on ennestään poika. Itse olen aina haaveillut tytöstä, Miehen suvussa on paljon poikia ja meidän suvussa taas tyttöjä :D Ei sillä sukupuolella kyllä loppujen lopuksi ole väliä, kunhan olisi terve, yhtä rakastettu vauva tulee silti olemaan, olkoon tyttö tai poika.

Jewell, me ollaan pari kertaa nähty lapsen oletettu sukupuoli, ja olen tarkastellut itseäni oireiden valossa, jos mikään viittaa tyttöön. En tiiä, miten noissa testeissä luokitellaan tietyt piirteet mitenkin, mutta tällä hetkellä ihokarvat kasvaa heikosti (olen normaalisti karvasääri), hiukset eivät rasvoitu (mutta näyttävät hyväkuntoisilta) ja iho on kaunis, joten voisin kuvitella, että sisälläni ei kasva pieni pippeli :) Maha alkoi kasvamaan ylös, nyt toki kasvaa pelkästään eteen, koska lantioni on kapea.

Katjusha, meille kans ru:n mukaa tulossa melko varmasti tyttö... mut ihokarvat kasvaa iha kamalasti; kinttuja saa olla koko aja sheivaamassa(normaalisti ei kasva juur ollenkaa), kainalot saa sheivata 3krt/vk(normisti riittää kerta viikkoon),mun mahaan on kasvanu kamala karvakerros ja kulmakarvat rehottaa koko ajan.. iha sama vaik tänää nyppis ni huomen oltais taas lähtötilanteessa..
Hiukset rasvoittuu hirveesti ja näyttää likasilta about koko ajan vaikka niitä ahkerasti pesenkin.. et en sit tiiä..

Masu on mullakin eessä.. vaikka olenkin reilusti ylipainoinen ni ei musta takaapäin näe et oon raskaana,näkyy vaa ne iänikuiset jenkkakahvat.. samaten jos kahtoo suoraan edestä päin ni ei masu leviä yhtää sivuille..

Miulla tukka pysyy ihmeen pitkään puhtaana, ihan ihmettelin itsekin sitä et aiemmin oon pessy sen noin joka toinen päivä, niin nyt voi olla 3-4 päivää väliä ja tukka on silti puhtaan näkönen. Masussa ei näy sitä viivaa, en tiiä viittaako se kumpaakaan sukupuoleen. Karvankasvu tuntuu hidastuneen, kun normaalisti miulla on aika runsashko karvankasvu. Oireiden perusteella vois tyttö olla tulossa, mutta nämäkin taitaa olla niin yksilöllisiä ja ei voi varmaksi sanoa. Monella käynyt niin että oireet viittaavat jompaankumpaan ja tuleekin toinen :) Taitavat olla lähinnä toiveajattelua :D Toisaalta toivon että aika menis nopeesti, että selviäis kumpi sieltä tulee ja pääsis ostamaan niitä ns oman sukupuolen vaatteita ja tavaroita kun nyt kaikki on hankittuna niin neutraalin värisinä <3

Meille on tulossa poika , monen ultran varmuudella ja silti ..
- mulla tukka kasvaa älyttömästi ja pysyy puhtaana pitkään
-kynnet kasvaa hyvin
- iho on hyvässä kunnossa
- aivan selkeä poikamasu edessä
- karvankasvu kamalaa
- masussa ei ole sitä tummaa viivaa ( linea negra)

Lakritsi 30+0

Vähä pysähdyin miettimään, kun sairaalassa hoitajan kanssa juteltiin, ja hän kauhisteli ihan ääneen sitä, miten rohkeita ihmiset ovat, kun luottavat niin vahvasti noihin ultriin...??
Moni käynyt kuulemma kalliissa ultrissa yksityisilläkin ja niin on tullut poika, vaikka luvattiin tyttöä. Tai sitten päinvastoin.
Ja kertoi pari muutakin tarinaa siinä lyhyesti.
Että hmmmm...
Meille on nyt kaksi kertaa luvattu tyttöä, enkä ole sen jälkeen edes kysynyt, vaikka on nyt ultrattukin, kun tullut kaikenlaista.
Jotenkin uskonut ja luottanut itekin, että tyttöhän sieltä tulee.
Hmmm...2vk päästä kontrolliultra.
Ehkä minä vielä kerran kysyn?
Mutta juu...pisti vaan mietityttää, että olisko se kuitenkin ihan hyvä ajatella sitäkin vaihtoehtoa, että mitäs jos sieltä tulee meillekin poika, eikä sittenkään tyttö??
O'ouuu... o_O

Meille on kerran sanottu,ru: ssa,et melko varma tyttö tulee. Itellä on ollu ihan alusta asti tyttö-olo.. eile ultrassa vauva oli siveästi jalat ristissä.. totta kai se on iha yhtä lailla rakas,vaikka oliski itselleen pippelin kasvattanut! Onneks kaapista löytyy enemmän neutraaleja värejä ku iha selviä tyttövärejä. Ja ku sinistä meille ei tulis vaikka se poika oliskin.. nimi ois ehkä ainut "ongelma" jos tyttö oliski poika..

Noihan on ihan vanhan kansan höpönlöpöjä noi "oire-ennusteet"... vatsan kasvu kertoo enemmän odottajan vartalosta kuin vauvan sukupuolesta... ja oon ymmärtänyt, et foolihappo tekee hyvää hiuksille ja kynsille (sitähän on kaikissa raskaus monivitamiineissa).

...mut onhan ne hauskoja, itsekin tehnyt monet testit ennen ultran arvausta... :) aina 50-60% meni testit, enkä jotenkin vielä osaa luottaa vaikka ultrassa oli 90% tyttö... vain muutamia "tyttövaatteita"...

Takaisin