Tyttö vai poika tulossa? <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon jo aika sata varma että poika on tuloillaan <3 Se on vaan se tunne! :)

Mulla on tyttöolo. Ä-polin kaavakkeeseen pitäis keksiä tytön ja pojan nimet mutta mä pyörittelen mielessä vaan tyttöjen nimiä. Ja vaikka ei ole vielä ees tarkoitus ostella mitään vauvanvaatetta melkein jo tilasin yhden bodyn - jälkeenpäin tuli mieleen että pinkki kissanpentukuvioinen asu ei välttämättä sopis jos tulis poika :D

Ton kiinalaisen kalenterin mukaan meillä pitäs olla kaks tyttöä. Mutta meillä onkin kaksi poikaa :grin
Ja tän tulokkaan pitäs kans olla tyttö, mutta mulla on vahva fiilis, että on poika. Yhtä vähän raskausoireita kuin edellisissäkin raskauksissa :)

Menin mieki tsekkaa ton. Tyttö ois tulossa, eipä tos nimi oiski alustavasti. Mut poika olo on.. tai einii vahva, mut en jaksais oottaa jotta saadaa tietää kumpi on! :)

poika olo vieläkin :) vaikka niin oli esikoisestakin ja metsään meni. Tällä kertaa vaan jotenki vahvempana fiilis että poikaa odotellaan. Ei taida malttaa odottaa synnytykseen saakka :D mutta katsoo nyt...

Mullakin on vielä tyttöfiilis, näen kyllä unia, joissa saan pojan (esikoisesta sain tyttöjä unissani ;D) Vähän päälle kuukausi niin selviää <3

Ei se välttämättä rakenneultrassa selviä. Meidän nuorimmainen poika ei esitelly jalkoväliään ollenkaan vaikka kuinka lääkäri yritti. Poju piti visusti jalat yhdessä, jolloin lääkärin oli pakko todeta, ettei hän voi sanoa kumpaa sukupuolta vauva on :grin

No me käytiin yksityisellä. Kun silloin 6,5v sitten kunta ei tarjonnut automaattisesti rakenneultraa kaikille. Tais maksaa reilu 100e. Sun tarvii varmaa käydä sitten usein, jos on pakko saada tietää ja vauva ei vaan tahdo näyttää :grin

Onneks mulla ei oo noin pakottava tarve tietää :)

Jos jotain kiinnostaa veikkailla sukupuolta tieteellisten todennäköisyyksien perusteella, niin useamman päivän väli seksin ja ovulaation välillä tarkoittaa todennäköisimmin tyttöä, kun taas lyhyt väli tuottaa enemmän poikia. Poikasiittiöt on nopeita, tyttösiittiöt kestäviä.

Meille tämä tarkoittaisi tyttöä, siittiöparkojen piti sinnitellä rööreissä monta päivää ennen munasolun ilmaantumista, kun ehdittiin erinäisten reissujen vuoksi nähdä toisiamme vain pikaisesti sillä viikolla.

Toisaalta ilmeisesti linea nigran ilmestyminen varhain korreloi jossain määrin poikasikiön kanssa, joten sillä perusteella meille on tulossa poika.

Juu, enpä ole kuullut niiltä, jotka ovat menneet yksityiselle kunnan ultran jälkeen uudestaan selvittämään kumpi siellä on, ettei olisi sielläkään selvinnyt :) Paha tsäkä saa olla, toivotaan ettei kellekään käy niin <3
Sehän on asennosta kiinni, joissakin harvoissa tapauksissahan vauvan lempiasento voi olla sellainen, ettei näy.. Mutta, eihän siinä menetä kuin satasen, jos käy uudelleen kalastelemassa <3

Ne vauvelit ei vaan aina tee niin kuin vanhemmat haluis :grin

Mulla on kaks poikaa eikä kertaakaan ole ollut linea negraa. Joten en usko siihenkään.

Toivon kovasti, että tämä piiperoinen olisi tyttö, mutta minulla on vahvasti poika olo. Rakenneultrassa ehkä jotain selviää, mutta kaikkihan on varmaa vasta kun vauva on syntynyt. Joten vielä en uskalla vaaleanpunaisia potkuhousuja ostella :)

Miusta tuntuu, että ostan unisex juttuja vaikka ultrassa sanottais "varmasti", et se on jompikumpi.. Jotenkin etukäteen sellanen olo, et se ei kuitenkaa oo se miltä se näyttää, et tulee ostettuu toiselle sitten väärän värisiä vaatteit yms. Olikohan sekavasti selitetty :p Vaikka haluan tietää etukäteen mitä ne epäilee näkevänsä :)

Hei onko kukaan kokeillu sellasta sikiön sukupuolitestiä? En tiedä onko ne mistään kotosin, mut tilasin Gendermakerin testin jenkeistä, 25 dollarii makso ja nyt jo 8 päivän jälkeen tipahti postiluukusta :) Huomen aamupissasta teen, palaan sit kertomaan kumpi tulee testin mielestä :p

Esikoisesta tuo kalenteri näytti poikaa ja poika tuli. :) Nytkin olisi poika tulossa tuon kalenterin mukaan. Jos rakenne ultrassa näkyy, kumpi ois tulossa, niin halutaan tietää, mut ei aleta sitä sit sen enempää selvittää, jos ei jostain syystä näy. Meillä päin ultra yksityisellä maksoi 160eur, kun siellä kävin varhaisultrassa tarkistuttamassa, löytyykö elämää.. Meille tärkeintä, että tuleva lapsi olis terve, sukupuoli on kuitenkin toissijainen asia ♥

Joo, eivät tee lapset yleensäkkään - tiedän kahdesta uhmaikäisestä "vauvasta" että ei tee, joillakin se vänkääminen alkaa jo kohdussa :D Ja on sukupuoli toissijainen asia, tottakai, mutta edellistä raskautta varjosti lapsen isän sairaus ja tästä raskaudesta aion ottaa niin kaiken positiivisen irti ja olla murehtimatta turhia. Kaikki ei ole meidän käsissämme, siispä yritän nauttia ihanista asioista enkä ajatella mitä kaikkea pahaa voi tapahtua <3 Koska maailma on jo kerran todistanut että vaikka kuinka murehtii toisen puolesta, ei se paranna ketään. Toivotaan että kaikki saavat terveet vauvat :)) <3

Noniin, Gendermakerin testi sanoo että tyttö tulee. Mä olin jo uskotellu ittelleni kaikki poikaoireet, joten jännä nähä sitten seuraavassa ultrassa onko asia näin :p

Mielenkiintoista huihuihui, en ole kuullutkaan moisesta testistä. Kiva nähdä onko totta. Mun mielestä toi kiinalainen laskurikin vaikuttaa niin monimutkaiselta etten jaksa sillä katsoa... :) ihan sama kumpi tulee!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tein tuon testin mitä vau-mainostaa etusivulla. Sen mukaan tyttö. Ja kiinalaisen mukaan kans tyttö. Niin vahvaa poikaoloo ei oo kyl ollut enää kahteen kolmeen viikkoon mikä oli alussa aika pitkään.. Että näinköhän se miun aiempi poikaolo onkin ollut väärässä.. Tosin ei oo ollu kyl tyttöolookaan ollenkaan. Epävarmaks menee nyt tään äitin arvailu.. :rolleyes:

Takaisin