Tyttö vai poika tulossa? <3

Toi aika menee liiiiiiiiiiiiiian hitaasti.. Just kattelin kalenterii, et 19.pv ois ja tänään.. Noh vasta ensimmäinen päivä eli vielä 18pvää... Siis tää on yhtä tuskaa. Iha kuin lapsena ootti jouluaattoo, ehkä jopa tuskallisempaa :confused:
 
Meilläkin rakenneultra vasta tammikuussa enkä halua tietää silloinkaan. Vähän alkaa olo kallistumaan tyttöön. Tähän suuntaan kallistaa toi ovulaation ajottuminen suhteessa noihin siimahäntiin ja nyt on alkanu päätä vaivaamaan, mikä tytölle nimeksi. Pojan nimiä en oo edes miettiny. Nimen tarve selviää sitten toukokuussa... Edellinen tyttökin oli meillä kyllä "varma poika" :grin
 
Täälläki rakenneultra tammikuussa:) mutta kalenterin ja kaikenmaailman vanhankansan uskomusten ja masun koon mukaan, on se niin varmaan tyttö! Hihi 8) .. vaikka mies loppuu asti varmaan poikaa toivoo. Sitä on kiva kiusata kuinka meille tulee pikkutyttö ja kaikki onkin vaaleanpunaista ♡ terveyshän se on pääasia! Kyllä sen haluan tietää, mutta mulle se ei ole tärkeää yhtä rakas se on oli kumpi vaan :)
 
Pari päivää mennyt niiiiiin hitaasti, seuraava viikko saa luvan juosta! Mitenköhän sitä malttaa olla töissä kunnolla ku jännittää hirveästi :D
 
Tänne ois kiva saada, et kellekä on kumpaakin luvattu ultrissa! Kun ei tuu neuvolaketjuu hirveen tarkasti luettua :)
 
:D Selitin tänään ultrakuvan ja mahan kanssa pojalle, että sulle tulee pikkusisko tai veli keväällä. Hän haluaa kuulemma veljen ja kun kysyin mitä hänen kanssaan meinaa tehdä, niin leikkii ;D
Nyt "kotilo" on vaihtunut "pikkuveljeksi", asia selviää kuitenkin vasta seuraavalla viikolla :Heartred
 
Mie taas kuolen tähä odotukseen.. 19pvää on menny niin hitaasti ja viel ois 3 kokonaist päivää välis, et päästää näkee pikkanen...
 
Vielä pitäisi pari viikkoa jaksaa odottaa, että päästään näkemään onko meidän PikkuIhme sitä miltä meistä tuntuu että se on. Toivottavasti se vaan näkyy ja et meille suostutaan se kertomaan.
 
Jeih, jäbis siellä vehkeineen olikin! Saankin vain tutustua tyttöjen maailmaan tuon miehen tytön kautta.
Toisaalta olen helpottunut, kyllä sitä tuntee ja tietää pikkupojat kun yhden on aiemmin saanut :Heartred
En ole pettynyt, mieskin tivasi olisinko halunnut tyttöä ja sanoin että en ole pettynyt, odotan innolla ja rakkaudella toukokuuta! :)
Varasto täys pojan vaatetta 56 ---> niin kyllähän tämä helppoa on, syöttötuoli, kestovaipat ja ties mitä tallella :D
 
Äitin joulun ajan veikkaus on tyttövauva, kuulemma mahasta päätellen. Se alkaa leviämään sivuille :) voisi pistää vedonlyönnin kehiin, koska ei aijota selvittää merkkiä :wink
 
Toisena päivänä olen varma, että tyttö tulossa ja toisena että poika. Kysytään sukupuolta seuraavassa ultrassa ensi kuussa, mutta sovittiin miehen kanssa, että pidetään se vaan meidän välisenä tietona :)
 
Mä olen edelleen tytön kannalla, mutta lapset sanovat saavansa veljen :grin Asia varmistuu toukokuussa (toivottavasti) jos ei sitten rakenneultrassa jotain mahtikulkusia vilahtele :wink Ei merkkiä kysellä.
 
Hauskoja nää masuennustukset, kun mulla ehkä hiukan leveähköä sorttia mahan rakenne ja sen piti olla merkki pojasta! Sellaista meille on kyllä ihan ultrassakin povattu, mutta mummini muka tiesi asian jo ihan vatsasta päätellen... Hyvän ystävän mahan kehitystä olen päässyt kahdesti vierestä seuraamaan, poika tuli kummallakin kertaa mutta maha oli toisessa raskaudessa aivan erilainen ainakin minusta.
Pakko hehkuttaa vielä sitä koko rakenneultraa, se oli ihan mielettömän ihanaa!
 
Mul ei pitän mikää ennustus paikkaansa paitsi miu oma alkuraskauden kahen kuukauden mittainen poikalo! :)
 
Mäkin oon alusta saakka ollu sitä mieltä, että poikaa odotetaan vaikka salaa toivoin tyttöä. Yhtä oireeton on tämä raskaus ollut kuin kaksi edellistäkin, joista syntyi kaksi poikaa meille. Esikoinen tuumasi vaan, että tyhmää, kun kerroin odottavani pojille pikkuveljeä. Esikoinen niin kovasti toivoi pikkusiskoa.

Kerrottiin pojille jo nyt, jotta eivät niin kovasti pettyisi sit kun vauva syntyy. Esikoinen myös totesi, että voidaan me pitää vauva vaikka se poika onkin :)
 
Alkaa pikkuhiljaa jännittää, kun maanantaina on rakenneultra. Toivottavasti näkyy sukupuoli, vaikka tietysti terveet rakenteet on se pääasia.

Selasin tuota kiinalaista kalenteria kaikkien muksujen kohdalta ja laskin tarkkaan syntymävuoden et menis oikein jne. Tulos oli, että tyttöä odottaessani sen olis kalenterin mukaan pitänyt olla poika ja poikia odottaessa tyttö. Nyt kalenteri näyttää poikaa, joten jospa se onkin taas mulla päinvastoin tyttö.

Raskausoireistosta en kykene tekemään päätelmiä, kun raskauksissa on paljon samaa ja paljon eroja toisiinsa.

Itsellä ehkä vahvempana mielessä tyttöolo, mies on varma että tulee poika.

No maanantaina sen sitten näkee. :)
 
Takaisin
Top