Tyttö vai poika tulossa? <3

Mie aattelin pitkään mahan muodosta ja siitä että suvussa on vaan poikia tullu maailmaan et meillekin tulis poika. Kun kattelin uudestaan mihin se linea negra jää niin navan alapuolelle ja samoin hauska sormus ja hius testi ilmoitti, että tyttö ois tulossa. Onneks ei otettu selvää. Menee nimittäin nyt jännäksi .)
 
Meille tulee poika ja linea negra on kyl navan yliki sen 5cm, mut toodella haaleena ja toivottavast haaleen pysyy :D
 
Kun kattelin uudestaan mihin se linea negra jää niin navan alapuolelle ja samoin hauska sormus ja hius testi ilmoitti, että tyttö ois tulossa.

Miulla ei linea negraa ollenkaan... mutta mikä sormus ja hius testi?
Rupes kiinnostamaan, kun täälläkään ei tiedetä kumpi tulossa...
Itsellä tyttö olo, mutta useat sanoneet poikamasuksi.


Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
mulla näkyy linea negraa haaleasti alamasulla. Poikalupaus on annettu. Viimeksikään sitä ei ollut, ja poikaa siis. Ekaa poikaa odottaessa meni rintojen alle asti ja tyttöä odottaessa napaan asti vahvana.

Meillä on tytöllä ollut vauvasta asti linea negra, samoin tällä nuoremmalla pojalla löytyy haaleana napaan asti.
 
Juu ei ole linea negraa ollenkaan. Tytöstä oli mut en muista mihin asti ja milloin tuli. Mun hyvällä ystävällä oli tosi vahva viiva tissien alle asti ja tyttö tuli.. En luota tähän uskomukseen yhtään!
 
Mä en luota yhtään mihinkään uskomuksiin :D Ainoo mihin vähän luotan on se ultrasta saatu tyttölupaus!
 
Joo en miekää koska viis uskomusta ennusti tyttöä ja poika tulos! :D
 
Mulla on ihan haalea linea negra tonne tissien väliin asti. Mut siis niin haalee ettei sitä huomaa ennen ku jää tuijottamaan ja tutkimaan tarkkaan. :)
 
On kyllä vähän stressaavaa, kun ei tiedetä sukupuolta. Alkuraskaudesta mä en erityisesti miettinyt asiaa, mutta nyt tuo möyriskelevä vauva on niin vahvasti läsnä joka käänteessä, että tuun vahingossa kuvitelleeksi sille sukupuolen. Mun unissa lapsi on yleensä tyttö, ja sellaisen jälkeen oli vaikea olla ajattelematta vauvaa tyttönä... toisaalta yhtäkkiä n. viikko sitten mulle ilmestyi haalea linea negra tissien alle asti, ja yhtäkkiä ajatuksissa onkin poika.

Maha on vähän tylppä, eli tyttö olisi tulossa. Toisaalta anoppi on varma, että tyttö tulee, ja se on ollut kuulemma sataprosenttisen varmasti väärässä näissä asioissa. Selvästi tämä loppuaika menee jännittäessä.

En mä kadu päätöstä olla selvittämättä sukupuolta, musta on tosi mukavaa säästää se tieto synnytyssaliin. Kärsivällisyys ei vaan ole koskaan ollut mun vahvoja puolia.
 
Ikinä ei ole ollut linea negraa ja kaksi poikaa olen synnyttänyt. Kolmas poika möyrii masussa :)
 
Sormus sidotaan hiukseen ja pidetään mahan päällä. Jos se pyörii niin on tyttö, jos se heiluu kuin heiluri niin on poika
 
Esikoinen oli poika ja linea negra näkyi jo rv 8, meni lopussa yli navan ja tästä toisesta pojasta mulla ei ole ollenkaan koko linea negraa! :)
 
Mulla ei oo ollu koskaan linea negraa ja molempia sukupuolia löytyy valmiina. Kaikista on maha ollu "poikamaha".

Ton sormustestin voi tehdä myös ranteeseen ja se kertoo lasten sukupuolet (vai oliko se niin?). Mulla on ranteen testi pitäny tähän asti paikkaansa, mut neljännen kohdalla alkaa tekemään heilautusta ja kieppiä vuorotellen. Eli joko saan sukupuoleltaan epäselvän vauvan tai sitten meijän Pirkosta tuleekin isona Pertti tai toisinpäin :p

Ainut varma mihin mä luotan on omiin silmiin sitten toukokuulla :)
 
Mulle on kanssa väitetty, että linea negra on varma merkki pojasta. Mä olen nyt vko28+2 ja ei tummasta tai minkäänlaisesta muustakaan viivasta mitään tietoa! Sormustesti ennusti poikaa, joten se osui. Ja äitini (eli suvun melkein-lääkäri(lähihoitaja)-noita-ennustaja-kaikkitietävä) näkee kuulemma jo monestakin asiasta, että poikahan se. Kuinka paljon ärsyttää, että piru vie ainakin ultran mukaan on oikeassa... There is no living with her after this!
 
Mä oon kyllä lueskellu noista ennustustavoista ja uskomuksista, mutta minkäänlaista testiä en oo tehny. Mulla oli alusta asti tyttöolo ja kun se ultrassa vahvistu niin oon kyllä aika luottavaisin mielin. Olishan se aika iso järkytys jos sieltä tuliskin sit poika! No ainakin nimien mietintä helpottuis jos ultrassa olis näkyny sukupuoli ihan väärin :)
 
Me ei olla selvitetty sukupuolta. Anoppi on kovasti sitä mieltä, että meidän pitäs mennä selvittämään, että vois ostella sitten sen mukaisia vaatteita. Voisin kokeilla tuota hius - sormus testiä. Linea negra menee reippaasti navan yläpuolelle, oon aina ollu kamalan laiha, että ei ihme, että alkaa paisuessa saumat näkymään!! :)
 
Takaisin
Top