Tyttö vai poika tulossa? <3

Aion selvittää, olen liian suunnitelmallinen ja haluan että tavarat on hankittuna tytölle tai pojalle ennen syntymää :)
Jos olisi kolmas lapsi, voisi olla etten selvittäisi koska olisi tavaraa pojalle sekä tytölle..
Ja toisaalta, kyllä se ihan HIRVEÄSTI kutkuttaa tietää kelliikö siellä prinssi vai prinsessa :Heartred
Jotenkin on ehkä helpompi luoda mielikuvaa lapsesta kun tietää sukupuolen :)
 
Aion tähän tietoon selvittää :) tietää minkälaista vaatetta sit hankkii ja tosiaan en mäkään malta oottaa! Mut täytyy muistaa et se ei koskaan 100% varmaa ennen ku synnyttää! Toi kiinalainen piti ainaki viimeks paikkaansa, täytyys taas tsekata :)
 
Otan kyllä selville jos vain mahdollisuutta tarjotaan tai tulee mentyä lisäultriin. Sinänsä se ei mun kohdalla vaikuta paljoa tavarahankintoihin sillä mun mielestä vauvavaatteet ja kamat pitää olla sellaisia että menee molemmille. Inhoan vaaleanpunaista ja -sinistä, vaikka voi kyllä olla vaikeuksia löytää muita vaihtoehtoja.
 
Joo itselläkin tuo kalenteri piti esikoisen kohdalla kutinsa josko nytkin... :D Ajatuksena oli ettei etukäteen oteta selvää mutta malttaako olla ottamatta. Odotetaan nyt ensin sinne viikoille 12-13 jolloin uskaltaa todella alkaa odottamaan :)
 
Ei olla selvittämässä, me molemmat tykätään ajatuksesta että sukupuoli selviää vasta kun tyyppi on jo maailmassa. Tietty tähän vaikuttaa se, että näin on toimittu meidän molempien perheissä. Muistan, miten jännäsin asiaa kun pikkusiskon syntymä aikanaan lähestyi. Eivätpä nuo pikkuvauvan vaatteet kovin sukupuolikoodattuja ole....
 
Mulla ei pitänyt kiinalainen kalenteri paikkaansa sinä vuonna kun poika syntyi :)
Muut oireet ja uskomukset, kuten mahan muoto menivät taas nappiin :wink
En tosin usko itse noihin, että maha tai joku muu kertoo asian, se on sellasta leikittelyä pitkän odotuksen aikana :)

Ja onhan niitä hyviä ja neutraaleja vaatteita, itse vaan olen sattumoisin ale-haukka ja jos näen vaikka kolme kuukautta ennen laskettua superkivan vaatteen, jota en normihinnalla ostaisi, niin harmittaa jälkeen päin aina kun ei sitten kaikista mallistoista saata saada yhtä kivaa ja yhtä halvalla.
Ei se maata kaada, jos ei saataisi tietää sukupuolta, musta vaan shoppailu on kivaa ja tuo konkreettiseksi vauvan tulon :Heartred
 
Tuo kiinalainen kalenteri ei pitänyt esikoisen kohdalla paikkansa, mutta nyt toivon, että tällä kertaa pitää.. Sillä sen mukaan tulisi poika :)
Viime raskaudessa oksentelin viikoille 20 asti ja tyttö syntyi, Tässä raskaudessa ei ole kuin etovaa oloa ollut, joten sen vuoksi olen ajatellut, jos tällä kertaa olisi pojan vuoro (ihan vain oireiden takia näin TOIVON)
PÄÄASIA kuitenkin, että terve lapsi syntyy, ei sillä sukupuolella niin väliä :)
 
Mä en haluis tietää mut mies haluaa, tie sit mitä tehdään ku tulee ajankohtasemmaksi :)
 
Pieni tarkennus, jollette huomanneet, eli kiinalaisen kalenterin mukaan ollaan vuotta vanhempia: "perussääntö on, että kuukalenterin mukaan olet vuoden vanhempi kuin oletkaan, sillä Kiinassa vastasyntyneen ikä on yksi vuotta eikä nolla kuten läntisessä maailmassa."
 
Mun esikoinen syntyi 25.5 4 vuotta sitten ja tyttö on joten en ole vielä päättänyt haluunko tietää:)
 
Tuo kiinalainen kalenteri osu meidän kolmesta lapsesta kahdessa :) Viimenen meni metsään, mutta itsekin olin niin varma, että poika on tulossa, että epäilin kätilön loihtineen tytön jostakin sängyn alta... Nyt kalenteri näyttää poikaa.

Ei aiota etukäteen sukupuolta selvittää. Ja toivon, ettei ultrassakaan "vahingossa" nää kumpi on tulossa. Jotenkin meillä asiaan kuuluu miettiä kummallekin nimiä ja leikitellä ajatuksella kumpi on tulossa. Elämässä ei vissiin muuten oo tarpeeks jännitystä.
 
Mulle rupes tuleen jotain ihme pelkotiloja eilen kun tuli mieleen että mitä jos tulee poika?! Itelläni on 3 pikkusiskoa ja miehellä on myös kasa siskoja niin miten ihmeessä pärjätään jos se onkin poika? Me ollaan molemmat eletty niin naisten maailmassa. Toivon siis että tyttö tulis ja mielellään haluun sen myös tietää jos mahdollisuus tulee. Kun on esikoisen odotus kyseessä niin haluun pystyä valmistautumaan kaikkeen mahdolliseen niin hyvin kun vaan voin!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hymykuoppa: Sama homma, kaikki lähipiirin muksut/ sisarukset/ serkut pelkästään tyttöjä. En osaa jotenkin kuvitella, että itse saisin pojan! ;D

Haluan siis ehdottomasti tietää onko tyttö vai poika! jos jälkimmäinen niin menee pieni tovi ennen kuin ajatukseen tottuu :p Ja haluan tietysti myös, että kaikki on valmista pikku-otustani varten :Heartred
 
Me halutaan myös tietää tuleeko tyttö vai poika, kumpikin tottakai yhtä toivottuja, mutta itsellä myös enemmän tytöistä kokemusta, kun lähipiirissä enemmän tyttöjä. :)
 
Miulla on ollut jo kk verran poika olo ja näinki siitä unta, et meil oli poika. Sillon, ku tuli plussa kauhistelin jos se on poika, et enhä mie osaa hoitaa poikaa. Mut tällei poikaolon seurauksena oon valmis poikaankin. Tottakai kumpikin on tervetulleita. Itse epäilen, et poika... :rolleyes:
 
Mä olen aina toivonut pientä poikaa itselleni... :)
Mutta kun on ollu niin kamalaa pahoinvointia niin oonki nyt aatellu että tarkottaako se sitten että on tyttö!
Vaikka kai sitä pahoinvointia voi olla pojastakin (tosin yllättävän monella kaverilla on ollut tytöstä pahimmat olot, et kai siinä jotain perää on).

Pääasia että on terve, mutta se poikahaave silti elää vielä kunnes saa tietää totuuden :)
 
Mulla esikoinen tyttö ja voin mainiosti koko raskauden ajan. Nyt on ollut hieman erilainen alkuraskaus joten siksi epäilenkin tulokkaan olevan poika. Molempi parempi :D Saapa nähdä otetaanko tulokkaan sukupuolesta selvää, ajatuksena ihana että yllätys säilyisi synnytykseen :)
 
Meillä mies ainakin selkeästi toivoo enemmän poikaa.. Johtuu varmaan siitä, että meillä kaikki vapaa-aika kuluu moottorin pärinän keskellä. Itsellä ei oo niin väliä, toisaalta tyttö ois itselle mukava kun molemmat siskon lapset on poikia. Saas nähdä! Aiotaan kyllä ottaa selvää kunhan vaan ultrassa alkaa näkyä kumpi siellä on:) on sitten kivempi alkaa sisustamaan lastenhuonettakin kun tietää kumpaa odotetaan! :)
 
Tuon kalenterin mukaan meille olisi poika tulossa. Se jää nähtäväksi. Kyllä meinataan sukupuoli selvittää ennen pienen syntymää. :)
 
Takaisin
Top