Tyttö vai poika tulossa? <3

Mulla ei oo tähän mennessä ollu mitään kovin selkeetä fiilistä sukupuolesta, mutta nyt on heränny pieni ajatus pojasta. Kaikki ultrakuvan nähneet sukulaisetkin on sitä mieltä, että ihan on isänsä profiili toisella (lue: iso nenä). Kovasti on poikaa meille siis ennusteltu, tätinikin kertoi saaneensa jotain etiäisiä. Saas nähdä, pitävätkö arvailut paikkaansa :)
 
Nenua jos ruvetaan kattomaan niin kyllä se vahvistaa kaikenmaailman ennustuksia, että tyttö sieltä on tulossa. Isällä on nimittäi suurempi ja terävämpi nenä, kun mulla normi pien nenu.:grin
 
Meillä on molemmilla sellanen poikaolo :) Minun äiti on päättäny että sieltä on tultava tyttö kun hän on sellasen "tilannut" :laughing002 Toivottavasti rakenneultrassa selviäis varmasti,en malta odottaa tietää!
 
En minäkään malta oottaa, mut huomenna alkaakin laskenta 17+ viikolle eli ei kovin montaa viikkoa ultraan. 3 viikkoa ja 6 pvää :) Uskaltaa sitte jo vähän vaatteita ostella suuntaa tahi toiseen. Kumpa pikkanen näyttäs sillon haarovälinsä! :smiley-bounce013
Mut eihä se varmaa oo..
 
Mie en halua tietää kumpi on tulossa. Esikoisestakaan ei kysytty, mutta nyt mies heitti että haluaisi tietää. Että jos onkin poika niin osataan ostaa poikamaisempia vaatteita. (esikoinen siis tyttö) Mutta saas nähdä miten sitten tehdään. Toivoisin, ettei rakenne ultrassa näkyisi :)
 
Enää 2,5vk rakenneultraan, toivottavasti siellä vilahtais se sukupuolikin. Jos ei niin hankin sen tiedon jokatapauksessa sit myöhemmin. Halutaan tietää mitä sieltä on tulossa vaikka eipä se sukupuoli varsinaisesti meiän elämään suuresti vaikutakaan. Halutaan vaan pystyä valmistautumaan parhaalla mahdollisella tavalla tulevaan! Eniten kyllä jännittää se että onhan siellä kaikki rakenteet kohillaan ja pikkunen kasvanu niinkun pitääkin. Edellisestä ultrasta tuntuu olevan niin kauan jo. Ihanaa vaan päästä näkemään se pikkupallero pyörimässä siellä masussa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Paljonkohan maksa yksityisellä ultra jos ei näytä tolloin. Mie oon sen verran hätiköivä ihminen, et haluun tietää, mut ei oo pakollista tietenkään.. Sais vaa itelleen pienen mielenrauhan, koska oon aina pitänyt omista asioista jo nuoresta pitäen huolen, kun muutin heti kotoa pois, kun oli mahdollista (oon ollut itsenäinen aina, [ärsyyntyny liiasta huolen pidosta]) niin oon tullu jonkinmoiseksi kontrollifriikiksi :P
 
Mua niiiiin jännittää! Esikoisesta toivoin poikaa, ja äijän köriläshän siellä potkutteli! Nyt on alkanut jännittämään niin, etten uskalla edes ajatella.. Oma äitisuhde on ollut hyvin huono, sillä äitini on narsisti ja alkoholisti :/ Nyt olen ajoittain toivonutkin tyttöä, mutta samaan aikaan ihan älytön jännitys :D Tytöillä on niin omat juttunsa, murrosikä jne ..
Mutta voin sanoa 75 % varmuudella, että typy se on kuitenkin! Poikaa en voi meille kuvitella edes :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Esikoinen(tyttö) toivoo pikkusiskoa itselleen, kun on jo kaksi pikkuveikkaa.. ja laskennallisesti olis tytön vuoro, niin olis tasapaino sukupuolissa perheen sisällä. Mutta, oikeasti, vauva on tervetullut sellaisena kuin on.

Aiotaan kysyä, jos rakanneultrassa näkyy. Helpompi valmistella lapsiakin, jos tuleekin "taas" pikkuveikka. Ja nimen miettiminen alkaa olla jo työlästä neljännelle...
 
Me ei varmaan kysytä tälläkään kerralla sukupuolta. Eka on tyttö, eikä tiedetty etukäteen, mut jossain puolivälin paikkeilla tuli aika vahva tyttöolo, joka sitten piti paikkansa :) nyt on poikafiilis, vaikka tietenkin kumpi vaan on tervetullut :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä vajaa 2 vk rakenneultraan ja halutaan kanssa tietää kumpi meille on tulossa. Toisaalta ihan sama kumpi, kunhan on terve, mutta halutaan kanssa varautua vähän vaatevalinnoissa tulevaan. :)
 
Netissä oli juttua kymmenlapsisesta perheestä jonka juniorit oli Nuppu Onneli ja Pinkki Pippuriina. Tiedä mistä tuli mieleen... :rolleyes:

umm.. tuota, _melkein_ kiinnostais tietää niiden aiempien lasten nimet.. :S
 
Röppö: Ai meinaatko. :P Miulla on vaikeuksia jo ekan pojan nimen kanssa ! Tytölle on jo nimi, mut pojalle IHAN ÄLY VAIKEE KEKSII... :excited001
 
Tähän päivään mennessä mulla ei ole ollut minkäänlaista tutinaa sukupuolesta, kumpikin tervetulleita, mutta kun äsken doppleroin ja sain laskettua sykkeen joka oli 160 luokkaa,niin tuli ihan tyty olo! Tekis mieli tilata jo kaikkea vaaleenpunaista :Heartred myös tuon kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö tulossa. Rakenneultraan vielä 6viikkoa, että kai se on sinne asti maltettava.
 
Minäkään en meinaa malttaa odottaa rakenneultraan jotta saa varmuuden että pikkuisella kaikki hyvin ja kehittynyt normaalisti :) Ja sitten tietty se sukupuoli! Näin kovaa hinkua tietää ei ollut edes esikoisesta! :eek: Ei vaan malta! Poikaolo edelleen! Halu tietää onko vaisto oikeassa on suuri! :) Vielä 8 päivää ultraan...
 
Elisha: 8 päivää! Vähän oon kade, meillä ois vielä pari viikkoa ja vähän päälle ennen kuin selviää :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Ja meillä on rakenneultra vasta tammikuussa!!!!!!!!!!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top