Tyttö vai poika fiiliksiä?

En uskalla omalla kohdalla edes veikata mitään :joyful:.
Väsyttää kovasti, ei tee mieli juuri makeaa, ällöttää tietyt ruuat ja mahaa ei ole minkäännäköistä vielä. Noh, nyt kun luin ketjun vastauksia niin huomaan, että kyllä on naama kukkinut ihan eri tavalla viimeaikoina. Eli tyttö vai poika? -Katotaan jos ultrassa näkyisi..

Mutta ehdottomasti haluaisin tietää, että kumpi olisi tulossa. Toivottavasti suostuu näyttämään siis ultrassa =)
 
Ehhehe :D enpä tiiä enää mitä veikata, kun kolmesti jo nähnyt unta että synnytin pojan. Ja olon perusteella tyttö tulossa. Johtuiskohan nuo unet siitä etten oo tyttöä synnyttänyt "oikein"? :D kaikki synnytykset unissa olleet sika helppoja ja nopeita..
 
Mulla oli pitkään ihan poika-olo, mutta nyt ku näin mahan kunnolla peilistä ni tyttömahalta se näyttää niin ku aiemmatkii. Täytyy viel kysyä oman äitini mielipidettä, se kun on näis asiois semmonen noita :wink
 
Uskon että poika tulossa ja sen haluaisinkin (: mutta jos on tyttö niin en todellakaan pistä pahaksi :3 yhtä rakas siliti :Heartred
 
Mulla kahdessa aiemmassa raskaudessa ei oo ollut minkäänlaisia "oloja" kumpaankaan suuntaan, raskaudetkin olleet melko samanlaisia vaikka ensimmäinen on tyttö ja toinen poika, mutta nyt on ihan järisyttävän vahva tyttö olo, en osaa mitenkään päin häntä pojaksi kuvitella, vaikka aivan yhtä toivottu olisi poikakin. Eikä ole mitään erityistä syytä tälle tunteelle, vain intuitio. Saas nähdä paljastuuko sitten ultrassa asianlaita :)
 
Mulla ei ole vieläkään fiiliksiä suuntaan eikä toiseen. Hämmentävää koska kahdessa aiemmassa raskaudessa olen "tiennyt" ihan alusta asti. No, josko tuo rakenneultrassa selviäisi. Moni asia kyllä puhuisi tytön puolesta (saanut alkunsa muutamaa päivää ennen ovista matkaan lähetetyillä siittiöillä, oireilu ollut samanlaista kuin tytöstä oli jne).. Kumpikin on kyllä ihan yhtä tervetullut ja onhan meillä jo ennestään tyttö ja poika. Tyttö toki toivoo tyttöä ja itseasiassa on jo viikkoja ollut varma että tulee tyttökoiravauva :wink Teinipoika ei ole vieläkään sanonut raskauteen liittyen muuta kuin sen "taasko" jonka sanoi raskaudesta kuullessaan ja hänelle lienee yhden tekevää kumpaa sukupuolta lähes 16v häntä nuorempi sisarus on :wink
 
Meillä myös tyttö toivoo kovasti pikkusiskoa ja poika pikkuveljeä, joten tasan menee nekin. Jos jotain eroja oikein keksimällä keksii niin ekassa (tyttö)raskaudessa vuotelin ensimmäisillä viikoilla, samoin kuin tässä, pojasta en ja toisessa raskaudessa eli kun odotin poikaa, mulla oli jo tässä kohtaa ihan järkky närästys, tässä raskaudessa sitä ei onneksi toistaiseksi ainakaan ole ollut. Että ehkä nämäkin sitten tytön puolesta vinkkaisi.
 
Muokattu viimeksi:
Kysyin eilen äitiltä et kummaltas tää mun maha näyttää. Sanoi et poikamahan muotonen on, mut ku maha on jo nyt tosi iso niin voi olla tyttömahaki. Toi jälkimmäinen epäilys siitä, ku vertasi omiin mahoihinsa. Mua odottaessa oli ollu tosi iso maha ja poikia odottaessa selvästi pienempi maha vaik yks veljistäni oliki mua isompi syntyessää. No huomen se ehkä sit paljastuu kumpi tulossa ku on rakenneultra.
 
Mulla on kyllä niin poikaolo nyt, varsinkin kun pötsi on nyt viikossa pullahtanut tuonne eteen kuin mikäkin koripallo. Voi kyllä olla psykologista "harhaakin", kun lienen ainakin alitajuisesti poikaa enemmän toivonut.
 
Mulle on alkanu hiipimään poikaolo nyt enemmän kuin että vaihtelis päivittäin.
 
Mulla oli poikaolo, mut mitä lähempänä on ru sitä epävarmempi oon. Nyt jo oon sitä mieltä, että voi olla kumpi vaan :D ehdin vielä täs huomisen päivän arpoa :D
 
Takaisin
Top