Tyttö vai poika fiiliksiä?

Jos oireista vois johtopäätöksiä vetää niin tää ois tyttö kun on enemmän oireita mitä poikien raskauksien aikana ja samat oireet kun enkeliraskaudessa ja sen tiesin jo alusta lähtien että on tyttö. Nyt välillä on ihan poikaolo ja välilä ihan tyttö olo.
 
Mulla on ihan sama kuin sulla sokerihuurre: ekasta alusta alkaen vahva tyttöolo ja tyttö tuli. Nyt ollut vahva poikaolo vaikka oireet on samoja ku ekassa mutta vaan paljon vahvempana ja aiemmin (pahoinvointi, finnit, makean mussutus jne). Mulla vaan vähän toiveissa poika :wink mutta toki molemmat tervetulleita, kunhan vain terveinä saataisiin syliin :Heartred

Tein kanssa huvikseen sen kiinalaisen kalenterin ja se mukailisi näitä mun "vaistoja" :wink
 
Muokattu viimeksi:
Jos sen pitäis mennä noin päin että enemmän oireita tytöstä niin tää olis tyttö ja esikoinen ois ollu poika xD tyttö tuo esikoinen siis kuitenkin on. Nyt on ollu enemmän pahoinvointia kuin ekassa raskaudessa.
 
Samoin on itselläänkin ollut paljon enemmän ja voimakkaampana pahoinvoinnit tässä raskaudessa kuin esikoista odottaessa vaikka tyttö lopulta tuli :)
 
Mä näin viime yönä unta, että tyttö sieltä on tulossa :) Haluan kyllä tietää sukupuolen etukäteen, niin pääsee paremmin orientoitumaan tyttö/poikafiiliksiin. Sinänsä sukupuolella ei ole väliä, mutta tyttö varsinkin vaatii hieman enemmän etukäteisorientoitumista, sillä olin itse aika ujo ja yksinäinen lapsena ja pelkään näkeväni tytössä liikaa lapsuuden itseäni. Pojan taas ajattelen enemmän isän kaltaisena häpeilemättömänä suurisuuna joka ei joudu kahlaamaan mun tietäni lävitse, vaikka eihän se tietenkään noin mene, että pojista tulisi aina enemmän isien ja tytöistä äitien kaltaisia. Tasaisesti molemmilta vanhemmiltahan molemmat sukupuolet geeninsä saavat :)
 
Tyttö. En tiiä onko samanlainen raskaus kun edellinen, enkä oo sen kummemmin oireiden perusteella miettiny. Jotenki vaa sellai kutina etten voi saaha ko tyttöjä :D Aiotaan kysyä, mikäli näyttää. Vahingossa kutunki tätä välillä "tytöksi".. esikoiselle höpöttäny pikkusiskosta jne. Että jos poika tulee, nii hetki varmaa menee ennen ku uskoo :D
 
Mun varovaisesti vahvistunut poikaolo sai yllättäen jo nt-ultrassa tukea, kun lääkäri sanoi että vaavi "halusi näyttää kaiken" ja lääkärin mukaan poika on tosi todennäköinen, vaikka näin alussa ollaankin. Johonkin jo kirjoitinkin, että lääkäri sanoi suunnilleen näin: "Eihän sitä ihan varmasti pysty tässä vaiheessa sanomaan, mutta jos tämä ei ole poika niin minä vaihdan alaa." :D
 
Mies oli kattovinaa et tää tulokas ois poika nt-ultrassa. Mut ei siitä voi varma olla :)
 
En kyllä osaa yhtään sanoa. Naama ja erityisesti dekoltee kukkii pahasti melkein pahemmin kuin teini aikoina. Makeaa ei oikein tee mieli. Mulla on ollut avaamaton irttaripussi jo kohta kolme viikkoa en vain ole saanut aikaiseksi syödä niitä. Ja ei todellakaan ole minun tapaista tällainen. Välillä tekee mieli rasvaista ruokaa välillä taas se yököttää.

Muuten ei ole sukupuolella oikeastaan mitään väliä, mutta hirvittää se pinkin määrä mihin sukulaiset meidät hukuttaa jos on lapsi on tyttö. :facepalm:
 
Ompa monella tyttö olo! Noh, niin täälläkin :D finnejä, etovaa oloa ja kaikella tavalla vaan on fiilis että tyttö se on! Myös kiinalainen kalenteri lupaili tyttöä... ja kun ultrassa varmistuneen keston mukaan ovis onkin ollut ajateltua myöhemmin niin edelliset pupuilut osui n. 3 päivän päähän, joten sekin puoltais tyttöä.

Jännä nähdä kumpi sieltä sitten tulee :D ensimmäinen raskaus niin ei oloja voi verrata mihinkään.. molemmat ovat onneksi tervetulleita vaikka aikalailla vaatii uudelleen asennoitumisen jos rakenneultrassa paljastuukib pojaksi :P
 
Mulla on alkanu olee poikaolo, saatan ajatella et täytyy pojalle hankkia oma vaatelipasto jne. Mut en omaa vaistoo vielä uskalla luottaa. Ekastaki oli poikaolo alkuu ja tyttö sieltä tuli, nuoremmasta oli enemmän sit tyttöolo ja tyttö sekin.
 
Mulla oli alkuun poikaolo, mut nyt en kyl osaa mitään arvioida...
 
Pari viikkoa ollut vahva tyttöolo. Naama täynnä isoja finnejä, perse leviää ja pahaa oloa. Tosin luulen, että tyttöolo voi johtua siitäkin että on itse nainen. Poika tuntuu jotenkin oudolta. :grin
 
Mun vahva tyttöfiilis on muuttunu. Naaman paha kukkiminen on loppunu, hiukset ei rasvotu enää nopeasti, maha alkaa olla eri muotonen mitä tyttöä odottaessa :eek: Rakenneultraa odotellessa :D
 
Täällä toivotaan tyttöä mut ei kyl aavistusta kumpi on. Esikoisesta ei ollu pahoinvointia ollenkaan, eikä kyl finnejäkään. Nyt selkä täynnä finnejä ja pidätän oksennusta joka pvä :) samat himot ku edellisessä raskaudessa eli suolainen.. Sekä Salmiakki, tuoremehu jne :D se taas viittais poikaan.. Kiinalainen kuukalenteri sanoo tyttöö:wink viimeks osu oikeaan.
 
Mä en kyllä osaa sanoo yhtää kumpi olis tulossa. Tottakai mä toivon tyttöä.. :D
 
Jotenkin ollut alusta asti poika-olo. Toivoisin itse tyttöä, mut ehkä suojelen itseäni jo pettymykseltä ja oon uskotellut, että poika sieltä nyt tulee... :cool: Mies toivoo poikaa ja on usein jo puhunut "meidän pojusta/pojasta". Oon kyl koettanu kuittailla, että voi se olla tyttökin ennen kuin toisin todistetaan.
Toinen raskaus mun kohdalla, mutta kun ei ekasta tiennyt sukupuolta niin ei osaa sanoa kumpaan oireet nyt viittais. Silloin oli kuitenkin niin vahvasti tyttö-olo ja oli pahoinvointia sekä oksentelua, kun nyt ei ole ollut...
 
Täällä edelleen tyttöolo, miehelläkin :yuck: toivottavasti tulisi tyttö niin ei välttämättä tarvisi raskautua enää ikinä :joyful:
 
Eka oli tyttö ja nyt tosiaan poika olo. Mutta en kyllä varsinaisesti toivo poikaa. Ihan sama kumpi tulee niin iloinen olen, mutta ei ole sellaista ehdotonta oloa että olis poika saatava. Ja tää toinen kun tulee niin sillon on lapsi kiintiö täynnä ja samaa mieltä on mieskin :D jos olis esikoinen poika niin sitten olis kyllä iso halu saada tyttö.
 
Takaisin
Top