Tyttö vai poika fiiliksiä?

Mulla alkaa muuttua olo poikafiilikseksi, kun on usein pahantuulinen ja nopeasti palaa pinna vaikka normaalisti mun hermot on ollu yhtä pitkät kuin nälkävuosi.
 
Mulla alkaa muuttua olo poikafiilikseksi, kun on usein pahantuulinen ja nopeasti palaa pinna vaikka normaalisti mun hermot on ollu yhtä pitkät kuin nälkävuosi.
Meinaako pahantuulisuus poikaa?
Sitten meille tulee 100 varmasti poika!
Oon ollu koko raskausajan, ku perseelle ammuttu karhu...
 
En tiiä mut joskus muinoin jostain luin että poikavauvaa odottavalla erittyy enemmän testosteronia.. En mä muista tyttöä odottaessa olleeni näin äreä..
 
Mä olen yleisesti raskaana äreä ja kahdesta aiemmasta raskaudesta syntyvän lapsen sukupuoli on ollut eri. Tosin mä myös oksentelin enemmän ja kauemmin pojan raskaudessa kuin tytön, molemmissa maha on ollut ns poikamaha, kiinalaisen kalenterin mukaan pitäisi molempien olla poikia jne :D
 
Mä vitsailin miehelle että pakko olla tän tyttö kun järjesti melkoiset draamat viikonloppuna... taitaa olla vaan toiveajattelua se :wink noo jospa sitä RU:n jälkeen ois viisaampia tai sitten ei.
 
En minäkään esikoista odottaessa (tyttö) ollut näin pahapäinen, mut silloin kaikki olikin uutta ja ihmeellistä... Nyt vaan kaikki tympii... Lomaankin on vielä reilu 4viikkoa, jospa sitten hieman piristyisi (?)
 
Miks nää viestit tuli ihan väärään osioon.. :angry1 hohhoijaa.... *ärsytys* :D
 
Muokattu viimeksi:
Toivon niin kovasti poikaa että ajattelin asennoitua täysin että tää olis tyttö ettei tuu sit yllärinä... raskaus on kyllä edennyt samaa kaavaa kuin edellisessä, jolloin tuli poika. Enkä aio ottaa sukupuolesta selvää etukäteen vaan jännitetään loppuun asti. Miehen sukuun ei ole aikoihin syntynyt tyttöä, joten sillä puolella sitä kai toivotaan jo kovasti.
 
Hauskaa oli lukea tätä ketjua :) mä en osaa luottaa yhtään noihin oloihin. Mä olin esikoisesta aivan varma, että se on poika. Näin untakin pariin otteeseen, että poika sieltä tulee. No tyttö hän oli ja se selvisi jo ru:ssa. Itsellä meni sen jälkeen pitkään orientoitua siihen, että odotan tyttöä :wink. Tämä tammimurun raskaus on ollut ihan täysin erilainen kuin esikoisen ja vähän oon kallellaan siihen suuntaan, että poika olis tulossa, mut en osaa enää luottaa yhtään noihin fiiliksiin :D. Kuukauden päästä ru ja toivottavasti sit selviää myydäänkö kaikki esikoisen vanhat vaatteet vai tuleeko niille vielä käyttöä :)
 
Mulla on ollut jo pitkään poikaolo! Vähän ehkä tyttöä aluksi toivottiin, mutta kumpikin on tottakai tervetullut :) Olen 99 % varma, että poika tulee, eikä perustu oikeestaan mihinkään muuhun kuin mun intuitioon ja sain siihen vahvistusta Vau:n testistä kumpi tulee. 11+5 oltiin ultrassa ja ultraaja sanoi, vaikka ei edes sanottu haluavamme tietää, että joku pieni uloke näkyis jalkovälissä... Vahvisti kuitenkin mun fiilistä, että poika tänne tulee :wink
 
Kuin moni on kattonut vau.fi-sivuilla olevaa kiinalaista kalenteria? Mulla se piti esikoisen kohdalla (tuli tyttö) ja mun molemmilla siskoilla se on pitänyt paikkaansa kaikkien lasten kohdalla. Siskoilla molemmilla kaksi lasta. Mulla se nyt näyttää, että tämä tammimuru ois poika. Toivottavasti kolmen viikon päästä ru:ssa selviää pitääkö tuo kalenteri paikkaansa :wink
 
Mulla tuo väittää että olis vissiin tyttö tulossa, mutta sanon vaan että en luota noihin yhtää. Enkä kyllä osaa sanoa kumpi tuolla mahassa kasvaa, sen näkee sitten 9.9 rakenne ultrassa.
 
mulle tuo näyttää että esikoisen ois pitäny olla tyttö, junnun näytti oikein eli poika, enkeliä näytti tytöksi kuten hän olikin mutta tää sit on ongelmallinen ku hedelmöityshetkellä olin 35 jolloin ois poika mutta kun täytän 36 tänä vuonna jolloin näyttää tyttöä
 
kävin sitten kaksplussan kiinalaisessa kalenterissa niin siellä meni: tyttö, poika, poika, tyttö :wink
 
Alinah, en mäkään noihin luota, ihan hupina kattelin :D varmaan on ihan tuuria jos se näyttää oikein. 50-50 mahikset että kumpi tulee anyway :wink
 
Uskon kaikkeen ylimaalliseen, joten otin erään ihmisen kautta yhteyttä tähän maailmaan kauttani tulossa olevaan sieluun. Kertoi siis itse olevansa tulossa pojan kehoon! :Heartblue
 
Tuon kalenterinkin mukaan tänne ois poika tulossa, mutta saa nähdä! Mä oon alkanu myös miettiin, että haluanko edes rakenneultrassa vielä tietää :)
 
Me ei haluta tietää, ei olla kysytty edellistäkään. Syy on myös käytännöllinen, kun ei tiiä niin ei tuu ostettua kaikkee ihanaa!
 
Takaisin
Top