Tyttö vai poika fiiliksiä?

Lara88

Puuhakas puhuja
Tammikuunmammat 2016
Kesä-äidit 2020
Millaisia fiiliksiä on tulokkaan sukupuolesta? Vai onko mitään ja haluatteko tietää sukupuolen ennen syntymää?
 
Eka oli tyttö ja en osannu yhtään sanoa kumpi tulossa. Nyt on ollu ainakin alussa ihan erilaiset tuntemukset kuin esikon kanssa. Pahoinvointi alkoi aikaisemmin ja ei tee samoja ruokia mieli kuin ensimmäisen kohdalla. Ehkä johtuu siitäkin että tullut ällötys joihinkin ruokiin esikoista odottaessa. Ne vaan maistuu liikaa "raskaus pahoinvointi" pöperöille. Finnejä tuli esikoista odottaessa jo alussa paljon selkään, mutta nyt ei ole oikeastaan yhtään. Olenkin aika varma että nyt olisi poika tulossa.
 
Mä aattelin eka molemmista että poikia ne on, mut tyttöjähä ne :) Tästä mul ei oo mitää hajua, välil on tyttöolo ja välil taas poikaolo. Oireistakaa ei voi kauheesti mitää päätellä. Ainut selkeä ero tyttöihin verrattuna, niin tän raskauden alussa tuli yhtenä päivänä verta ja siks luulinki et menkat alkamassa. Lisäks tyttöjä odottaessa mul oli koko eka kolmannes sitä menkkajuilintaa, nyt ei ole.
 
poikia odottaessa ei ollu oireita ja nyt on himpan verran, jos suoraan sanotaan niin mää toivon tyttöä kun on kaks poikaa ennestään mutta epäilenpä että poika ois taas tulossa, jos vaan saadaan sukupuoli ru:ssa selville niin kyllä sitä kysytään, nyt kun ei se nipt-testi oo luotettava mun kohdalla niin me varmaan saatais se lapsivesipunktio jos vaan pyydettäis edellisen raskauden takia josta sitten sukupuoli selviäis mutta en mä sen takia punktioon halua mennä, sitten vasta suostun punktioon jos on oikeasti aihetta mennä (toivottavasti ei oo)
 
Täysin tyttöolo. Poikkeaa niin paljon tämä raskaus edellisestä jossa mulla oli alusta asti poikaolo ja poika tuli :joyful:
 
Mulla ei oikeesti ole olo kumpaankaan suuntaan vaikka kuin yrittäisi miettiä eroja tyttöjen ja poikien odotuksen välillä. Mä itse toivon, ja mies myös, poikaa mut loppupeleissä aivan sama! Kunhan ois vaan terve elävä vauva! Mut munhan ei tarvi enää montaa viikkoa varmistusta odottaa ku se nipt-testi on heti heinäkuun alussa. Hassua tosiaan ajatella et mä tiedän jo kk sisään kumpi on tulossa...
 
Mä olen aina toivonut että ensimmäinen olisi tyttö, mutta jostain syystä mulla on poikaolo, vaikka raskauspahoinvointia onkin (eikös se perinteisesti liitetä tyttöihin?). Lopulta on aivan sama kumpi tulee, kunhan olisi terve.
Halutaan kyllä tietää sukupuoli, eikä sitä mitenkään läheisiltä meinata pimittää, vasn kerrotaan ihan avoimesti, kumpi on luvattu:). 3D/4D- ultraan olisi ajatus mennä elokuun alussa.
 
Jostain syystä on viimeisen viikon ollut tosi vahva tyttöolo, mikä on vähän outoa, kun ei kai tällä viikolla sitä edes pystyisi vielä päättelemään mitenkään. Miehen suvussa on nyt kahdessa polvessa ollut pelkkiä poikia, ja alan jo epäillä josko miehen suvussa tuotetaan vain y-kromosomilla varustettuja siittiöitä :D Siksi en nyt oikein osaa uskoa tähän tyttö-tunteeseen. Vaikka vahva se on.
 
Mulla ei ole oloa kumpaankaan suuntaan. Pari faktaa hedelmöittymisestä tietäen veikkaan kyllä tyttöä. Yhdyntä on ollut siis muutaman päivän ennen ovulaatiota eli aika sitkeä siittiö ollut ja eikös se niin ole, että poikasiittiöt on nopeita eivätkä kestä niin kauaa kuin vähän hitaammat tyttöversiot. Saattoi toki olla toisinpäinkin :wink

Mulla on ennestään sekä poika että tyttö ja raskaudet on ollut todella samanlaiset. Ainoana erona varmaan oli se että pojasta oikeasti oksentelin rajusti ja pitkään ja tytöstä en oksentanut juurikaan mutta voin pahoin ja vähän lyhyemminkin kuin pojasta vaikka siltikin pitkän kaavan mukaan. Mutta elämäntilannekin oli toisenlainen eli tytön raskaudessa olen voinut tehdä saman kuin nyt eli jäädä saikulle ja rauhoittaa elämää pahoinvointia helpottaakseni.

Ekasta en miettinyt onko tulossa tyttö vai poika mutta tajusin myöhemmin että pidin poikaa itsestään selvyytenä jostakin syystä. Toisesta tiesin myös jo ennen ultraa että tyttö on tulossa. Ja molemmista on siis kysytty sukupuoli ja muistaakseni molempien kohdalla se on avoimesti kerrottukin. Nytkin varmasti kysytään. Ihan pelkästään jo sen takia, että joka nurkka on täynnä tyttöjen vaatteita eli jos poika tulee niin suurimman osan voi roudata kirpparille/lahjoittaa jonnekin. Kavereille kun on tässä välissä syntynyt poikia niin ne pojillekin sopivat pienet vaatteet ovat jo löytäneet käyttöä muualta.

Tyttö puhuu välillä vahingossa pikkuveljestä, mutta korjaa sen aina siskoksi koska siskoa toivoo :)
 
Minusta alkaa oireiden perusteella tuntumaan siltä, että tyttö täältä on tulossa eli mies joutuu pettymään ettei tule kalakaveria. Itselle sama kumpi tulee, tietty vaatetus olisi valmiiksi tyttömäisempää :) tosin edellisen kohdalla oli poikaolo ja tyttö tuli, niin jospa tää olis kuitenkin poika :) miehelle alkais kuulema nää lapset riittämään jo, jos tää nyt poika olisi (tai vaikka tulisi tyttökin). Mies oli esikoisen kohdalla sitä mieltä, että tulee tyttö ja niin tulikin. Nyt hän väittää kivenkovaan, että tulee poika. Tää ihon kukkiminen ja pahoinvointi kertoo mun mielestä enemmän tytöstä..
 
Täällä ihan poika olo :) mies kovasti toivoisi poikaa, tiedä sitten vaikuttaako se.. :D esikoisen aikana oli ihan tyttö olo, pieni epävarmuus kuitenkin koko ajan.. Tyttö tuli :) nyt taas samanlainen epävarmuus :D
 
Mun miehen äiti kertoi että hänellä ei ollut mitään pahoinvointia ku on odottanut miestäni ja hänen pikkuveljeä ja pikkusiskoa. Jännää kyllä, samoin miehen enon nainen sanoi juhannuksena mökillä että hänelläkään ei oo ollut mitään pahoinvointia kahdessa raskaudessa. En osaa sanoa kyllä yhtää kumpi meille vois tulla, ekaa tässä odotetaan.. :)
 
Ihan tyttöolo! :) Esikoista odottaessa olin sata varma pojasta ja mies veikkas tyttöä, mies oli oikeessa :D
 
Veikkaisin tyttöä :) esikoinen on tyttö ja ihan samanlainen olo on nyt. Toinen lapsi on poika eikä mitään oireita. Esikoista aattelin eka pojaksi, ehkä koska toivoin kovasti poikaa. Viimesillä hetkillä tuli olo että ei se oo poika vaan tyttö. Nimesinkin hänet jo mielessäni valmiiksi :) ja sehän sieltä syntyi sitten. Nyt la on esikon synttäripäivänä, saa nähdä saako pikkusiskon lahjaksi :wink toivon kyllä että syntyisi jo aikaisemmin.
 
Mula on tällä kertaa ihan tyttöolo. Esikoista odottaessa oireita ei juurikaan ollut, mutta nyt on ollut aivan kamalaa pahoinvointia ja naamakin vähän kukkinut. :) Mieskin vähän toivoo tyttöä, mutta tärkeintä on kuitenkin että tulee terve lapsi. :)
 
Vielä viikko sitten en osannut sanoa olosta mitään, mutta nyt on alkanut tuntua, että tulokas olisi poika. Ei vahvasti, mutta sen verran kuitenkin että poikien nimet ovat pyörineet mielessä vähän enemmän tosissaan kuin tyttöjen.
 
Jos teen johtopäätöksen oireista, niin silloin sanoisin että odotan poikaa :) viime kerralla oli paljon enemmän pahoinvointia y.m. ja silloin tuli tyttö :)
 
Mulla oli ihan alussa tyttöolo, mut nyt en yhtään tiedä. Oireettomuus vois viitata poikaan, naaman kukkiminen ja hiusten rasvottuminen tyttöön. Lisäksi ovulaatio ollut mulla paljon myöhemmin kuin luulin (varhaisultran mukaan), eli simpat on olleer 3-4 päiväisiä kun hedelmöitys on tapahtunut, joten se voisi viitata tyttöön kun ovat pitkäikäisempiä.

Ja kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö tulossa. :)
 
Enkeliraskaudessa mulla oli vahva tyttöolo ja tytöksi paljastuikin. Nyt on poikaolo mutts ei ihan niin vahvana. Toisaalta on selvät tyttöoireet hirvee pahoinvointi, selkä ja naama kukkii ja tekee makeaa mieli. Mutta kyllä poikaa silti veikkaisin :) jos vain terve vauva meille suodaan niin ei oo sukupuolella mitään väliä eikä kummallakaan oo kyllä toiveitakaan suuntaan eikä toiseen, kumpikin käy :)
 
Takaisin
Top