Tyttö/Poika fiiliksiä?

Tyttöolo. Toivoisin poikaa koska esikoinen on tyttö, mutta mies toivoo tyttöä. Näin oli myös edelliskerralla, mies toivoi kovasi tyttöä ja tyttö tuli. Aiotaan kysyä sukupuoli. :)
 
Kiinalaisen sukupuoli ennusteen mukaisesti olisi tyttö tulossa. Ja se ennuste piti paikkaansa esikoisen kohdalla.
 
Mäkin katsoin ton kiinalaisen kalenterin ja tyttöä antoi niin tän hetkisellä kuin kiinalaisella iällä :)
 
Mulla ei oo mitään fiilistä kumpi olis tulossa. Miehen kanssa päätettiin että eletään jännityksessä ihan loppuun asti, se on kyllä kaikkein parasta ja jännää :happy: Esikoisesta tiesin että poika tulossa mutta keskimmäinen ja kuopus oli ylläreitä.
 
En osaa sanoa yhtään kumpiko ois. Aina oon aatellu että mun lapset on poikia kai ku ite ollu vähä poikamainen niin en osaa leikkiä sit mitään prinsessaleikkejä tai meikkijuttuja :D
 
Mulla menny kahden ekan kanssa fiilikset mönkään. Ensimmäisestä povasin poikaa, mutta tyttö tuli. Toisesta povasin taas poikaa, koska raskaus ihan erilainen, mutta taas tuli tyttö. Kolmannen kohdalla kätilö kysyi ultrassa halutaanko tietää sukupuoli, johon totesin, että ei meille tule ku tyttöjä, ja kätilö myönteli, että siltä näyttää. Tyttö varmasti tämäkin. :wink
 
Kiinalainen kalenteri huijasi minua viime raskaudessa, joten nyt en edes katso sieltä. :P

Mulla on poikafiilis, koska alkuraskaus mennyt tähän asti aika samalla tavalla kuin esikoisen kanssa. Oireita on todella vähän ja olo on mainio. Tyttöä kyllä toivoisin ehkä enemmän nyt kun on jo yksi poika ennestään, mutta kumpi vaan on tervetullut. ❤️
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan meille olisi tyttö tulossa. Ollaan kyllä ihan asennoiduttukin tyttöä varten ja päätettiin, että pakko on rakenneultrassa saada tietää, kumpi on tulossa. Jos sattuisikin olemaan poika, niin ehdittäisiin haluta sitä yhtä paljon. Kumpi tahansa on tietysti tervetullut, mutta jotenkin me ollaan vaan päätetty, että eka on tyttö.
 
Kiinalainen kalenteri lupaili poikaa. Mut nää mun alkuraskausoireet on ihan samanlaiset kuin tyttöä odottaessa :)
 
Mä kans ehkä pikkasen enemmän sitä poikaa haluisin kun esikko on tyttö. Mut kumpi vaan on tervetullut tietenkin:)
Tosin mullakin alkuraskauden oireet samanlaiset kun esikosta mutta kiinalainen kyllä uhkas poikaa:) joten saas nähdä.. Toki luultiinhan sitä likastakin että on poika kunnes tulikin muoilmaan ja jätti killuttimet johkin matkalle:wink
 
Miten päin niiden oireiden pitäisi olla, esim. onko pahoinvointi kummasta pahempaa? Vai voiko sitä noin sanoa..
 
Ellu mä on lukenut aika paljon, että pahoinvointi ja finnit kertoisi enemmän tyttöraskaudesta. Ja siskoni kanssa meillä oli ihan erilaiset raskaudet, hän odotti tyttöä ja minä poikaa. Mulla oli mitä helpoin raskaus kun taas siskoni sai juosta koko ajan vessaan oskentamaan. :sad001 No synnytys sitten olikin täysin erilainen, siskolla "helppo" ja nopea synnytys ja mulla kivulias ja 10 tuntia kestävä.

Mutta kuten täällä lukee ja näkee, niin aika moni kuitenkin kärsinyt enemmän pojan odotuksessa kuin tytön. Vaihtelee siis tämäkin paljon ja jokainen raskaus on niin erilainen. :)
 
Last edited by a moderator:
Hep, täällä ainakin pojista kaakeliastia oli mun paras ystävä :hilarious: tytöstä ei ollenkaan...
 
Miulla ei ollu pojasta missään vaiheessa pahoinvointeja tai muutakaan oireita. Käly voi pahoin melko pitkään poikaa odottaessa. Sillä helppo synnytys, miulla sektio + muut ongelmat, jotka jatkuvat vieläkin.
 
3 tyttöä täällä; 1. Ekat 6kk järkky pahoinvointi pitkin päivää, 2. Ei yhtään pahoinvointia ja 3. Eka raskauskolmannes vaihtelevasti pahoinvointia. Eli eipä omalla kohdalla noista voinut mitään päätellä. :wink
 
Mulla tyttöraskaus sujui ilman pahoinvointeja. Edes runsas hiusmäärä ei aiheuttanut närästystä.. :p
 
Mä käyn kaivelemassa tuolta likan ryhmästä siel oli kauhee litania oireista ja kumpaan viittaisi.. Ihan hauskoja yrittyksiä selvittää sukupuolta :)
Muoks mulla tais suurin osa mennä vieläpä väärin päin noista testeistä ;D
 
Mä oon jotenkin aina ajatellut, että jos saan lapsen niin se on poika. Tällä hetkellä ei ole oikeastaan vielä selkeää fiilistä suuntaan eikä toiseen. Miehellä on vahva kaksosolo, mutta ei sekään sukupuolta veikannut. Mun suvussa on siis paljon kaksosia ja olen itsekin kaksosen lapsi, eli pieni todennäköisyys siihen tosiaan löytyy.
 
Takaisin
Top