Tyttö/Poika fiiliksiä?

Jääkukka

Piirimestaruustason postaaja
Tammimammat 2018
Elikkä, joko on selvä tai einiin selvä tunne jommastakummasta tai toivotko erityisesti jompaakumpaa :) ja sitten myöhemmin, onko tunne muuttunut ja vielä myöhemmin kumpi on tulossa :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Mä en tiiä miks mutta mulla on ihan tyttö fiilis :sign19

aikasemmista raskauksista on myös ollu vahva fiilis aina. Sillon ainakin oon osunu oikeen fiiliksieni kanssa .
 
Kiva aihe. :)

Katsotaan muuttuuko vielä, mutta mulla on aika poikafiilis. Oireita ei juurikaan ole ja iho näyttää vielä todella hyvältä. Näin oli myös esikoisen raskaudessa ja koko raskaus sujui hyvin ilman pahoinvointia tai muita suurempia vaivoja. Alussahan tässä vielä ollaan, mutta seurataan muuttuuko fiilis ja mitä rakenneultra myöhemmin paljastaa. :)

Mites te muut, aiotteko kysyä sukupuolta rakenneultrassa? :)
 
No me ajateltiin kysyä :)

En kerinnyt äsken laittaa muutakuin aloituksen, mutta mulla on tällähetkellä tyttöfiilis, mulla sitten taas tyttöraskaus oli aiemmin helppo, olin tosi tyyni, ei ollut kuin jonkinmoista kuvotusta ja maitoa alkoi tihkua jo raskausaikana, kahdesta pojasta olen oksennellut tosi pitkään ja muutenkin pyörryttänyt ja iho ollut huonona. Nyt toistaiseksi on "helppo" olo ja siksi tyttöfiilis. Kumpi vain toki on yhtä rakastettu, mutta kun on kaksi poikaa niin olis tietty kiva kun tulisikin se toinen tyttö :)
 
Minä perinteisesti toivon tyttöä ja mies poikaa.. Silti minulla fiilis että se on poika vaikka kokoajan toivoisin että se ois tyttö :D todellisuudessa sillä ei oo mitään väliä kunhan on terve ja jompikumpi :Heartred tänään näin aivan pienen vauvan.. Tuli niin semmoinen olo että kasva jo kirppu isoksi ja tule äitin ja isin tykö! Voiko odottavan aika olla jo nyt pitkä? :)
 
Tyttöolo. Entuudestaan tyttö ja raskaus toistaiseksi mennyt samalla kaavalla: väsyttää ja kuvottaa.
 
Mulla kahdesta ollut selkeä tyttöolo ja tytöt on tullut. Nyt on poikaolo, vaikka haaveilenkin kuuden tytön katraasta
 
eilen aattelin että vuoden päästä tähän aikaan meillä on pieni poika.. mutta sitten "heräsin" että en voi mitenkään tietää kumpi tulokas on. Luulen kuitenkin että tyttö tulee. Niin on kaikki edellisetkin typykötä :Heartred me ei kai osata tehdä poikia :grin
 
Mulla ei oo ainakaan vielä mitään oloja suuntaan tai toiseen. Viime kerralla ajattelin, että tyttö sieltä varmaan tulee, mutta rakenneultrassa paljastui, että poikahan sieltä olikin tulossa. Tälläkin kertaa varmaan aion kyllä kysyä ultrassa kumpi tulee, jos vaavi vaan suostuu näyttämään.

Tällä kertaa en oikein osaa toivoa kumpaakaan sukupuolta sen erikoisemmin. Olisi kyllä mukavaa olla kahden pienen pojan äiti, mutta jos tulee tyttö niin sekin on kivaa kun sitten ois yksi kumpaakin. :)
 
Tyttöolo, vaikka kumpi vaan tervetullut kuhan terve! Lähipiireissä paljon poikia niin tyttö vois tuua kivaa vaihtelua :)
Ja ei ajateltu selvittää sukupuolta.
 
Mä oon aina ajatellut, että jos saan lapsen joskus niin se on poika. Nyt kun oon raskaana, tuntuu kuitenkin tytöltä :)
 
Me ei tällä kertaa kysytä sukupuolta. Esikoisesta ei tiedetty mutta muista tiedettiin. Kuopuksen kohdalla mies ihan suuttu ku menin kysyyn ultrassa kumpi on tulossa.
 
Kumpi vaan on tervetullut ja rakas :Heartred Pari kertaa huumorilla vau:n testillä saanu tulokseks pojan. :) Ei oikee oo itellä vielä tuntemuksia kumpi vois tulla. Vielä en mieheltä oo kysyny mieltä et kysytäänkö sukupuoli, ite kyl haluan ja varmaa mieski tai antaa ainaki periks vaikkei haluais. :p
 
Täällä on jotenkin poikafiilis kun oireet on laantunu mut tässähän ehtii viä monta viikkoo tulla etovat oireet kehiin. Meillä on tyttö niin jotenkin kai se luonnollisesti tulee poikafiilis mutta kumpi vaan kunhan saahaan tähän maailmaan :happy:
Nii joo viimeks maha oli ihan selvä poikamaha ja kaikki oli varmoja pojasta mutta prinsessa oli niinkun ultrassakin oltiin sanottu.

:greet025
 
Itellä myös jotenkin poikafiilis. Esikoisesta ei ollut nännit kipeät mutta nyt on. Aika verisuonet ole noussut rintoihin. Tällä kertaa meinattiin kysyy sukupuoli jos nyt sattus vaikka poikatulemaan niin pääsis vähän ostelee kaikkee miehekästä :wink
Ja asiasta kukkaruukkuun äitiyspakkauskin on aika poikavoittoinen.
 
Toistaseks samalla kaavalla mennää ku esikoisesta, eli ei muuta oiretta ku kuukautisia ei kuulu. Ja esikoinen on poika. Jos näin jatkuu ni voisin ajatella et poika tulee. Kuitenki toivoisin tyttöä :rolleyes: Ois kiva et ois kumpikin, jos jostain syystä jäävät ainoaiksi.

Muoks. Aiotaan kysyä ultrassa et kumpi tulee, osaa sit hommata oikean värisiä vaatteita :joyful:
 
Poikaolo. Tyttöä toivon ni tulis lähemmin kaverit ehkä esikoisen kanssa :) Saas nähdä. Tytöstä oli tyttöolo, pelkäsin poikaa.
 
Kun on ensimmäinen kysymyksessä, niin en osaa arvella oireista mitään. Jotenkin veikkaisin poikaa, vaikka kumpikin tervetullut. Ajattelin kyllä, että kysyttäisiin näkyykö sukupuolta.
 
Takaisin
Top